Sm-liiga Playoffs 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Siis en tajua sitä kuinka turhaa on tapella kyseisestä asiasta ? Miks täällä ylipäätään piti ruveta väittelemään siitä kumman olisi pitänyt voittaa koska ei me sille mitään voida että kärpät sen nyt vaan voitti ?;o

Ajan tässä sitä vaan takaa että bluessin hopea mitallia ei voida vaihtaa kultaan spekuloimalla pakkotoiston foorumeilla ?

Ajan tässä sitä vaan takaa että bluessin hopea mitallia ei voida vaihtaa kultaan spekuloimalla pakkotoiston foorumeilla ?

Itse asiassa mitään mennyttä ei voi muuttaa mitenkään, eikä tulevaisuuttakaan voi tietää, joten miksi puhua itse asiassa mistään?

älkää sitten luulko että oon kärppä fani:D totta puhuen kannustin bluessia play-offeissa mutta ei vaan pärjännyt minkäs sille voi ?eikä minua kiinnosta mitä lätkä tietämätön neutraali puhuu ? Neutraalin puhe viittaa suoraan tony halmeeseen.:hyper:

tuo pitkä tekstini viittaa threadin moneen puheeseen ei vain yhteen. kysymyksiä sieltä täältä.Miksi pitää tehdä iso numero 1 henkilön tietämättömyydestä ja ala-aste provoista ? Finaaleissa bluessilla liian vähän kokemusta ja siihen heidän pelinsä kaatui tilanteita oli mutta maalit uupu tajuatteko nyt mitä haen takaa ...? bluessi juhlat vuonna 2009:)

tuo pitkä tekstini viittaa threadin moneen puheeseen ei vain yhteen. kysymyksiä sieltä täältä.Miksi pitää tehdä iso numero 1 henkilön tietämättömyydestä ja ala-aste provoista ? Finaaleissa bluessilla liian vähän kokemusta ja siihen heidän pelinsä kaatui tilanteita oli mutta maalit uupu tajuatteko nyt mitä haen takaa ...?

Eihän tuo muuta sitä että Blues oli paska ja hopea ei kirkastu jälkiviisastelulla vai kuinka? Onko teillä koulussa opetettu oikeinkirjoitusta?

Joo on opetettu :D Onko sinulle opetettu oikeinlukua ja sen ymmärtämistä ?:D Eikä se kirkastu jälkiviisastelulla nyt vaikenen tästä threadista. Järkevä keskustelu loppuu sivulta 57 muistaakseni:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom