Sm-liiga Playoffs 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
runkkari yritähän rauhoittua. olin ylipäätänsä hiljaa pidemmän aikaa ku ei oo ollu aikaa notkua koneella. joten stfu

runkkari yritähän rauhoittua. olin ylipäätänsä hiljaa pidemmän aikaa ku ei oo ollu aikaa notkua koneella. joten stfu
He hei, taas yksi poikkeuksellisen nokkela, joka osaa vaihtaa a:n ja u:n paikkaa. Kohtalaisen omaperäistä :rock: Sullahan se tuntui olevan kovasti asiaa niin koita nyt iso mies kestää pientä kuittailua. Voit mun puolesta jatkaa sitä hiljaa olemista jos ulos tuleva tavara vastaa aika lailla mun aamutuotoksia.

NEUTRAALI-gloryhunttereiden esi-isä: pusi pusi myös sinne

ja kyl sä varmaan oot koneella ollu koko ajan ja miettiny nokkelaa come-backia ja tää oli paras mihin pystyit :hyper:

ehkä ens vuonna ei Oulussa mestaruutta juhlita,
lähtee paljon ns. huippujätkiä ulkomaille jne..
yrittäsivät kuitenkin nyt joitain huippuja saada paikkaamaan ku eurooppaliigaakin tahkoavat..
ei sillä, tulijoitta varmaan olis, mutta silti...kova homma saada yhtä toimiva paketti kasaan joka vuodeksi suurien muutosten jälkeen..

Kovin hiljaa sitä kuitenkin oltiin ennenkuin voitto oli käytännössä varma. Ja korjauksena sen verran, että mä en vieläkään ole Blues-fani. Vihaan vaan Lapin heinävarpaita.

Mitä mitä, kovasti alkaa Rankkurilla lempiseura vaihtumaan heti kun Bluesi häviää? :D

Meinaakko muuten vieläkin että pelkkä rahaseura? Eihän ne rahat itsestään Kärpille tule, täällä porukka on sen verran mustakeltaisten takana että kyllä fanit saavat sitä mitä ansaitsevatkin. Muistappa että Oulu ei ole edes Suomen suurin pitäjä ja Raksilakin on useamman tuhat paikkaa pienempi kuin monet muut hallit. Ihan jees että jossakin muuallakin välillä juhlitaan kuin Harkimon limudiskossa.

:kippis1:

Mitä mitä, kovasti alkaa Rankkurilla lempiseura vaihtumaan heti kun Bluesi häviää? :D

Meinaakko muuten vieläkin että pelkkä rahaseura? Eihän ne rahat itsestään Kärpille tule, täällä porukka on sen verran mustakeltaisten takana että kyllä fanit saavat sitä mitä ansaitsevatkin. Muistappa että Oulu ei ole edes Suomen suurin pitäjä ja Raksilakin on useamman tuhat paikkaa pienempi kuin monet muut hallit. Ihan jees että jossakin muuallakin välillä juhlitaan kuin Harkimon limudiskossa.

:kippis1:
Lueppas nyt kananpoika tarkasti tätä ketjua niin huomaat, että oon pitkin ketjua sanonu monta kertaa etten ole blues-fani vaan kannatan Ässiä, olin pleijareiden ajan vain blues bandwagonissa...

mä en oo mistää rahaseurasta puhunu, mut kyllähän se niin on et Kärpillä on millä mällätä...

Ja se on totta, että ennemmin Raksilassa kuin Jaffalassa :D

kyllä mun mielestä on vielä tyhmempää istua jäähallissa perse ja suunpielet vaahdossa kannustamassa omaa joukkuetta jokaisessa pelissä mutta se siitä.

onneksi jääkiekossa ei tarvi analysoida ja selitellä mitään, sen takia se on hyvä laji. numerot kertovat totuuden. jossittelu on luusereille ja mammanpojille, mutta senhän kaikki jo tietävätkin.

:lol2:

No minkä takia pitää sitten tulla jääkiekko-threadiin heittämään jotain naurettavia provoja?

Jos yrität provoilla, niin koita nyt edes vähän panostaa siihen. Nuo ala-aste tasoset provot on aika naurettavia.

hyvin näyttää ala-asteelaiset niihin tarttuvan.

Ja näin siis olet onnistunut tehtävässäsi? Et vastannu kysymykseen.

Eiköhän ole parempi, että tulet tänne takaisin, ja puhumaan jääkiekosta, sitten kun koko lajista jotain edes ymmärrät.

hyvin näyttää ala-asteelaiset niihin tarttuvan.
NEUTRAALI aka MAAJUSSI osoittaa jälleen kypsyytensä :dance: Ei pidä vittuilla kun ei osaa. Ottaahan se tietty päähän kun ei keksi mitään fiksua heittää takaisin. Mut ei muutaku juhlimaan muiden ammattikoululaisten kanssa ja E-Typeä kuuntelemaan...I got a life...:hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Eiköhän ole parempi, että tulet tänne takaisin, ja puhumaan jääkiekosta, sitten kun koko lajista jotain edes ymmärrät.
eihän se ollut provoa vaan tosiasia. blues ei osannut tehdä maaleja ja sillä selvä. huono vastus oli ku noin nopeesti ratkes, siinäkään ei mitään erikoista ollut.

Ei tarvii kovin viisas olla että tajuaa lätkästä jotai!!!

Ei tarvii kovin viisas olla että tajuaa lätkästä jotai!!!

Ei tartte, Joon ja Rankkurin rautaisella tiedolla kuka tahansa sm-liigajoukkue olisi onneliinen saadessaan noista jommasta kummasta valmentajan. Nhl:ssäkin varmasti paikka löytyisi, kukapa noin asiantuntevaa ja kokenutta valmentajaa ei ottaisi.

eipä ollu bluessista yhtään mihinkään pitihän se arvata, täys heittopussi koko jengi. tylsä finaali ku noin heikko vastus. kuitenki pääasia ku voitto tuli :rock:

Bluesilla ei oo hirveemmi play-off kokemusta ja olihan tuo nyt arvattavissa että kärpät ton vie...Yhdyn neutraalin sanoihin.Ens vuonna uudestaa turha spekuloida pellet kun ette te sitä hopeeta kullaksi saa vaihettua.

Joopa joo...

Mutta ihan vakavasti ottaen, ei semmonen henkilö tiedä lajista mitään, joka näkee Urheiluruudusta että oman kaupungin joukkue on voittanu, ja sitten tulee huutelemaan yhtään peliä näkemättä, että vittu kun oli ylivoimanen, vittu kattokaa tulosta, vittu miten toinen porukka on paska.

Jos laadukasta kiekkokeskustelua joku hakee, niin kannattaa varmaan mieluummin vaihtaa tonne jatkoaika.comiin.

Tämä oli varmaan jotain sairasta sarkasmia?

No kerroppa foorumi, joka jääkiekkotietämystasoltaan pärjää esittämälleni? Tapparan jälkipelit?

Varmasti paras tietämystaso Suomessa esim ylläpidolla. Mutta keskusteluja palstalta kun lukee paistaa suoraan läpi (suurimmalla osalla) yhtä lapselliset asenteet kuin pakkiksen ketjussa, höystettynä canalin ja nelosen selostajilta lainatuilla trendisanoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom