Snickers Manager 4 - Jääkiekon MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juham85
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
pojat pojat pojat.. meikä on nyt mukana.
Harkitkaahan luovuttamista :D

Sijoitus 65! :whip:

Mikäs nycen tiimin nimi on, kun niin alussa uhosit... ;)
En nimittäin pikaisesti löytänyt ainakaan nickillä tuosta listasta.
Pääasia olisi nimittäin, että sä ja Alec pysytte takana. :hyvä:
heh,meikäläisestä ei hirveesti vaaraa ole,kun tekee viidenkympin sakkiinkin tiukkaa :hyper:

Eilen katkesi nousuputki, joka kierros tähän asti nousua 5-10 pykälää, nyt tipuin :(

Tänään ekaa kertaa mielenkiintoinen päivä Snickersissä ja monipuolisia rostereita. Ei paljon eroja synny kun joinakin päivinä esimerkiksi kaikilla samat Suomen ja Ruotsin pelaajat :D

Välistä aika tuskaa tuo joukkueen tekeminen. Ei ole ihan minuutin parin homma kaikkine latauksineen.

Mä en nyt oikein tajuu, mulla on aina ollu suht tehokkaita pelaajia, mut silti mä vaan tipun. Eilenkin olin ihan munat huurussa kun kattelin Venäjän pelii, ja sit tänä aamuna huomasin et oon pudonnu yli 10 sijaa.:wtf:

heh,meikäläisestä ei hirveesti vaaraa ole,kun tekee viidenkympin sakkiinkin tiukkaa :hyper:

No kai tuo nyt oli jo etukäteenkin tiedossa, mutta koitin vaan olla kaveri... ;)

Ei menny kovin vahvasti eilen, mutta vielä sentään kympin sakissa:dance:. on kyllä tänä vuonna aika erilainen peli, kun on pelaajat paljon halvempia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei katkea.. kyl se yhden sisään latoo ;)
Toisessa erässä.

Kyllähän se kanadan ykkösketju oli aivan jäässä, ku mulla oli ne mukana. Näin tää etenee, aina otan sellaiset miehet, kenen maalihanat katkeaa yllättäen. Tänään siis tarkkailkaa kolmikkoa Selänne, Kovaltshuk, Morozov. Kaikilla tehot 0+0.

Moron olis parempi tehä niitä tehoja.. kun kerran menin sen ostamaan ;)
Selänne tulee tekemään tehoja kun koivu on siinä rinnalla ni kyllä se syttyy pelaamaan..

Kellään Masalskis maalissa?:hyper: Näköjään pelit alkanu aiemmin tänään, ei ehtiny valita Suomen pelaajia. Näköjään ihan hyvä:D

Tänään siis tarkkailkaa kolmikkoa Selänne, Kovaltshuk, Morozov. Kaikilla tehot 0+0.

Ennustus toteutui. En sitten tiedä, saiko Morozov tuosta rankkarivoittomaalista pisteitä. Ja kaiken lisäks, Nabakov ei pelannu vieläkään. Vittuako ne valittaa maalivahtiongelmasta, jos on varaa pitää Nabakovin tasoista mokkea penkillä.

Ei varmaan kellään ollu eilen Masalkis maalissa, ku ottelupöytäkirjaanki oli merkattu se toinen maalivahti aloitukseen. Muutenki vähän vaikeaa tämä, ku nuo aloituskokoonpanot tulee suht viime tipassa ja noihin snickerssin sivuihin ei pysty luottaa sen vertaa, että siinä vaiheessa vielä kerkeis vaihdot tekemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom