Snickers Manager 4 - Jääkiekon MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juham85
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuolla snickerssissähän on vaikka kuinka paljon porukkaa mukana. Mäkin laitoin oman joukkueen sinne.
Mä oon siis toi Tuskankantaja, ku ei näemmä enää noita tunnuksia saa muutettua.

no voi perse. Menin heittämään tohon jonku"USA123":D eikä sitä nyt saa muutettua. No oon kuitenkin se. Ilmotin vaan Ettei tarvi sitte ihmetellä tuntematonta voittajaa kisan päätteeksi;)

Jeah, ei jaksais odottaa huomiseen, että alkais pelit. Mukava nähdä onko kenestäkään mulle vastusta :hyvä:

joukkueen nimi: mirrit

Tuli sit tehtyy tappojoukkue ja yhdellä puolustajalla!!
Ilmotan vaan et kun näätte pelin voittajan BVK nii meikäläinen kyseessä!

viddu mä saa noita pelaajia ostettua.hyvin toimii!!!

Tuli sit tehtyy tappojoukkue ja yhdellä puolustajalla!!
Ilmotan vaan et kun näätte pelin voittajan BVK nii meikäläinen kyseessä!
Meinaatko tosissas pärjätä 4 pelaajalla:D tietenki nyt jos onistuu laskemaan niin että saa hyvän veskan ja 5 hyvää pelaajaa niin on paras. Mutta rurhaan sinne mitään yhtä vilttipakkia (mikä ei kuitenkaan teen tehoja) ottaa jos rahat ei riitä enään. Ni sitte mielummin käyttää nekin rahat niin että saa 4 huippukovaa

jonkin aikaa sai vääntää mutta sain joukkueen luotua...eli DeathToSociaty valmiina murtautumaan kärkikymppiin...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lopen Uupuneet liittyy mukaan, jahka avauskokoonpanot on tiedossa. Onko kellään tiedossa hyvää sivustoa, josta näitä vois kyttäillä?

Mukana ollaan. Tosi paljon on porukkaa pakkiksen haastesarjassa nyt mukana verrattuna aiempiin vuosiin.

On muuten parantunut rahasysteemi tuossa managerissa. Ennen "seitsikon" maiden pelaajat maksoivat jotain 250000-350000 ja alussa piti käytännössä ottaa 1 mokke, 1 puolustaja ja 1 hyökkääjä tai sitten kikkailla jämämaiden pelaajilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom