Snickers Manager 4 - Jääkiekon MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juham85
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
jaaha snickersin sivulle siis ei pääse tällä hetkellä...nooh enhän mä kokoonpanoa ois vaihtanukkaan

Taisipa jäädä joukkue vaihtamatta. Paskaa.

vitut tästä.pitäkööt tunkkinsa

Nabokovin sain pistettyä maaliin. Sitten hyyty taas. No Kaberle tekee 5+5 ja Nabokov saman + 0 peli niin eipä noista hyökkääjistä niin väliä.

Onko täällä kohtalotovereita? ite en pääse ees tonne snickerssin sivuille. En oo siis saanu vaihdettua yhtäkään pelaajaa. Että mun kisa jää kyllä tähän, oisin halunnu Kaberlen ja Zidlickyn ku tämän päivän peleissä ne on ainoot pakit jolla on minkäänlaista mahdollisuutta pääse tehoille :jahas:

Sama homma täällä. Jäi ekan pelin pelaajat ottamatta.

Aamulla nuo kai kannattaisi aina tehdä, jos vain jaksaisi silloin vaivata päätään. Toimii sivutkin niin kuin pitää.. Iltaisin aina vituttaa väsätä sen puoli tuntia yhtä joukkuetta.

Yhden pelaajan sain vaihdettua, mutta siihen hyytyi.
Tosin mun eilisillä pelaajilla on pelit tänäänkin, joten ei sinänsä haittaa, mutta olisihan tuo nyt ollut kiva päästä vähän puljaamaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt meni sivuille sentään mutta eipä vaihda vieläkään:curs: olis tässä aikaa vielä laittaa kanukkeja ennenku joukkueet menee lukkoon mutta eipä toimi:curs:

Aha homma tais olla siinä kun ei pääse vaihtamaan pelaajia kun herjaa väärästä salasanasta eikä edes lähetä uutta:down:

Edit. Nyt ei aukea edes sivut

Aha homma tais olla siinä kun ei pääse vaihtamaan pelaajia kun herjaa väärästä salasanasta eikä edes lähetä uutta:down:

Edit. Nyt ei aukea edes sivut

Mulla teki pari päivää sitten tuon saman salasana-homman, alkoi pelittämään hetken päästä.
Mutta onpa kyllä käsittämättömän paskasti tehty setti tänä vuonna. Mikähän helvetti siinä on nyt mennyt pieleen.

Homma oli siinä :curs: mulla oli itsestään sisäänkirjaus päällä. Ja nyt se oli lähteny pois enkä muista käyttäjätunnusta enkä salasanaa:curs: voi vitun vittu. Onko tässä nyt enään mitään tehtävissä? no eipä jaksa enään kisojakaan seurata ku ei oo enään mitään jännitettävää:down:

...Onko tässä nyt enään mitään tehtävissä?...

On. Saathan sä ne siitä "Unohditko salasanasi tai jotain muuta sellaista paskaa"-kohdasta meiliis.

Mutta en muista edes käyttäjätunnusta :rock: vittu toi laginen manageri ottaa nyt niin päähän. Seurasin koko kisoja vaan ton managerin takia :)

Sieltä tulee sekä käyttäjätunnus että salasana.

Homma oli siinä :curs: mulla oli itsestään sisäänkirjaus päällä. Ja nyt se oli lähteny pois enkä muista käyttäjätunnusta enkä salasanaa:curs: voi vitun vittu. Onko tässä nyt enään mitään tehtävissä? no eipä jaksa enään kisojakaan seurata ku ei oo enään mitään jännitettävää:down:

Mä muistan kyllä salasanan ja käyttäjätunnuksen, mutten silti päässy sisään! :wtf:

Vittuilee vain, et unohditko salasanan blaah, blaah!!

Pitäkää tunkkinne saatanan snickers!! :curs:

Kyllä olisi Kanadan pelaajat olleet ihan jees tällä kierroksella.. No, ei voi mitään.

Suurimmalla osalla kai sama tilanne, mutta nyt vituttaa, kun sivut viimeinkin toimivat, että miksi joukkueessani olevat Suomen pelaajat on nyt lukittu. Eihän niillä mitään peliä ole menossa. Vois ottaa vielä Italia-Ranska-pelin pelaajia kehiin.

Ilokseni huomasin, et mulla oli joukkueessa Kanadan pelaajia ja Ruotsin maalivahti! Ehkä mä sittenkin saan jotain tolta kierrokselta! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom