On kyllä komea koirarotu...
Onko noilla staffeilla muuten taipumus kuolata niinku bulldogeilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laittakaahan kuvia uusista staffivauvoista tännekin.
Net Virgin sanoi:Onnea vaan koiravauvan johdosta.... :kippis1:
Meillekkin tuli tossa uus doggi... Kuvia löytynee täältä
Meillä on ennestään jo bokseri, niin siksi otettiin vähän pienempi toiseksi koiraksi. Nyt mahtuvat sentään farmariauton takaosaan kumpikin. Kummasti löytyy ihmisiltä mielenkiintoa kun ulkoilutan noita kahta koiraa. Varsinkin staffista tuntemattomat huutelevat kehuja. Koirista vähän tietävät tosin luulevat staffia bokserimme pennuksi.Quadzilla sanoi:Oih, onpa se suloinen
:haart: Otan joskus tulevaisuudessa Amstaffin itsekin. Tykkään hieman isommista koirista, tuo tavallinen staffi on vähän liian pieni mun makuun, tosin nekin rokkaavat!
Bokseritkin ovat todella hienoja. Mulla on vaan se ongelma tuon amstaffin kanssa, että se pitäisi tuoda esim. venajältä, että saisi sen typistetyillä korvilla. Siinä on aina oma hommansa lähteä sitä sieltä hommaamaan. Olen googlettanut amstaffisivuja ja kyllä ne vaan on sitten komeita kavereita. Tuo tanskandoggi on jo taas liian iso mun makuuun.treenaisko sanoi:Meillä on ennestään jo bokseri, niin siksi otettiin vähän pienempi toiseksi koiraksi. Nyt mahtuvat sentään farmariauton takaosaan kumpikin. Kummasti löytyy ihmisiltä mielenkiintoa kun ulkoilutan noita kahta koiraa. Varsinkin staffista tuntemattomat huutelevat kehuja. Koirista vähän tietävät tosin luulevat staffia bokserimme pennuksi.
Iso koira olisi kyllä komea. Tänään näin kaupan pihalla harmaan tanskandogin, upea koira ja paljon samoja piirteitä kuin bokserilla. Ehkä joskus hankitaan iso koira, jos on rahaa omakotitaloon.
Mariko sanoi:Tässä oli parhaat kuvat, mitä oon vähään aikaan nähnyt
Mulla on vaan se ongelma tuon amstaffin kanssa, että se pitäisi tuoda esim. venajältä, että saisi sen typistetyillä korvilla. Siinä on aina oma hommansa lähteä sitä sieltä hommaamaan.
Niin, mullahan oli ulkomailta tuotu dobberi. Enkä mä sitä mistään saatanan punaiselta torilta ole menossa ostamaan. Ja mitä tulee koiran ulkonäköön, et kai säkään ottais koiraa, minkä ulkonäöstä et pidä? Miksi koira olisi agressiivinen tai sairas, jos se on sattunut syntymään suomen rajojen ulkopuolella. Omistajahan siitä tekee, tai tässä tapauksessa on tekemättä siitä agressiivisen! Fyysisestä terveydestähän ei tiedä ikinä.N.O.Kummonen sanoi:Joo voi ongelmia tulla
Venäjältä, jos hankit tuon rotuisen koiran, on todennäköisyys sille, että sen verestä löytyy "taistelijaa" on huomattavasti suurempi ja moninkertainen verrattuna suomalaisten kasvattajien koiriin. Luulenpa, että Suomessa muutenkin seurataan koirien terveyttä ja perinnöllisiä sairauksia hieman tarkemmin.
Jos et itse ole tai et tunne amstaffispesialisteja, älä ole täysi ja hanki koiraa ulkonäön takia ryssistä. Pistä hyvä mies koiran terveys ja luonne etusijalle typistettyjen korvien sijaan. Se ei paljon lohduta, jos koira näyttää samalta kuin räppivideoissa, mikäli se on agressiivinen tai sairas. Vai luuletko, että ei ne isoa bodaria sieelä uskalla kusettaa. Jos sulla on suhteita sinnepäin, niin sitten on ihan eri juttu.
Niin, mullahan oli ulkomailta tuotu dobberi. Enkä mä sitä mistään saatanan punaiselta torilta ole menossa ostamaan. Ja mitä tulee koiran ulkonäköön, et kai säkään ottais koiraa, minkä ulkonäöstä et pidä? Miksi koira olisi agressiivinen tai sairas, jos se on sattunut syntymään suomen rajojen ulkopuolella. Omistajahan siitä tekee, tai tässä tapauksessa on tekemättä siitä agressiivisen! Fyysisestä terveydestähän ei tiedä ikinä.
Heh, näen edessäni idolin...PusipusiKapu sanoi:Ostakaa ihmeessä koiranne Venäjältä. Saatte taatusti luotettavia ja hyvätapaisia eläimiä itsellenne. Elävät pitkään, eivät kärsi mistään sairauksista, jotka voisivat johtua esim. huonosta ja välinpitämättömästä periyttämisestä ym. ym.
Oikeasti, kannattaa aina hieman miettiä myös sitä eläintä itseään.
Kannattaisi "Quadsilsan" ja hänen hengenheimolaisten kasvattaa vaikka noita jalkojaan, niin ei tarvitse hommata itsetunnon kohottamiseen typistetyillä korvilla varustettuja koiria. Typistä ensin omat korvasi ja katso sitten uudelleen, että tehdäänkö sama myös koiralle.
Oikein söpö :haart:Quadzilla sanoi:Tässä ollaan katamaraanissa virosta tulossa. Koira on latvialaisesta kennelistä. Näette kuinka se kärsii sylissäni 12 viikkoisena, samalla kun huono itsetuntoni nousee.
Laita vaikka privana tulemaan. Tosin tutkailen kaikki vaihtoehdot tarkkaan, ennenkuin teen mitään päätöksiä. Lisäksi haluan nähdä koiran, sekä kennelin, että koiran vanhemmat, ennenkuin ostan sen. Näin toimittiin myös tuon dobberin kohdalla.Andree sanoi:Ja Quadzilla: Mulla olis erään pentuvälittäjän numero, joka tuo venäjältä koiria(tai ei itse tuo, soittaa tutuilleen sinne, jotka hankkivat sellaisen koiran kun haluat). Suomalainen nainen, eikä välitä/anna koiria kelle tahansa. Kyselee tosi tarkkaan miksi juuri se ja se rotu etc...