Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa korjata jos oon väärässä, mutta eikö tää ole justiinsa päinvastoin? Joku on täällä muistaakseni joskus kysellyt forkkujen treenaamisesta grippereillä, ja on tultu siihen tulokseen, että forkkujen kasvatukseen kannattaa keskittyä ihan muilla liikkeillä. Ottaahan gripperit forkkuihinkin, mutta pääasiassa ideana on kuitenkin ton puristusvoiman harjoittaminen. Näin siis mä olen käsittänyt.Tarkoitin noiden sormien nivelten, sekä pikkulihasten vahvistamista. Captains of crushin tyyliset gripperit kuitenkin treenaavat enemmän niitä forkkuja.
Saa korjata jos oon väärässä, mutta eikö tää ole justiinsa päinvastoin? Joku on täällä muistaakseni joskus kysellyt forkkujen treenaamisesta grippereillä, ja on tultu siihen tulokseen, että forkkujen kasvatukseen kannattaa keskittyä ihan muilla liikkeillä. Ottaahan gripperit forkkuihinkin, mutta pääasiassa ideana on kuitenkin ton puristusvoiman harjoittaminen. Näin siis mä olen käsittänyt.
Ite olen kyllä huomannut että noi gripperit toimii kuin 100 jänistä kunhan vain ei liikaa innostu puristelemaan. Selvästi jaksaa nostella isompia romuja esim. mavessa. Ja kehittäähän mave itsessäänkin sitä grippiä jonkin verran.