Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli oikeasti halusin tietää etenkin huonoja puolia staffista, koska minusta tuntuu, että lemmikkifoorumeilla vaan kehutaan omaa koiraa ja huonoja puolia ei kerrota tai niitä vähätellään.
Multivita sanoi:Kun oot noin kriittinen niin pitää vähän valaista: Elikkä itse en ole koskaan ollut erityinen lemmikki-ihminen, enkä mikään eläinten vihaajakaan, mutta tyttöystävä on ollut tekemisissä koirien kanssa koko ikänsä(maalta on kotosin). Hän on puhunut staffin hommaamisesta ties miten kauan. Itse en ollut koskaan kuullutkaan sellaisesta koirasta. Kun hän sitten näytti kuvia ja juttuja kyseisestä koirasta, niin ajattelin ettei se olisi mahdoton ajatus.
Alkoi vaan ärsyttämään ku aloit julistamaan kaikkitietävänä, että miten asenteemme on perseellään eikä ole mainitsemaasi "tukiverkkoa" käytössä.
Tape sanoi:Pakko vielä laittaa...
- Kullanmuru kotoa
N.O.Kummonen sanoi:Huonoja puolia.
Korkea kipukynnys voi osoittautua huonoksi puoleksi sillä tavalla, että staffi ei valita niin helposti jolloin sen vaiva tai sairaus voi jäädä huomaamatta tai vaikuttaa pienemmältä, mitä todellisuudessa on. Kuinka korkea staffin kipukynnys sitten on? Sanotaan yleisesti, että Bull and Terrier roduilla on kaikista nisäkkäistä kovin kipukynnys.
Vilkkaus tekee staffista alttiin onnettomuuksille. Tämä ei tosin ole yksinomaan staffin huonopuoli vaan pätee yhtälailla kaikille vilkkaille roduille. Tietysti.
Taisteluhistoria. Rotu on kehitetty tappelemaan joten saattaa olla herkempi ottamaan yhteen toisten koirien kanssa. Kaikki koirat tappelevat kouluttamattomina jonkin verran, mutta tämä sattuu olemaan kokoisiaan parempi siinä.
Ja mistä kennelistä?Multivita sanoi:Aattelin nostaa tämän ketjun takasin, koska nyt on staffi varattu ja juhannuksen jälkeen pitäis käydä noutamassa. Oli aika hauskan näkösiä toukkia..
Tyttöystäväni on johtanut tätä koiran hankintaa (ja maksamista). Itse olen vaan lähinnä seuraillut taustalla ja myönnellyt. Eli en nyt tähän hätään osaa kertoaOrfeus sanoi:Ja mistä kennelistä?
Multivita sanoi:Aattelin nostaa tämän ketjun takasin, koska nyt on staffi varattu ja juhannuksen jälkeen pitäis käydä noutamassa. Oli aika hauskan näkösiä toukkia..
Laittakaahan kuvia uusista staffivauvoista tännekin.N.O.Kummonen sanoi:Tosiaankin tuli se staffi hankittua ja hauva on ollut meillä tänään tasan 7 viikkoa. Eipä ole ollut tekemisestä puutetta.
Laittakaahan kuvia uusista staffivauvoista tännekin.
Oih, onpa se suloinentreenaisko sanoi:Tässä muutama kuva poju 3-4 kk vuodenvaihteessa, onpa se pieni ja hento vielä. Nyt se on jo iso äijä, jolle täytyy pitää kuria.
treenaisko sanoi:Tässä muutama kuva poju 3-4 kk vuodenvaihteessa, onpa se pieni ja hento vielä. Nyt se on jo iso äijä, jolle täytyy pitää kuria.