Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Andree sanoi:-EDIT- Ja jos joskus mulla tulee olee omia lapsia, ja ne on esim.allergisia koiralle, niin se on valitettavasti tilanne missä koirasta joutuu varmasti luopumaan. Mullakin on vanhemmat, jotka ottavat koiran mielellään heille, jos joskus sellanen pakottava tilanne tulee. Tiedän että jätkä on heille vähintään yhtä rakas kuin meille!
Ohhoh, oonpas mä tänään herkällä päällä...
PS:Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma...
Quadzilla sanoi:Hieno rotu! Löytyykö
paddington sanoi:Kerro nyt ihmeessä mitä sitten oikeasti tapahtui kun kerran tiedät.
btw, ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että tällainen yksittäistapaus tarkoittaisi, että kaikki staffit ovat kauheita tappajia? Jos minä olisin ostamassa staffia niin haluaisin tottakai tietää niin paljon kuin mahdollista kyseisestä rodusta. Taitaa koiranomistajat olla aika herkkänahkaisia kun kaikki kommentit tulkitaan heti arvosteluksi...
bafurina sanoi:Ja juuri tällaista yleistystähän lehdet hakevat kun isolla toitotetaan että STAFFI tappoi.
paddington sanoi:En nyt enää muista miten asiassa silloin uutisoitiin mutta luultavasti ensimmäiset lööpit olivat, että koira tappoi. Tottakai sitten myöhemmin otettiin esille, että kyseessä oli juuri staffi mutta ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä... Eiköhän johtopäätös kuitenkin ollut se, että kyseinen koira oli jotenkin häiriintynyt - terve staffi ei raatelisi lasta. Vai muistanko väärin?
Nonniin,sillä lailla.Tulihan se sieltä taas.
Tällasia heittoja ei kannata tehdä,ennen kuin tietää asiasta.
Uskotteko aina kaiken mitä lehdet kirjoittaa??
Voin kertoa että satun tietämään tuosta asiasta enemmän kuin lehdet,ja staffi EI tappanut sitä lasta.Ok?
Ja mistäs tän "raatelun" repäsit?
N.O.Kummonen sanoi:Bafurina, olet kiusaamalla saanut mielenkiintoni heräämään. Tiedän, mutta enpäs kerro kokonaan jne. :evil:
Itse en kyseistä tapausta muista, mutta siitä täytyy olla enemmän kuin pari vuotta aikaa, koska olen 2-3 vuotta ollut hankkimassa staffia ja luulen, että olisi silmääni osunut mikäli tänäaikana "suosikkirotuni" olisi tappanut Suomessa jonkun.
Tarkoitatko siis, että staffi uutisointiin tappajana, mutta lisätutkimuksissa tai jotenkin muuten kävi ilmi ettei staffi ollut syyllinen? Oliko staffi edes välikappaleena? Puhdistettiinko mainetta ikinä? Julkaistiinko oikaisua?
Sinänsä juttu ei vaikuta koiran hankintaamme. Päätös staffin hankinnasta on jo tehty ja pentu valittu. Huomenna taas pikkuista katsomaan! :haart:
paddington sanoi:Eikö muuten staffi tappanut vuosia sitten vastasyntyneen lapsen? Tapauksesta oli paljon juttua iltapäivälehdissä mutta en nyt ihan varmasti muista oliko kyseessä juuri staffi.
colemanni sanoi:Tarkoitit kai että keskimäärin joka päivä jossakin päin maailmaa koira puree ihmistä kuolettavasti, ja rotua en sattumalta muista.
Tape sanoi:Hyvälähtökohta koiranottamiselle...
"Tyttöystävä on vähän katellu...
...ulkonäkö kunnossa...
...ei mikään hintahtava villakoiranrääpäle..."
Toivottavasti Multivita kirjoitit tuon 4% kännissä ja et ole koskaan harkinnutkaan koiran PERHEENjäseneksi ottamista sekä vastuun kantamista 15 vuotta eteenpäin koirasi kanssa elämäsi muutoksissa. Maailmassa on saatanan paljon liikaa tuollaista asennetta koiria otettaessa - seuraukset kyllä näkee.
Toivottavasti ette ote koiraa koskaan...
T: "Airis + iskä"
Tape sanoi:Kaikkien koirien voi tulla vaikeuksia, mutta lähtökohta koiran hankkimiselle ei saa olla pelkkä ulkonäkö tai macho olemus. Näis se kuitenkin HYVIN usein lähtökohtaisesti on. Itsellä ei ole paljoakaan varaa kehua omaa
Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, että koira vaatii PALJON aikaa, tukiverkon ja osaavia tuttavia, että sen kanssa pärjää 15 vuotta.