Sokkotreffit

Eugen setä vaihderikkaan ja antoisan elämän seuraksena on hyvin tietoinen siitä mitä haluaa. Joku voisi kutsua Eugen setää ronkeliksi. Tässä tehdään paha virhearvio, koska jos on selvillä omista mieltymyksistään ja on mahdollisuus ne saavuttaa(?), niin eikö silloin voitaisi puhua tavoitehakuisuudesta. Tämän vuoksi en ole lähtenyt keisseihin, joissa ei ole ollut kaikki kohdallaan, koska kun välillä lähdin, parin tapailun jälkeen tuli se kiusallinen olo ja ei napannut enää yhtään. Siis vaikka kuiknka yritin tarkastella asian positiivisia puolia. En tiedä onko tämä suuria luuloja itsestään vai ainoastaan aitoa itsetuntoa, mutta nyt näyttäs olevan katiskan porteilla iso syvän meren kala, jota olen hakenutkin. Hyvin harvinainen, spesiaali ja kaiken puolin miljoonapilkin voittohauki. Eugen setä myhäilee repputuolissaan ja alkaa kiskoa siimaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eugen sanoi:
Eugen setä vaihderikkaan ja antoisan elämän seuraksena on hyvin tietoinen siitä mitä haluaa. Joku voisi kutsua Eugen setää ronkeliksi. Tässä tehdään paha virhearvio, koska jos on selvillä omista mieltymyksistään ja on mahdollisuus ne saavuttaa(?), niin eikö silloin voitaisi puhua tavoitehakuisuudesta. Tämän vuoksi en ole lähtenyt keisseihin, joissa ei ole ollut kaikki kohdallaan, koska kun välillä lähdin, parin tapailun jälkeen tuli se kiusallinen olo ja ei napannut enää yhtään. Siis vaikka kuiknka yritin tarkastella asian positiivisia puolia. En tiedä onko tämä suuria luuloja itsestään vai ainoastaan aitoa itsetuntoa, mutta nyt näyttäs olevan katiskan porteilla iso syvän meren kala, jota olen hakenutkin. Hyvin harvinainen, spesiaali ja kaiken puolin miljoonapilkin voittohauki. Eugen setä myhäilee repputuolissaan ja alkaa kiskoa siimaa.

Varo vaan ettei tule mureena, se se onkin hirveä peto.

En tiedä onko tämä suuria luuloja itsestään vai ainoastaan aitoa itsetuntoa, mutta nyt näyttäs olevan katiskan porteilla iso syvän meren kala, jota olen hakenutkin. Hyvin harvinainen, spesiaali ja kaiken puolin miljoonapilkin voittohauki. Eugen setä myhäilee repputuolissaan ja alkaa kiskoa siimaa.

Entisenä pilkkimiehenä olen monesti pettynyt, kun avannosta kurkistaakin räkäkiiski!

En väitä, ettei ulkonäöllä olisi mitään väliä. Tottakai sillä on ja on sillä väliä myös itsellenikin. Kaikki eivät voi kuitenkaan olla kauniita, mutta monesti on mahdollista näyttää siltä, että välittää itsestään ja terveydestään.

Naama taas on sellainen asia, että ihminen syntyy sellaiseksi kuin syntyy. Mun mielestä on helvetin surullista, että ihmiset eivät kelpaa sen näköisenä kuin ovat. En kiistä ulkonäön merkitystä, mutta tuo on surullista, jos ihmisestä, jonka kanssa ajatukset ovat samalla aaltopituudella ja jonka kanssa haluaa ulos ja tutustua paremmin, tulee pelkkä vitsi ulkonäön takia. Surullista on, että henkilön sielu menettää arvonsa ulkoisten seikkojen takia. Surullista on, jos ensin on helvetin hauskaa jakaa ajatuksia ja sen jälkeen toinen ei saa edes inhimillistä kohtelua. On luvattu saapua paikalle, mutta "ku se näyttää tolta", niin ei mun tarvitse lupausta pitää.

Ei ole yhtään vähemmän surullista, että ulkonäöstä joutuu valehtelemaan.

Tuo persoonallinen ulkonäkö on myös aika jännä käsite, kun puhutaan kumppanin ulkonäöstä. Eikö tuo toisaalta tarkoita sitä, että oma naama ei riitä sellaisen kumppanin saamiseksi, jota kaikki pitävät kauniina. Vakuutetaan muille, että vaikka kumppani ei ikinä pääse naamallaan kuin Alibin kanteen, niin on se omasta mielestä kaunis sillai persoonallisella tavalla.

Arvon pilkkikollegat,

kala on komia, sisältä ja ulkoa. Kisavaakaan se ei ole vielä päässyt, vaikka se sinne kovasti on tuloillakin. Hiljaa hyvä tulee.

Kireitä siimoja,
Pilkki Eugen

p.s. kärpäsentoukat kannattaa säilyttää elävänä jääkaapissa

Sumu sanoi:
Pinnallista tai ei, mutta olen samaa mieltä. Mulle ei valitettavasti riitä se naisen intellektuelli älykkyys ja aistillinen herkkyys, vaan myös fyysisen puolen pitää olla sellainen, että se herättää minussa vahvoja positiivisia ja jopa eroottisia aistimuksia.

Diamond girl, silmät auki. Treenaavia ja vähemmän baarissa käyviä, vapaita miehiä kyllä löytyy ja tätä asiaa väitän faktana... :thumbs:

Sumu miulla on ollunna simmut auki oon vaan niin pikkunen ettei mua huomaa ;)

Eugen sanoi:
Arvon pilkkikollegat,

kala on komia, sisältä ja ulkoa. Kisavaakaan se ei ole vielä päässyt, vaikka se sinne kovasti on tuloillakin. Hiljaa hyvä tulee.

Kireitä siimoja,
Pilkki Eugen

Emmehän me Eugen tunne toisiamme? Koska minulla on tätä nykyä koukku kiduksissa ja tiukasti. ;)

N.O.Kummonen sanoi:
Entisenä pilkkimiehenä olen monesti pettynyt, kun avannosta kurkistaakin räkäkiiski!

Ja silloin Gilly repesi... :lol2:

N.O.Kummonen sanoi:
En väitä, ettei ulkonäöllä olisi mitään väliä. Tottakai sillä on ja on sillä väliä myös itsellenikin. Kaikki eivät voi kuitenkaan olla kauniita, mutta monesti on mahdollista näyttää siltä, että välittää itsestään ja terveydestään.

Tavallaan totta - toisaalta, kauneus ON todellakin mitä suurimmassa määrin subjektiivinen käsite, "katsojan silmässä" kuten todettua. Niinkuin se komeuskin. Kuinkahan monta kertaa on käynyt niin, että esim. baarissa joku on todennut "Wau mikä donna/nam mikä könsikäs", ja kaverit ovat vieressä ihmetelleet, että mitä ihmettä sä tuossa oikein näet?

N.O.Kummonen sanoi:
Tuo persoonallinen ulkonäkö on myös aika jännä käsite, kun puhutaan kumppanin ulkonäöstä. Eikö tuo toisaalta tarkoita sitä, että oma naama ei riitä sellaisen kumppanin saamiseksi, jota kaikki pitävät kauniina. Vakuutetaan muille, että vaikka kumppani ei ikinä pääse naamallaan kuin Alibin kanteen, niin on se omasta mielestä kaunis sillai persoonallisella tavalla.

Täh? No ei minun mielestäni ainakaan tarkoita. Voisitko hieman valaista, mistä tuohon johtopäätökseen tulit? Yhä edelleen on pakko vedota tuon kauneus/komeus-käsitteen subjektiivisuuteen - jos itseä nyt vaan kertakaikkiaan sattuu miellyttämään jollain tapaa persoonallinen naamavärkki enemmän kuin lähinnä muovinen markuspöyhönen, niin miksi se olisi millään tavalla keneltäkään pois? Kysehän on minun (tai vastaavasti kumppanini) mielipiteestä, ei siitä, olisiko meistä kummastakaan missiksi tai misteriksi (tuskinpa olisi, meikäläisestä töppöjalasta missiksi ainakaan, mutta onneksi tähän voin todeta suurella sydämellä EVVK!).

Täh? No ei minun mielestäni ainakaan tarkoita. Voisitko hieman valaista, mistä tuohon johtopäätökseen tulit? Yhä edelleen on pakko vedota tuon kauneus/komeus-käsitteen subjektiivisuuteen - jos itseä nyt vaan kertakaikkiaan sattuu miellyttämään jollain tapaa persoonallinen naamavärkki enemmän kuin lähinnä muovinen markuspöyhönen, niin miksi se olisi millään tavalla keneltäkään pois?

No ehkä tuo "oma naama ei riitä paremman saamiseksi" oli liian jyrkästi sanottu ja jopa väärin. Mutta eikö tuo toisen persoonallisen näköiseksi toteaminen tarkoita kuitenkin samaa kuin "ymmärrän hyvin, että sinusta ei tule mallia" tai "hyvä ettei leipäsi ole naamastasi kiinni :D "

Siinä kuitenkin tiedostaa hyvin toisen ulkonäön tason. Jos sitä persoonallisen näköistä ihmistä pitäisi oikeasti hyvännäköisenä, niin eiköhän sitä tuputtaisi mallimarkkinoille ja käyttäisi sanaa kaunis tai hyvännäköinen. piste. Persoonallisen näköinen sisältää jo pikkaisen selityksen makua. "Ymmärrän hyvin, jos joku teistä muista ei pidä hänen ulkonäöstään" :D

Onhan se samalla hyväksyntä siitä, että minä pidän sinusta sellaisena kuin olet ja sitä ei tarvitse koskaan hävetä. Muutenkin on mielestäni vain hyvä asia, että joku pitää persoonallisen näköisistä ihmisistä.

Tuo "persoonallisen näköinen" käsitteen ruotiminen ei ollut aiemmassa postauksessani se ydin asia.

reinhardt sanoi:
Emmehän me Eugen tunne toisiamme? Koska minulla on tätä nykyä koukku kiduksissa ja tiukasti. ;)

Varmuudella sanon, että mun siiman päässä et ole. Mutta muutoinhan me voidaan vaikka tunteakin. Tervemenoa pilkkireppuun.

N.O.Kummonen sanoi:
Persoonallisen näköinen sisältää jo pikkaisen selityksen makua. "Ymmärrän hyvin, jos joku teistä muista ei pidä hänen ulkonäöstään" :D

Vähän offtopiccia, mutta tässä taas nähdään, kuinka monella tavalla joku määrite tai sana voidaan ymmärtää. Mulle käsite "persoonallisen näköinen" tarkoittaa massasta ja tusina misseistä poikkeavaa ulkonäköä, ja ihan vaan positiivisessa mielessä. Eli persoonallisen näköinen ihminen voi esim. olla erityisen piirteikäs, ja "vinkeän" näköinen, jonka kasvot ja olemus jäävät taatusti mieleen.

Gillyanne sanoi:
... kauneus ON todellakin mitä suurimmassa määrin subjektiivinen käsite, "katsojan silmässä" kuten todettua. Niinkuin se komeuskin. Kuinkahan monta kertaa on käynyt niin, että esim. baarissa joku on todennut "Wau mikä donna/nam mikä könsikäs", ja kaverit ovat vieressä ihmetelleet, että mitä ihmettä sä tuossa oikein näet?
Tää pitää kyllä paikkaansa. Kerrankin eräs miespuoleinen tuttu hehkutti viikko tolkulla, kuinka hän oli löytänyt aivan upean naisen, äärettömän kauniin punapään, johon pätivät kaikki mahdolliset positiiviset fyysiseen olemukseen ja luonteeseen sopivat adjektiivit. Ja kun sitten ensimmäisen kerran tapasin tämän naisen, niin piti kyllä kaksi kertaa miettiä, että onkohan tämä nyt varmasti se sama, ketä on niin kovin mainostettu. Rakkaus on ihanan ihmeellinen asia. :love:

Gillyanne sanoi:
Ja silloin Gilly repesi... :lol2:

Tavallaan totta - toisaalta, kauneus ON todellakin mitä suurimmassa määrin subjektiivinen käsite, "katsojan silmässä" kuten todettua. Niinkuin se komeuskin. Kuinkahan monta kertaa on käynyt niin, että esim. baarissa joku on todennut "Wau mikä donna/nam mikä könsikäs", ja kaverit ovat vieressä ihmetelleet, että mitä ihmettä sä tuossa oikein näet?

Täh? No ei minun mielestäni ainakaan tarkoita. Voisitko hieman valaista, mistä tuohon johtopäätökseen tulit? Yhä edelleen on pakko vedota tuon kauneus/komeus-käsitteen subjektiivisuuteen - jos itseä nyt vaan kertakaikkiaan sattuu miellyttämään jollain tapaa persoonallinen naamavärkki enemmän kuin lähinnä muovinen markuspöyhönen, niin miksi se olisi millään tavalla keneltäkään pois? Kysehän on minun (tai vastaavasti kumppanini) mielipiteestä, ei siitä, olisiko meistä kummastakaan missiksi tai misteriksi (tuskinpa olisi, meikäläisestä töppöjalasta missiksi ainakaan, mutta onneksi tähän voin todeta suurella sydämellä EVVK!).

Kauneus/komeus on katsojan silmässä todellakin, voin sanoa ihan suoraan että mun kaikki kamut suunnilleen :urjo: ku näkee mun mielestä hyvännäkösiä isoja treenattuja kundeja... :D :kuola:

Koukkuja ja pilkkireppuja. Jotain uudenlaista SM touhuiluako? :kuvia:

Joko Eugen haistaa tuoreen kalan hajun? "Smells like chicken, but tastes like fish"

Threadin hengen mukaisesti: "Tapasin kerran chatissä kivan tytön ja meillä synkkasi heti. Jonkin aikaa juteltiin sähköisesti, mutta koska kumpikin halusi tavata, niin sovittiin treffit. Menin korkein odotuksin paikalle, koska tyttö oli kuvaillut ulkonäkönsä seksikkääksi. No sillä oli vittu kidukset, niin mä lähdin menee. Mä en vaan voi seurustella sellasen kanssa, jolla on kidukset...

Muija huusi perään, että "Etkö sä tykkää musta? Oonks mä ruma?"
Et sä ruma oo. Sä oot todella persoonallisen näkönen" huusin "Janoinen lohi" ravintolan ovelta matkalla ulos.

:D

Diamond_girl sanoi:
Kauneus/komeus on katsojan silmässä todellakin, voin sanoa ihan suoraan että mun kaikki kamut suunnilleen :urjo: ku näkee mun mielestä hyvännäkösiä isoja treenattuja kundeja... :D :kuola:

Vähän sama vika. En tajua, miten kukaan voi pitää Ville Valoa tai Jonne Aaronia pantavan näköisenä...

Henkilökohtainen fetissini on miesten kädet. Siis ei niinkään isot lihakset, vaan kourat. Näyttääkö ne työtä tehneiltä ja vahvoilta. Kaverini aina ihmettelee, miten voi kiinnittää huomiota sellaiseen. Oikeasti en saa varmaan mistään muusta miehen ruumiinosasta niin levottomia ajatuksia kuin käsistä...

Ai miten niin :offtopic: ?

reinhardt sanoi:
Vähän sama vika. En tajua, miten kukaan voi pitää Ville Valoa tai Jonne Aaronia pantavan näköisenä...

Henkilökohtainen fetissini on miesten kädet. Siis ei niinkään isot lihakset, vaan kourat. Näyttääkö ne työtä tehneiltä ja vahvoilta. Kaverini aina ihmettelee, miten voi kiinnittää huomiota sellaiseen. Oikeasti en saa varmaan mistään muusta miehen ruumiinosasta niin levottomia ajatuksia kuin käsistä...

Ai miten niin :offtopic: ?

Asiaa :thumbs:
Ville Valo tai Jonne Aaron :urjo: Mulla on taas se että miehellä pitää olla treenattu kroppa ja mieluiten tumma... :kuola: tiän yhden aivan täydellisen...ku vaan sais sen koukkuu madot on jo...;)

N.O.Kummonen sanoi:
Joko Eugen haistaa tuoreen kalan hajun? "Smells like chicken, but tastes like fish"

Tämä oli klassinen ihastuminen ensisilmäyksellä. Suu oli yhtä auki, kuin finnreactorin adminilla krp:n näyttäessä kotietsintälupaa. Syvempi keskustelu sitten paljasti molempien aivojen käyvän samaan tahtiin. Addiktio on nyt siirtynyt satunnaiskäytöstä narkiksi. Crakwhore kautta odotellessa, on tullut huomattua, ettei meret välissä ja aikavyöhykkeet haittaa. Kyl on ihmeellistä. Mutta mitäpä kalamies ei saaliin eteen tekis. Otetaas termoksesta kahvia ja kairataan avantoa isommaks. Thyiii, anna ahti ahvenia.

N.O.Kummonen sanoi:
Muija huusi perään, että "Etkö sä tykkää musta? Oonks mä ruma?"
Et sä ruma oo. Sä oot todella persoonallisen näkönen" huusin "Janoinen lohi" ravintolan ovelta matkalla ulos.

Tai sitten voi aina yrittää pelastaa tilanteen sanomalla jotain lakonista tyyliin:

"Ei ei, et sä oo ruma. Sä oot tosi kaunis silleen persoonallisella tavalla. Valitaahan sitä Bulldogeistakin kato muotovalioita."

"Ei ku sä oot hei tosi mukava. Silleen kusipäisellä tavalla."

"Ei kun sä olet oikeesti tosi kaunis. Mulle kato vaan merkkaa toi sisäinen kauneus enemmän."

vilma-liina sanoi:
Vähän offtopiccia, mutta tässä taas nähdään, kuinka monella tavalla joku määrite tai sana voidaan ymmärtää. Mulle käsite "persoonallisen näköinen" tarkoittaa massasta ja tusina misseistä poikkeavaa ulkonäköä, ja ihan vaan positiivisessa mielessä. Eli persoonallisen näköinen ihminen voi esim. olla erityisen piirteikäs, ja "vinkeän" näköinen, jonka kasvot ja olemus jäävät taatusti mieleen.

Juuri tätä itsekin ajoin takaa, eli itselleni tuo persoonallisuus ulkonäköasioissa on nimenomaan positiivinen määre. Sen sijaan tämä N.O.Kummosen postaus

Mutta eikö tuo toisen persoonallisen näköiseksi toteaminen tarkoita kuitenkin samaa kuin "ymmärrän hyvin, että sinusta ei tule mallia" tai "hyvä ettei leipäsi ole naamastasi kiinni "

Siinä kuitenkin tiedostaa hyvin toisen ulkonäön tason. Jos sitä persoonallisen näköistä ihmistä pitäisi oikeasti hyvännäköisenä, niin eiköhän sitä tuputtaisi mallimarkkinoille ja käyttäisi sanaa kaunis tai hyvännäköinen. piste. Persoonallisen näköinen sisältää jo pikkaisen selityksen makua. "Ymmärrän hyvin, jos joku teistä muista ei pidä hänen ulkonäöstään"

on minusta kyynisyydessään suorastaan masentava. Voin ihan rehellisesti ja täydestä sydämestäni sanoa, että mitään tuonsuuntaistakaan ei liiku mielessänikään, kun puhun persoonallisen näköisistä/persoonallisella tavalla hyvännäköisistä ihmisistä. Ja miksi ihmeessä hyvännäköistä ihmistä pitäisi mallimarkkinoille tuputtaa...?

Yhä edelleen toistan itseäni: Kauneus ja komeus ON AINA siellä katsojan silmässä. Ja standardikaunottaret/-komistukset ovat usein minun silmääni tylsiä ja mielenkiinnottomia. Persoonallisuus :kuola: :love: :haart:

Finnico more sanoi:
Tällaisten 'sokkotreffien' ja vastaavien järjestettyjen tapaamisten idea on mielestäni juurikin se, että luodaan yhteisymmärryksessä tilanne, jossa tavataan ennalta tuntematon ihminen

Kaunis ajatus, mutta käytännössä tärkein kriteeri treffeille menevillä on vastapuolen ulkonäkö. Jos pyrkii löytämään sen oikean valokuvattomien netti- tai lehti-ilmoitusten perusteella, pettyy ja tulee kyyniseksi. Tässäkin ketjussa on tästä turhan monta varoittavaa esimerkkiä. Neulan etsimiseen heinäsuovasta voi mennä 10 vuotta eikä se löydy sittenkään.

Valokuvallinen nettitreffi sen sijaan on huippuhyvä, kenties paras tapa tavata fiksuja ihmisiä, joita ei kiinnosta ravintoloissa notkuminen. Näissäkin tapauksissa on ihanteellista nähdä kuva ensin, muuten menee kirjoitteluun liikaa aikaa ja taas petytään.

Ennen kuin joku ehtii moittia pinnallisuudesta, on paras ottaa lähtökohdaksi, että toinen osapuoli on kiinnostunut etupäässä ulkonäöstäsi, vaikka omat kriteerisi ovat jotain muuta. Yllä olevat ohjeet pätevät siis kumpaankin osapuoleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom