Snickers Manager 4 - Jääkiekon MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juham85
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nuo sivut on täysin sekaisin. Vaihdot mitä aikaisemmin päivällä ihmeen kaupalla onnistuin tekemään oli pois pyyhitty ja tiimi palautettu torstain valintoihin pisteitä myöten. Pistin nyt kesken Kanada pelin Stalin ja St.Louisin kun näytti onnistuvan. Huvittaa kyllä jos noista on tullut huomenna pisteitä.:thumbs:

Pistin nyt kesken Kanada pelin Stalin ja St.Louisin kun näytti onnistuvan. Huvittaa kyllä jos noista on tullut huomenna pisteitä.:thumbs:
Reiluu :curs: ;). Pitää perkele varmaa huomenna nousta klo 9 tekemään pelaajavalinnat ja jatkasaa sen jälkeen unia :zzzz: aamulla näyttää parhaiten onnistuvan noi pelaajavaihdot. Tästä päivästä selvisin kuin koira Venäjältä:) en saanut vaikdettua yhtään pelaajaa. Mutta mulle jäi silti Nabokov, Oveshkin, Grebeshkov ja Visnovsky joka merkkautti äsken jo syöttöpisteen :thumbs: paitsi noi Oveshkinin 4 kakkosta kumoaa varmasti noi pisteet mut iha sama.. ja oli mulla sitte Kovalchuk myös :jahas: kyllä kaveri upeesti tappeli ja Ruotsalaishintti jäi täysin alakynteen. Mutta vaikuttaako toi voimakkaasti pisteisiin toi 5+20min?

Ainakin pakkiksen haastesarjan tilanne oli muuttunut samaksi mikä se oli ennen viime kierrosta. Ja myös mun joukkue oli sama, joka oli silloin toissakierroksella, vaikka muutin sitä sekä viime, että tälle kierrokselle.

Ihan päin vittuahan tuo on nyt mennyt. Multa oli hävinnyt kaks pelaajaa kokonaan pois.
Toivottavasti tosiaan eilistä kierrosta ei huomioida.
Jos ei tänään toimi ok, niin on ainakin minun osalta tämä tässä. Päin helvettiähän tämä on muutenkin mennyt...

Laitevian vuoksi (tietokantapalvelimen muistikampa) sivusto on ollut alhaalla pitkin lauantaipäivää 10.5. Lauantain pelien tuloksia ei lasketa mukaan peliin laiteviasta johtuneiden kirjautumisongelmien vuoksi.

että näin... ja mulla olis ollu kiva kanadalaiskalusto siellä, pisteitäkään ei varmaan olis tullu..
nohh ihan sama. tein jo tiimin tälle päivälle. Suomen pelaajia ei vaan ostolistassa ollut.

Perjantain pisteet on edelleen kadoksissa. 50 000 katosi eilen mystisesti. Ja jotenkin tuntuu siltä ettei niitä palauteta. Laiha lohtu on se että näyttää muilla olevan sama homma.

"Tietokantapalvelimen laitevian ja sen myötä tietokannassa tapahtuneiden virheiden takia pelin tulokset on jouduttu palauttamaan perjantai 9.5 klo 12:00 tilaan."

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo näin näköjään oli. Hieno homma. En niitä Bäckströmin syöttöpisteitä olisi halunnutkaan. :kippis1:

Kisan alku oli aika katastrofi itsellä. Jossain 50. sijoituksessa pyörin pakkiksenkin haastesarjassa. Ainut pieni mahdollisuus päästä vielä kokonaisrankingissa top10 on ottaa tänään kokonaan venäläinen tiimi. Toivotaan parasta ;)

Pyhh.. et sä venäläisellä tiimillä nouse lainkaan. Kosk kanukit vie tänään ;)
Tossa minuutin ennen vaihtoajan umpeutumista huomasin että Cam Ward pelaa tänään. Mulla oli Pascal, onneks ehtisin vaihtaa :)

Hieman aikasemmi? :D
Minuuttia enne vaihtoajan umpeutumista huomasin, ei siinä ollu paljoo aikaa kirjotella pakkikselle mun salasista vaihto-operaatioista :rolleyes:

Tämän vuoden snickers manager saatiin päätökseen ja top10 oli tälläinen:

1 Tilitalitittan (hyrre) 1758930
2 Frozen Angels (elcco) 1698010
3 HC Ystad (advan) 1696970
4 Team Känädä (Vili) 1688270
5 Juham85 Dream Team (Juham85) 1687450
6 Brrat (Tabuz) 1680100
7 Team Victormike (AL) 1672500
8 Team Muskle (Tuttisoturi) 1668690
9 luikurit (_milez_) 1659350
10 Team Porcelain (Badhair) 1658300

Hyrre nousi lopulta aika selvään voittoon vaikka olikin aika kaukana kärjestä alussa. Itsellä haastesarjan voitto kusi muutamaan huonosti tehtyyn joukkueeseen. No olinpahan parempi ku badhair, joka voitti viime vuonna.

Hyrre nousi lopulta aika selvään voittoon vaikka olikin aika kaukana kärjestä alussa. Itsellä haastesarjan voitto kusi muutamaan huonosti tehtyyn joukkueeseen. No olinpahan parempi ku badhair, joka voitti viime vuonna.

Hyrre oli kyllä aika ylivoimainen.
24. koko paskassakin, joten onnittelut siitä.

Itse viimeisellä kierroksella TOP10:iin...
Pahimmillaan taisin olla reilusti kolmenkympin alapuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom