Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
etkö muuta nosta sotilaspenkkityylillä kuin omaa painoa.nostelen omaa painoa sotilaspenkissä...
juuri niinjalat ilmassa ja 90 asteen kulmassa (?)
oma ennätys on 6 toistoa 20kg
ottaen huomiion että olen haarastanut kehon rakennusta 4kk, et silleen, aika raskas liike viel mullePitikö tossa olla 120 kg? 6 kertaa 20kg kuulostaa aika vähältä...
ottaen huomiion että olen haarastanut kehon rakennusta 4kk, et silleen, aika raskas liike viel mulle
nostelen omaa painoa sotilaspenkissä...
jalat ilmassa ja 90 asteen kulmassa (?)
Onkohan nyt tekniikka ihan hallussa? Olen samaikäinen enkä todellakaan sano itseäni vahvaksi, mutta itsellä menee 50 kilollakin enemmän toistoja.OK. Ajattelin että olet jo kokenut karpaasi niin siksi ihmettelin. Ei ollut tarkoitus mitenkään vähätellä tulostasi, pahoittelut väärinkäsityksestä. On muuten hieno laji tuo sotilaspenkki!
Onkohan nyt tekniikka ihan hallussa? Olen samaikäinen enkä todellakaan sano itseäni vahvaksi, mutta itsellä menee 50 kilollakin enemmän toistoja.
Peace:piis:
Hetkinen!! WTF
Sotilaspenkki on penkkipunerrus omalla painoilla eli jos painat 70kg latoot 70kg tankoon!! Sama se kai vaikka jalat pitäis niskan takana..
Hetkinen!! WTF
Sotilaspenkki on penkkipunerrus omalla painoilla eli jos painat 70kg latoot 70kg tankoon!! Sama se kai vaikka jalat pitäis niskan takana..
Elikkäs kysehhän on sotilaspenkistä, joka tarkoittaa kaiketi sitä että jalat ovat ilmassa penkkiä tehdessä oma ennätys on 6 toistoa 20kg. paljonkos täällä jätkät nostelee sotilaspenkissä
tanko on 10kg - 15kgTai sitten aloittaja ei laskenut tangon painoa mukaan tuohon 6x20kg ;)