Diamond_girl sanoi:Sumu miulla on ollunna simmut auki oon vaan niin pikkunen ettei mua huomaa ;)
Ëi kait sentään? Jos ei muuta, niin kyynärpäätaktiikka ja varpaille tallominen käyttöön. ;)
P.S.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Diamond_girl sanoi:Sumu miulla on ollunna simmut auki oon vaan niin pikkunen ettei mua huomaa ;)
Sumu sanoi:Ëi kait sentään? Jos ei muuta, niin kyynärpäätaktiikka ja varpaille tallominen käyttöön. ;)
P.S.
eldd sanoi:Kaunis ajatus, mutta käytännössä tärkein kriteeri treffeille menevillä on vastapuolen ulkonäkö. Jos pyrkii löytämään sen oikean valokuvattomien netti- tai lehti-ilmoitusten perusteella, pettyy ja tulee kyyniseksi. Tässäkin ketjussa on tästä turhan monta varoittavaa esimerkkiä. Neulan etsimiseen heinäsuovasta voi mennä 10 vuotta eikä se löydy sittenkään.
Valokuvallinen nettitreffi sen sijaan on huippuhyvä, kenties paras tapa tavata fiksuja ihmisiä, joita ei kiinnosta ravintoloissa notkuminen. Näissäkin tapauksissa on ihanteellista nähdä kuva ensin, muuten menee kirjoitteluun liikaa aikaa ja taas petytään.
Ennen kuin joku ehtii moittia pinnallisuudesta, on paras ottaa lähtökohdaksi, että toinen osapuoli on kiinnostunut etupäässä ulkonäöstäsi, vaikka omat kriteerisi ovat jotain muuta. Yllä olevat ohjeet pätevät siis kumpaankin osapuoleen.
Tärkein yksittäinen kriteeri on varmasti ulkonäkö, mutta ei se valokuvakaan ole niin välttämätön kuin sanot. Itseään voi kuvailla myös sanallisesti, ja vaikka tämä ei ole mitenkään ongelmatonta, on se silti mahdollista ja toimii kokemuksieni mukaan yllättävän hyvin.eldd sanoi:Kaunis ajatus, mutta käytännössä tärkein kriteeri treffeille menevillä on vastapuolen ulkonäkö. Jos pyrkii löytämään sen oikean valokuvattomien netti- tai lehti-ilmoitusten perusteella, pettyy ja tulee kyyniseksi. Tässäkin ketjussa on tästä turhan monta varoittavaa esimerkkiä. Neulan etsimiseen heinäsuovasta voi mennä 10 vuotta eikä se löydy sittenkään.
Madiggen sanoi:Moro! Ajattelin kysellä muiden ihmisten mietteitä sokkotreffeistä? hyvä/ huono juttu?vai molempia?
Finnico more sanoi:Tärkein yksittäinen kriteeri on varmasti ulkonäkö, mutta ei se valokuvakaan ole niin välttämätön kuin sanot. Itseään voi kuvailla myös sanallisesti, ja vaikka tämä ei ole mitenkään ongelmatonta, on se silti mahdollista ja toimii kokemuksieni mukaan yllättävän hyvin.
Zener sanoi:Mutta kuitenkin kertatapaamiseen on jäänyt lopputuloksella "katsellaan", vaikka olisi tyyliin puoli vuotta jauhanut skeidaa sähköpostilla, ja kuvat ym. vaihdettu.
MissEvilEve sanoi:...tyypillä oli paskaiset rillit...mietin että voisi hankkia piilarit ja leikata tukan jne mutta... tajusin että mission impossible ja se siitä.
eldd sanoi:Silmälasien peseminen ei siis olisi riittänyt vaan ne olisi pitänyt vaihtaa vielä piilolaseihin? Tulee mieleen ala-asteen "rillipäät älkööt vaivautuko" -kirjekamuilmoitukset.
eldd sanoi:Silmälasien peseminen ei siis olisi riittänyt vaan ne olisi pitänyt vaihtaa vielä piilolaseihin? Tulee mieleen ala-asteen "rillipäät älkööt vaivautuko" -kirjekamuilmoitukset.
MissEvilEve sanoi:Esitin asian vähän epäselvästi, olisi pitänyt lisätä että esim uusien lasien ostaminen/piilarit, ne silmälasit kun olivat semmoista aivan järkyttävää mallia myöskin, eivät sopineet kantajalle ja oli vaihdettu viimeksi varmaan kun hän oli 13-vuotias. Olisi vain puuttunut että ne olisi teipattu sangasta...
hafanafa sanoi:Mä käytin just tollasia laseja pitkään ja ois mul talleski. Entistä tyttöystävää nolatakseni laitoin ne joskus kaupungil päähän. Paitsi et niitä oli viel hitsailtu. Nyt kyl käytän kokoaika piikareit
MissEvilEve sanoi::lol2: Varmaan ihanat.
reinhardt sanoi:Henkilökohtainen fetissini on miesten kädet. Siis ei niinkään isot lihakset, vaan kourat.
Diamond_girl sanoi:Sumu pitää kokeilla josko ne isot miehet huomais mut paremmin, tai sit saan vaan turpaan :whip:
Diamond_girl sanoi:Sumu pitää kokeilla josko ne isot miehet huomais mut paremmin, tai sit saan vaan turpaan
Sumu sanoi:Tuskin tulee nokkaan, siis jos käytät naisten aseita siinä huomatuksi tulemisessa..
Kyllä siinä isompaakin miestä viedään kun tekniikka on oikea, eikös? ;)
MissEvilEve sanoi:Eniten olin pettynyt itseeni sillä koin olevani todella pinnallinen paska ja huono ihminen kun tämä 'ihastukseni' katosi tuhkana tuuleen eikä edes se upea luonne pystynytkään korvaamaan ulkoisia ja tyylillisiä puutteita. Taistelin itseäni vastaan 3vrk ja yritin väkisin pitää tyypistä, mietin että voisi hankkia piilarit ja leikata tukan jne mutta... tajusin että mission impossible ja se siitä.
Cthulhu sanoi:Aika paha, minä olen aika iso ja vahva mutta minulla on pienet kädet (siis ranteesta eteenpäin) ja pitkät sormet.
Mummo aina vittuileekin, että ei sinusta olisi työmieheksi vaan pianonsoittajaksi...