Sokkotreffit

Äijä sanoi:
Mikäs kävelyssä on vikana? Kävely on ihan hyvää liikuntaa. Parituntinen kävely pitkin metsiä hakkaa koska tahansa pikkuneitien ojentaja/kyynärvarsi-jumpat salilla.

On kävelyä ja on kävelyä...ja pakkis tuskin on oikea paikka puhua alentuvasti pikkuneitien treenaamisesta. Eiköhän täällä jokainen ainakin yritä treenata kunnolla, omien mahdollisuuksiensa rajoissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Finnico more sanoi:
Toimii myös kääntäen, eli jos löytyisikin sellainen treenaava nainen, niin eipähän tarvitsisi notkua enää baareissa...
:rolleyes:

Mä en oo baareista sellasta miestä löytäny...enkä varmaa tuu löytämäkään, sellasia miehiä näkee vaan salilla treenaa ja nekin on harmittavan usein jo vietyjä... :rolleyes:

Diamond_girl sanoi:
niin harmittavan harvoin löytyy niitä miehiä jotka ei välitä baareissa notkumisesta ja keskittyy treenaukseen... :itku:

Kyllä niitä löytyy urheilijapiireistä vaikka kuinka. Tunnen monta absolutistiurheilijaa, jotka eivät käy käy baareissa. Itselläkin oli 9 vuotta täysin tipatta ja baaritta. Sittemmin ystävystynyt viiniin.

Diamond_girl sanoi:
Mä en oo baareista sellasta miestä löytäny...enkä varmaa tuu löytämäkään, sellasia miehiä näkee vaan salilla treenaa ja nekin on harmittavan usein jo vietyjä... :rolleyes:
Jaa... no ainakaan tätä :david: :ä ei kukaan ole vielä vienyt. Pitäis varmaan ripustaa mistelinoksia kattoon tai kirjoittaa selkään kissan kokoisilla kirjaimilla että VAPAA.

Finnico more sanoi:
Jaa... no ainakaan tätä :david: :ä ei kukaan ole vielä vienyt. Pitäis varmaan ripustaa mistelinoksia kattoon tai kirjoittaa selkään kissan kokoisilla kirjaimilla että VAPAA.

Heh heh auttaskohan se...pitäsköhän mun kokeilla samaa :hyper:

Kannaataa muute välttää kaverien järkkäämiä sokkotreffejä. Ja kyllähä nettisokkotreffejä voi olla koska kuvia voi muokata, ottaa kaukaa, lähettää vanhoja, lähettää toisten kuvia tai muute vaa kikkailtua.. Mielellää hoitas sen tapaamisen "vanhanaikaisesti"

Diamond_girl sanoi:

Ymmärrän kyllä että salikulttuuria harrastavat haluavat toisenkin olevan samanhenkinen.. kriteerinähän asia ei ole ollenkaan vaikea, kyllä treenaavia sinkkuja on olemassa. Itse kuitenkin haluan mimmiltä myös taiteellista silmää, kulttuurin tuntemusta, puujalkavitsien taitamista sekä torttujenleivontakykyä. Kovin monesti kun löytää hyväkuntoisen naisen ei sielujen sympatiaa kuitenkaan synny, jostain syystä puhe on aina vaan (mimmin) treenimetodeista... En minä näe sellaista yksiulotteista henkilöä kovinkaan vakavasti otettavana :jahas:

Diamond_girl sanoi:
Heh heh auttaskohan se...pitäsköhän mun kokeilla samaa :hyper:
Kokeile ihmeessä. Kerro sitten toimiko vai ei... :D
Juup, no ei kai tässä muu auta kuin jatkaa tätä aiheena ollutta sokeana treffailua... jos vielä laittaisi seuraaville treffeille siteen silmille, niin vois treffata oikeasti sokeana, ei väliä vaikka olis minkänäköinen taistelunorsu samassa pöydässä...
:evil:

Ei, nyt meni täysin ala-asteelle nämä ajatukset, olisko päikkäreitten paikka...

Pari kertaa on tullut ns. sokkotreffeillä käytyä... Hyvä ystäväni järkkäsi ne, kun oli varmaan sinkku-ystävistään huolissaan. Mukavaa oli ja toisen kanssa seurustelinkin pidemmän aikaa. Tollaset kaverien järjestämät rehvit on ok, kun eipä sitä kovin erilaisia ihmisiä tule tieten tahtoen järkättyä yhteen ja tietää sitten jotain siitä ihmisestä ketä on menossa tapaamaan. Nettitreffeille en kyllä ihan heti lähtis (mamero) vaikka ystäväpiirissä ainakin kaksi avoparia on netin kautta toisensa löytäneet :)

Ihmisiä ei hirveän hyvin tapaa baareissa...
Baarissa oleminen on niin tuskaista mulle, ettei ole tosiaakaan.
Todella hyvässä seurassa jaksan vielä viihtyä mutta muuten ei kiinnosta yhtään, joka viikonloppuinen biletys.
Mutta kaippa ihmisen toiseksi suurin pelko(sen jälkeen että joutuisi julkisesti nolatuksi ja naurunalaiseksi), on se että jää yksin.

Itse olen useat hyvät ystävät ja tuttuvat tavannut sattumalta, enkä väkisin hakemalla ja baareissa roikkumalla. Mutta välillä kai kannattaa yrittää enemmän, eihän sitä koskaan tiedä;).

:offtopic:
Pakkotoisto alkaa näyttämään vähän deittipalstalta...
Moderointia kehiin....

Ps. :rolleyes:

Richard75 sanoi:
... Pinnallista, mutta ilman fyysistä vetoa on mahdoton syntyä mitään vaikka olisi kuinka mahtava tyyppi.

Tästä olen kyllä ihan samaa mieltä, eikä se ole IMO lainkaan pinnallista. Seurusteluun kuuluu kuitenkin yhtenä tärkeänä osana myös se fyysinen ulottuvuus, ja jos toinen ei vain kerta kaikkiaan sytytä, niin... Aina ei vaan voi voittaa, valitettavasti.

Richard75 sanoi:
Pinnallista, mutta ilman fyysistä vetoa on mahdoton syntyä mitään vaikka olisi kuinka mahtava tyyppi.

Pinnallista tai ei, mutta olen samaa mieltä. Mulle ei valitettavasti riitä se naisen intellektuelli älykkyys ja aistillinen herkkyys, vaan myös fyysisen puolen pitää olla sellainen, että se herättää minussa vahvoja positiivisia ja jopa eroottisia aistimuksia.

Diamond girl, silmät auki. Treenaavia ja vähemmän baarissa käyviä, vapaita miehiä kyllä löytyy ja tätä asiaa väitän faktana... :thumbs:

Kuoreen ihastuu, sisimpään rakastuu.

Gillyanne sanoi:
Tästä olen kyllä ihan samaa mieltä, eikä se ole IMO lainkaan pinnallista. Seurusteluun kuuluu kuitenkin yhtenä tärkeänä osana myös se fyysinen ulottuvuus, ja jos toinen ei vain kerta kaikkiaan sytytä, niin... Aina ei vaan voi voittaa, valitettavasti.

Pitää kuitenkin muistaa, että ihmisten preferenssit ja toiveet ovat hyvin samanlaisia. Viiksekäs jokinorsukin tahtoisi vierelleen komean atleetin, ja pizzanaamainen nörtti hemaisevan missin. Puolet ihmisistä on kuitenkin keskimääräistä rumempia, joten komistuksia ja kaunottaria voi riittää vain harvoille. Useimpien ihmisten kohdalla onkin kysymys siitä, kelpuuttaako vähän vähemmän "sytyttävän" yksilön, vai valitseeko yksinäisyyden.

Tosielämässä menee usein juuri noin.

Joo, eihän sitä kukaan mielellään rimaa laske alaspäin, mutta jos ei naamavärkki riitä missin saamiseksi ja kuitenkin sellaisen haluaa, niin kannattaa alkaa panostaa bisneksiin tai muuten hankkia vaikutusvaltaa. En ole kokeillut mutta jos alkaisi levittää huhua, että omistaa vehkeet kuin hevosella, niin silläkin saattaisi olla positiivisia vaikutuksia; ainakin siihen asti kun totuus paljastuisi. :evil:

kalmukki sanoi:
Pitää kuitenkin muistaa, että ihmisten preferenssit ja toiveet ovat hyvin samanlaisia. Viiksekäs jokinorsukin tahtoisi vierelleen komean atleetin, ja pizzanaamainen nörtti hemaisevan missin. Puolet ihmisistä on kuitenkin keskimääräistä rumempia, joten komistuksia ja kaunottaria voi riittää vain harvoille. Useimpien ihmisten kohdalla onkin kysymys siitä, kelpuuttaako vähän vähemmän "sytyttävän" yksilön, vai valitseeko yksinäisyyden.

Mä paljastan sulle suuuuuren salaisuuden: hemaisevalla misseydellä tai komealla atleettisuudella ei välttämättä ole mitään yhteyttä siihen "sytyttävyyteen" (eli siis toisin sanoen seksuaaliseen vetovoimaan), vaan siinä on kyse siitä mystisestä "kemiasta", jota joko on tai sitten ei. Ns. standardin mukaisesti kaunis/komea/hyvännäköinen ihminen jättää esim. minut usein täysin kylmäksi, persoonallisen ja sielukkaan ajaessa ohi kannukset kilisten.

Enkä nyt tarkoita, etteikö ulkonäöllä olisi minulle merkitystä, totta helvetissä sillä on. Naiivia olisi väittää toista. MUTTA komeus/kauneus/silmäänpistävä hyvännäköisyys ei todellakaan tarkoita sitä, että ko. henkilön kanssa synkkaisi "siinä(kään)" mielessä.

Sitäpaitsi, niin kauneus kuin komeuskin ovat aina katsojan silmässä... Kyllä ainakin mun silmiini se oma kulta on oikeasti komea ja raamikas mies (not to mention ERITTÄIN sytyttävä...) :kuola: :love:

kalmukki sanoi:
Useimpien ihmisten kohdalla onkin kysymys siitä, kelpuuttaako vähän vähemmän "sytyttävän" yksilön, vai valitseeko yksinäisyyden.

Totta haastat watson!

Suurin osa ihmisistä lakkaa jossain vaiheessa etsimästä Sitä Oikeaa ja päätyy yhteen jonkun ihan ok tyypin kanssa, jota kyllä rakastaa, mutta ei kuitenkaan ole sellainen Suuri Rakkaus, mistä on aina haaveiltu.

EDIT: jätin ihan tarkoituksella ne ulkonäköjutut pois, koska ulkonäköasioilla ei ole kovinkaan paljon tekemistä sen kanssa kuka on Se Oikea ja kuka ei.

Gillyanne sanoi:
Mä paljastan sulle suuuuuren salaisuuden: hemaisevalla misseydellä tai komealla atleettisuudella ei välttämättä ole mitään yhteyttä siihen "sytyttävyyteen" (eli siis toisin sanoen seksuaaliseen vetovoimaan), vaan siinä on kyse siitä mystisestä "kemiasta", jota joko on tai sitten ei. Ns. standardin mukaisesti kaunis/komea/hyvännäköinen ihminen jättää esim. minut usein täysin kylmäksi.

Enkä nyt tarkoita, etteikö ulkonäöllä olisi minulle merkitystä, totta helvetissä sillä on. Naiivia olisi väittää toista. MUTTA komeus/kauneus/silmäänpistävä hyvännäköisyys ei todellakaan tarkoita sitä, että ko. henkilön kanssa synkkaisi "siinä(kään)" mielessä.

Sitäpaitsi, niin kauneus kuin komeuskin ovat aina katsojan silmässä...

Amen to that, täysin samaa mieltä ja kuin myös siitä että vaikka tyyppi muuten olisi kuinka mukava/kiva/täydellinen, jos se fyysinen puoli puuttu ei hommasta tule mitään. Ainakaan minulla. Ja valitettavasti..

Gillyanne sanoi:
Mä paljastan sulle suuuuuren salaisuuden: hemaisevalla misseydellä tai komealla atleettisuudella ei välttämättä ole mitään yhteyttä siihen "sytyttävyyteen" (eli siis toisin sanoen seksuaaliseen vetovoimaan),

Amen, Gilly. Ikävä kyllä komeat miehet eivät useinkaan tajua tuota. Sitten ne kyselee: "Mikset sinä Reinhardt ole kiinnostunut minusta kun kaikki muut on?" Mutta jos kaveri on ns. "silkkoa sisältä" (mitä voi olla, vaikka olisi älyä ja menestystäkin), niin ei kolahda, ei.

Itse sanoisin, että jos ulkonäkö on "normaalin rajoissa" (ei mikään hirveä merinorsu eikä myöskään hintelämpi kuin minä), niin se pään sisältö sitten viime kädessä ratkaisee, onko ilmassa sähköä vai no. Vitsit kun keksin uuden ja hienon jutun, mitä kukaan ei ole koskaan varmasti tullut ajatelleeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom