Star nutriton tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä justiin tyyppaan tuota Whey-80 Vanilla Pearia ja ihan on leppoisan makuista veteen lutrattuna. Tätä on porukka kehunut, joten uskaltauduin sillä perusteella pikkupussin tilamaan, vaikka yleensä olen perustylsä suklaan/minttusuklaan-lipittäjä. Cookies and creamiakin löytyy nyssäkkä, mutta siihen kypsyin ennen kuin pohjaan asti pääsin - nykysellään sen hajukin tympäsee jo. Banaani meni aikanaan eka maistelun jälkeen suorilta kiertoon, ygh.

Starin omegaa on tullut syötyä toista vuotta, nyt otin noita monivitamiineja useamman purkin. Kattelin, että niissä on rauta mukana, mitä ei noista aiemmin nieleksimistäni markettivitskuista löytynyt, joten sen perusteella valikoitui käyttöön. Vielä ei kokemuksia käyttömukavuudesta. Olen aina ollut vähän laihaverinen, säästyypä näin yhden lisäpillerin nieleksintä.

Starin protskupatukoita tuli joskus hamstrattua vähän överisti alesta. Mustikka-valkosuklaa on nannaa, muutkin ihan syötäviä. Päiväyshän noista on jo kerennyt mennä ajat sitten, mutta ainakin mustikka-valkosuklaa on pysynyt ihan muhevana.

Nappilaarista löytyy myös SN:n C-vitamiinia poreena flunssapäiviä varten. Maku on miedon appelsiininen, kaipaisi pientä lisäkirpakkuutta. Ei myöskään sihise kovin pontevasti, mikä tällaista lapsekasta mieltä vähän harmittaa. Liukenee kyllä nohevasti, paljoa ei sakkaa lasin pohjalle jää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla myös Only One regularia, ja en mistään hinnasta vetäisi tyhjään mahaan enää. Kamala kiertävä fiilis mahassa, ja oksennusta saa oikeasti pidätellä ajatuksella. Mulla ei tule oksennusta edes mahataudissa millään helvetillä, mutta tuon kun kiskoo tyhjään mahaan niin jo roiskuu..

Miten onnistutte tilaamaan vanhoja patukoita? Mulla on tossa nyt yks jonka sain viikko sitten tilauksen mukana ja siinä on päiväys 07-04-2015 et ei se nyt ihan hetkessä oo menossa vanhaks. Enkä muista että ennenkään ois ollu päiväykset lähelläkään.

Jos joskus röyhtäsette hetki sen jälkeen ku only one regularin ootte nappassu ja se tulee kurkkuun ni onhan se aika semmosta polttelevaa tavaraa. En siis suosittele tätä välttämättä koittamaan mut joskus vaan itte tullu huomattua. Yks vesilasi ei meinaa riittää.

Miten onnistutte tilaamaan vanhoja patukoita? Mulla on tossa nyt yks jonka sain viikko sitten tilauksen mukana ja siinä on päiväys 07-04-2015 et ei se nyt ihan hetkessä oo menossa vanhaks. Enkä muista että ennenkään ois ollu päiväykset lähelläkään.

Mulle kävi siis niin, että pihipäissäni alesta tilasin useamman boksin ja tuolla niitä on vieläkin kaapissa pari lootaa. Sillä ovat vähän päässeet jo päiväyksen puolesta kulahtamaan.

Ostin tuossa kokeilunhaluisena Whey-80 Cookies&Creamiä ja pakko sanoa, etten ymmärrä, miten Star Nutrition viitsii pistää tuommoista markkinoille. Kaksi kertaa eri vesimäärien kanssa kokeillut ja tiukkaa tulee tekemään vetää loput 28 annosta vielä. Pitikin poiketa niin loistavasta Double Rich Chocolatesta. Tässä taas näkee suurten riskien ottamisen varjopuolen :D
No hyvä ettei sentään tullut neljän kilon säkkiä ostettua...

Ostin tuossa kokeilunhaluisena Whey-80 Cookies&Creamiä ja pakko sanoa, etten ymmärrä, miten Star Nutrition viitsii pistää tuommoista markkinoille. Kaksi kertaa eri vesimäärien kanssa kokeillut ja tiukkaa tulee tekemään vetää loput 28 annosta vielä. Pitikin poiketa niin loistavasta Double Rich Chocolatesta. Tässä taas näkee suurten riskien ottamisen varjopuolen :D
No hyvä ettei sentään tullut neljän kilon säkkiä ostettua...

Vähän sama vika tän lemon youghurtin kanssa. Melko erikoisen makusta velliä, onneks ei oo enää kun pussin pohjat jäljellä.

Cookies&cream uppoaa ihan hyvin mitäs tota olisi jotain 16 kiloa jo mennyt, mutta icecoffee on sellaista **ska*, etten meinaa saada uppoamaan sitä edes yhtä 4 kilon säkkiä naamaani. Octane on ollut ihan kohtuu mukavan makuista, makua vain en muista.... köyhän on pakko pitäytyä näissä halvoissa valmistajissa, mutta kai sitä voisi kokeilla jotain muuta välillä.

Itse sekoittelen 2/3 maustamatonta ja 1/3 maustettua, niin ainakin vähän vähemmän on makeutusaineita...

Ihan hyvä ajatus tuokin. Oikeastaan sitä vaan mietin, että tilaanko 4kg:n vai pitääkö testailla ensin kilon pussilla. Fastin maustamaton uppoaa kyllä itellä ihan helposti, että jos lähelläkään on samaa makua, niin kelpaa kyllä mulle.

Onkos kokemuksia Whey-80 maustamattomasta? Olis vaan ainut, missä ei ole makeutusaineita...
Whey-100:sta olen käyttänyt melkein 12 kiloa. Maistuu hyvältä, siis ei melkein miltään. Aluksi totuttelin maustamattomaan sekoittamalla sitä maustetun kanssa.

Onkos kokemuksia Whey-80 maustamattomasta? Olis vaan ainut, missä ei ole makeutusaineita...

On ihan hyvää, tai sanotaanko ihan perus heran makusta :) Maidon kans menee parhaiten.

Mikäs siinä makeutusaineessa sitten mättää?

Aspartaami ainakin on yksi suurimmista kusetuksista mitä maa päällään kantaa. Tästä voi lukea tiivistyksen miksi kyseinen sonta on (edelleen) markkinoilla: The Shocking Story of How Aspartame Became Legal | Collective-Evolution
Ja kun kaiken takana on nykyään, kuinka ollakaan, Monsanto, niin rahaa kyllä löytyy hiljentämään vastarinta ja tukemaan tuotteen pakkosyöttöä markkinoille (GMO soija ja maissi). Kaikki aspartaamin terveellisyyttä tukevat tutkimukset on tehty Amuricassa ja on itse asiaomaisten tekemiä tai tilaamia, eli puolueellisia. Ei oo hirveesti asiaa muualla edes tutkittu? Se, että joku tuote on edelleen markkinoilla ei tarkota, että se olis oikeesti turvallista. Jos tuotteel on suuret tulot ja sivarit voi lakaista maton alle, niin raha puhuu.

Kaikki aspartaamin terveellisyyttä tukevat tutkimukset on tehty Amuricassa ja on itse asiaomaisten tekemiä tai tilaamia, eli puolueellisia. Ei oo hirveesti asiaa muualla edes tutkittu?

En lukenut linkkiäsi, mutta eikö nuo kaksi virkettä vähän niin kuin ole ristiriidassa. Melttoat, että aspartaami on myrkkyä, mutta taas toisaalla sanot, ettei sitä ole tutkittu kuin sitä käyttävien firmojen puolesta. Kuka sen haittoja on tutkinut ja mihin perustat sen epäterveellisyyden.

Itse käytän whey-100:sta maustettuna, kuolen ennemmin tai myöhemmin. Juon myös Zero-Colaa vähäisiä määriä silloin tällöin, joten viikate heiluu aika lähellä.

En lukenut linkkiäsi, mutta eikö nuo kaksi virkettä vähän niin kuin ole ristiriidassa. Melttoat, että aspartaami on myrkkyä, mutta taas toisaalla sanot, ettei sitä ole tutkittu kuin sitä käyttävien firmojen puolesta. Kuka sen haittoja on tutkinut ja mihin perustat sen epäterveellisyyden.

Mäkin lopetin lukemasta sun kommenttia heti ton "En lukenut linkkiäsi" jälkeen... Just tän takia porukkaa vedetää ku pässiä narusta, ku kukaan perusjantteri ei oo edes kiinnostunut siitä, mitä oikeasti laittaa suuhunsa, saati jaksa ottaa asiosta selvää (vaikka ne tuotaisiin tarjottimella nokan eteen). Ja JOS olisit lukenut ton linkin, niin tietäisit, että sitä on kyllä tutkittu ja just sen takia se alunperin bannattiin, mutta kun herra ja toverit ei jaksa lukea mtn Aku Ankkaa vaikeampaa, vaan mieluummiin vetää Coca Cola Zeroa naamaansa kaksin käsin onnesta pyöreenä.

Itse käytän whey-100:sta maustettuna, kuolen ennemmin tai myöhemmin. Juon myös Zero-Colaa vähäisiä määriä silloin tällöin, joten viikate heiluu aika lähellä.

Tuolla samalla virkkeellä myös tupakoijat (ja joukkomurhaajat!) oikeuttaa toimensa. Miksi kuolla ennemmin, kun voi kuolla myöhemmin? Ite ainakin koitan elää maximum terveellisesti.

Mäkin lopetin lukemasta sun kommenttia heti ton "En lukenut linkkiäsi" jälkeen... Just tän takia porukkaa vedetää ku pässiä narusta, ku kukaan perusjantteri ei oo edes kiinnostunut siitä, mitä oikeasti laittaa suuhunsa, saati jaksa ottaa asiosta selvää (vaikka ne tuotaisiin tarjottimella nokan eteen). Ja JOS olisit lukenut ton linkin, niin tietäisit, että sitä on kyllä tutkittu ja just sen takia se alunperin bannattiin, mutta kun herra ja toverit ei jaksa lukea mtn Aku Ankkaa vaikeampaa, vaan mieluummiin vetää Coca Cola Zeroa naamaansa kaksin käsin onnesta pyöreenä.

Tuolla samalla virkkeellä myös tupakoijat (ja joukkomurhaajat!) oikeuttaa toimensa. Miksi kuolla ennemmin, kun voi kuolla myöhemmin? Ite ainakin koitan elää maximum terveellisesti.

Eikä ne lukevat jaksa tuottaa mitään loogista ja johdonmukaista tekstiä, vaan mieluummin hyökkäävät kohti ihmistä.

Olen jonkin verran seurannut tätä ravintodebattia viime aikoina ihan täällä kotimaassa ja jos tavoite on elää mahdollisimman terveellisesti, niin voin ainakin itse myöntää, että multa loppuu pakista kalut kesken. Eiköhän nykypäivänä niin monet ruoat ole leimattu epäterveellisiksi joidenkin kantilta, että ihan totaalisen terveellistä safkaa on vaikea löytää. Onnea sinulle, foliopäähine lienee hyvä hattu näilläkin säillä.

Mä vähän veikkaan, että kun sitä aspartaamia ei työkseen kisko suustaan alas, niin aika pienillä haitoilla päästään eteenpäin. On vain niin siistiä leimata joku automaattisesti myrkyksi ajattalematta niitä käyttömääriä sen tarkemmin. Jos sä nappaat sen 100g/viikko heraa, jossa on aspartaamia, niin ihan yhtä hyvin voit myrkyttää itsesi syömällä muita proteiinin lähteitä. Punainen liha taitaa aiheuttaa syöpää, broileri on paskaa, maitotuotteet on iso ei, kalassa on ympäristömyrkkyjä jne.

En mä nyt itse suosittele kenellekkään, että aspartaamia täytisi ehdottomasti käyttää, mutta vähäisissä määrin ei se mitään haittaa, jos siitä ei tule mitään välittömiä negatiivisia vaikutuksia(esim. ihottuma).

Kuten Fitnesstukun kommenteistakin on tullut ilmi, Whey-80 mansikan maku on jossain vaiheessa jollain tavalla muuttunut ja tämä uusi maku on aiva hirveä. Erehdyksissäni menin ostamaan sitä 4 kg ja maidon tai veden kanssa sitä on vaikea saada alas.

Olisiko vinkkejä miten saada Whey-80 mansikkaa alas? Saako siitä sekoitettua esim. jonkinlaista pirtelöä?

Suositut

Back
Ylös Bottom