Sokkotreffit

Minulla on ainoastaan yksi kokemus sokkotreffeistä. Tyttö oli nätti ja "ihan kiva", mutta ei oikein säväyttänyt. Ruokapöytäkeskusteluista iso miinus. Minua ei todistettavasti ole kertaakaan saatu jutuilla voimaan pahoin ruokapöydässä, lukuunottamatta tätä yhtä kertaa. Tyttö kertoi siskonsa hampaista, niissä oli jotain vikaa. En tarkemmin muista miksi, mutta tältä tytöltä muotoiltiin ilmeisesti koko alaleuka uusiksi. Hampaat irti ja takasin. No, ekalla kerralla tämä leikkaus oli mennyt pieleen ja piti tehdä sama uusiksi. Yksityiskohtien kanssa tuota tarinaa kuunnellessa on todella vaikea saada ruokaa alas. Eikä tyttö tajunnut lopettaa tarinaansa edes siinä vaiheessa, kun itseltäni muuttui naama valkoiseksi :lol2:. Nojoo, kyllä tuo nyt naurattaa, sillon ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja vähän tuoreempi kokemus tähän vällin. Kaikista tämän threadin kauhukuvista huolimatta olin eilen sokkotreffeillä. Kirjeitä vaihdomme maanantaista alkaen ja harrastukset, luonteenkuvaukset ja elämänarvot vaikuttivat täsmäävän.

Eilen sitten tavattiin ihan livenä, käytiin syömässä ja naikkosen kämpillä viiniä maistelemassa. Nainen oli mukava ja sen kanssa oli helppo keksiä puhuttavaa, oikein fiksu ja sanavalmis kaikinpuolin. Mutta kun ei sytyttänyt, niin ei sytyttänyt, jotain sellaista siinä ulkonäössä ja olemuksessa oli. Nyt sitten vituttaa ihan urakalla, kun on pitänyt itselleen myöntää, että samanlainen pinnallinen ihminen sitä on kuin muutkin. Vaikka miten on uskotellut itselleen, että sisinhän se on mikä merkitsee, mutta minkäs teet. En kyllä taida sokkotreffejä enää kokeilla, koska tilanne ei todellakaan ollut miellyttävä. Helvetin vaivautunut fiilis, kun lähti aamulla kotiin ja koetti mutista jotain fiksua.

No niin, se siitä avautumisesta. Lähden salille, pienessä vitutuksessahan treeni yleensä kulkee hyvin...

taicaviitta sanoi:
hmmm... kuinkahan minusta alkaa tuntumaan siltä että tämän jo jonkin aikaa sietämättömän eroottisena jatkuneen ´kirjeenvaihdon´ seurauksena -> Sumu :haart: Diamond_girl...? ;)

Hohoh :D Taicis, sulla on hiukka vilkas mielikuvitus :)

älkää nyt ainakaan sitten juhannuksena menkö naimisiin ja pilatko muiden poltankokonjajuonainakinkuusikoriakaljaajakossunennenkuinsammun-josenhukusitäennen -juhlia!

Jos joskus löydän sellaisen naisen, joka suostuu kanssani menemään naimisiin, en varmasti vietä häitä juhannuksena. Vaikka en ole koskaan juhannushäissä vieraillut, ihan periaatteesta mokomat karkelot nostattavat vittumaisia tunteita :curs:

*hiipii takavasemmalle odottelemaan sitä omaa sportti-prinsessaansa*

;)

Hei!!!! Kaikki ihqut komeet pojat laittakaas meilii tulee hehkeelle tytsylle.Tos alla on mun kuva.

psgirl.jpg

Itse olen käynyt ehkä noin parikymmentä kertaa sokkotreffeillä, no parissa tapauksessa oli vaihdettu kuvat etukäteen, ei noista pidemmälle johtanut kuin yksi treffikerta seurustelin yhden tytön (jotkut lukijat täällä sanoisivat varmaankin jokinorsuki, mutten minä ;) ) kanssa jotain vuoden. Nykyään ei oikein jaksa enää innostua laittaan ilmoitusta, vaikka yleensä mun ilmoituksiin tuleekin ihan mukavasti vastauksia ~20/ilmo, mutta jotenkin nykyään vähän sillä kannalla että se elämän kumppani löytyy itsestään jos on löytyäkseen enkä jaksa varta vasten etsiä ainakaan mistään deiteistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom