Sotilaspenkki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs kysehhän on sotilaspenkistä, joka tarkoittaa kaiketi sitä että jalat ovat ilmassa penkkiä tehdessä oma ennätys on 6 toistoa 20kg. paljonkos täällä jätkät nostelee sotilaspenkissä

ottaen huomiion että olen haarastanut kehon rakennusta 4kk, et silleen, aika raskas liike viel mulle

OK. Ajattelin että olet jo kokenut karpaasi niin siksi ihmettelin. Ei ollut tarkoitus mitenkään vähätellä tulostasi, pahoittelut väärinkäsityksestä. On muuten hieno laji tuo sotilaspenkki!:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OK. Ajattelin että olet jo kokenut karpaasi niin siksi ihmettelin. Ei ollut tarkoitus mitenkään vähätellä tulostasi, pahoittelut väärinkäsityksestä. On muuten hieno laji tuo sotilaspenkki!:rock:
Onkohan nyt tekniikka ihan hallussa? Olen samaikäinen enkä todellakaan sano itseäni vahvaksi, mutta itsellä menee 50 kilollakin enemmän toistoja.

Peace:piis:

Hetkinen!! WTF
Sotilaspenkki on penkkipunerrus omalla painoilla eli jos painat 70kg latoot 70kg tankoon!! Sama se kai vaikka jalat pitäis niskan takana..

Onkohan nyt tekniikka ihan hallussa? Olen samaikäinen enkä todellakaan sano itseäni vahvaksi, mutta itsellä menee 50 kilollakin enemmän toistoja.

Peace:piis:

No mutta eihän kaikilla ole samat lähtökohdat. Jos kyseinen henkilö painaa vaikka 45 kg niin ei siinä nyt kauhean isoilla painoilla tehdä. Ja tekniikka kyllä tosiaan ratkaisee aika paljon!

Oma ennätys 115 kg sotilaspenkissä. Toistoa ei ole tullu tehtyä.

itse vain miellän sotilaspenkkipunnerruksen JA sotilaspenkkipunnerrustyylillä tehtävän penkkipunnerruksen kahdeksi eri asiaksi. Piste

Ja topille: Harvemmin. joskus +5kg omaan painoon ja joskus -5kg omaan painoon.

Suurimman osan teistä alle 2-kymppisistä pitäs postailla tuonne aloittelijoiden alueelle. Ei sillä että mulla ois mitään sitä vastaan että nuoret postailee tänne, mutta aloittelijoiden alueella postinne olisivat oikeammassa kontekstissa. Peace and no hard feelings. :puntti:

Elikkäs kysehhän on sotilaspenkistä, joka tarkoittaa kaiketi sitä että jalat ovat ilmassa penkkiä tehdessä oma ennätys on 6 toistoa 20kg. paljonkos täällä jätkät nostelee sotilaspenkissä

Ihan mielenkiinnon vuoksi haluan tietää että paljon sitten normi penasta nostat?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom