Sotilasvoimanosto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Elikkäs onko foorumilla jutusteltu sellasesta lajista kun sotilasvoimanosto, vai mikä sen oikea nimi ikinä onkaan? Oon yrittäny haulla, mut ei tunnu löytyvän mitään informaatiota. Jos joku tietää enemmän lajista, niin voisiko laittaa jotain tietoa, tuloksia, treeniohjeita yms..?

Lajissahan siis tehdään penkki, kyykky ja mave. Kaikki omalla painolla, toistot sitten ilmaisesti lasketaa yhteen? Jos ketään asiasta kiinnostunutta, niin vastailkaa.. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olihan tuosta keväällä ensimmäiset(?) kisatkin:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=44288

Ja ens keväällä uusiks, Tanu mukaan :)

Ja jos jotain reenivinkkejä, niin maksimien kannattaa olla noissa liikkeissä hyvällä tasolla ennen kuin alkaa sitä kestävyyspuolta reenaamaan. Ja ihan kestävyyspuolen reeneissä menee tosi äkkiä jumiin, itse kun (tyhmänä) treenasin kisaan pari viikkoa ja tein joka toinen päivä kyykyn tai maven 5-10 toiston päähän maksimista niin kylläpä oltiin jumissa. Toisaalta ei ollu aikaa reenata kuin sen pari viikkoa niin pakko sitä oli jotenkin yrittää totuttaa kroppaa pitkiin sarjoihin, kun juuri oli sitä ennen piikattu maksimit toiseen kisaan.

Rin Tin Tin sanoi:
Lupaan vetää käteen jos tommonen laji oikeasti on. Kuulostaa sen verran älyttömältä.

Kuvia ei tarvitse postata todisteena suorituksesta,uskotaan muutenkin.

Vois olla aika tuskasta repiä mavea 80 kilolla hamaan loppuun asti. Epäkkäät varmaan vois olla aika liekeissä. Tai sit kyykkäily...pelottaakin ajatus.

Aika kova toi Jari Lampi! Kyllä toi varmaan tukkeeseen vetää. Pitänee kokeilla tämänhetkiset toistomäärät. Intti on viel kesken, joten salilla ei ole käyty varmaan kolmeen kuukauteen..

Zone-sarja -42%
Rin Tin Tin sanoi:
Lupaan vetää käteen jos tommonen laji oikeasti on. Kuulostaa sen verran älyttömältä.

Vedät ilmakin:lol2: vaikka kuulostaakin älyttömältä..

110 toistoa maastavedossa...lievä pumppi luvassa. varmaan loppuvuoden kipeänä koko jätkä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuulostaapa helvetin älyttömältä. No, kukin tyylillään... :rolleyes:

Onko mavessa joku aikarajoitus vai miten sarjojen kestot saadaan siedettäviksi?

Kuulostaa helvetin raskaalta, eli hieno laji. :thumbs:

Ei tuo Jari Lammen 110 toiston mave ole mitään verrattuna miehen 146(?) dippiin ;)

Uskaltaiskohan sitä itse luvata tuon 110 toistoa mavessa 80-100kg sarjaan ens vuonna, no 100 ainakin :)

zwyld sanoi:

Ei niitä saadakaan. Mutta ei se nyt niin tylsää ole katsoa ja kannustella siinä samalla, kilpailijamäärä kun on pieni, eri asia jos olis vaikka 50 kilpailijaa :)

hyrre sanoi:
zwyld sanoi:
Ei niitä saadakaan. Mutta ei se nyt niin tylsää ole katsoa ja kannustella siinä samalla, kilpailijamäärä kun on pieni, eri asia jos olis vaikka 50 kilpailijaa :)

Hehe. Mietin vaan, kun se tanko maassa ei paljon rasita, niin tauot toistojen välillä voi olla periaatteessa miten pitkiä vain. Reilun pelin hengessä se kai sitten menee :)

hyrre sanoi:
Ei tuo Jari Lammen 110 toiston mave ole mitään verrattuna miehen 146(?) dippiin ;)

Uskaltaiskohan sitä itse luvata tuon 110 toistoa mavessa 80-100kg sarjaan ens vuonna, no 100 ainakin :)

kun olit kisoissa niin veditkö sumolla vai kapealla, etkös sä yleensä kovia painoja vedä sumolla??

zwyld sanoi:
Hehe. Mietin vaan, kun se tanko maassa ei paljon rasita, niin tauot toistojen välillä voi olla periaatteessa miten pitkiä vain. Reilun pelin hengessä se kai sitten menee :)

tottakai siinä joku sääntö on. esim jos tanko on yli 3 sek maassa tai ilmassa paikoillaan, niin suoritus on ohi.

Mniska sanoi:
kun olit kisoissa niin veditkö sumolla vai kapealla, etkös sä yleensä kovia painoja vedä sumolla??

Sumolla vedin, olinkin ainut joka sillä veti :) Ei mulla onnistu jatkuvan sarjan tekeminen kapealla, ellei jalat ole melkein aivan suorina.

Niin, tottakai siinä on aikaraja paljonko saa pitää paussia, 5s tais olla raja -> varoitus -> 2 varoitusta -> loppuu siihen. Tosin ketään ei tarvittu pistää lopettamaan. Mä vaan käsitin ton zwyldin kysymyksen niin, että onko esim 3min maxaikarajaa.

Ja kannattaa myös muistaa ettei tankoa saa pomputella maasta, vaan laskun tulee olla kontrolloitu.

Jari Lampi on näköjään juossut 10 kilsaa aikaan 31.17 ja se on mun mielestä "kovempi" tulos kuin 110 toistoa mavessa. Mavessa voi päästä tohon 110 toiston tulokseen jo vuoden harjoittelulla, mutta 10 kilsaa ei juosta tohon aikaan ilman useamman vuoden treeniä. Juoksutuloksia

-3000m ratajuoksu 8.40.5
-10000m ratajuoksu 31.17.00
-SM-mitalisti kestävyysjuoksussa, duathlonissa ja sisäsoudussa

http://www.uskojaurheilu.fi/urheilija_show.php?newsid=182

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom