Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitos kärpät! Tänään kovat bileet oulussa! Bluessista hyvä vastus..Rankkurille terkkuja.. ;)
ei ollutkaan heikko vaan aivan onneton. sama vaikka ei olis ollu maalivahtia niin oltais voitettu ku eihän nuo poloset osanneet edes tehdä maaleja.No ei Blues todellakaan ollut mikään turhan heikko vastus, ilman tarkkia oltais oltu pihalla näistä finaaleista ajat sitten
Kiitos kiitos :D Onneks olin tupareissa vetämässä tenttua niin ei tarvinnu kerätä yletöntä vitutusta katsomalla tuota peliä. Onnittelut kuitenkin Kärpille ja Kärppien kannattajille. Hienot finaalit saivat jätkät aikaan.kiitos kärpät! Tänään kovat bileet oulussa! Bluessista hyvä vastus..Rankkurille terkkuja.. ;)
Originally posted by MuayThai
oikein hyvää bissee.. ei taaskaan jää epäselvyyttä missä kaupungissa on paras lätkätiimi. oli muuten kaupunni aika sekaisin mitä pelin jälkee hain lisää bissee.. rankkuri oliko se taktiikka niin perseestä millä vietiin bluessi 4-1? pohjoinen dominoi..
Lollero, hoki-asiantuntija, jonka objektiivisuus hipoo lähes Juha Hiitelän tasoa :dance:ei ollutkaan heikko vaan aivan onneton. sama vaikka ei olis ollu maalivahtia niin oltais voitettu ku eihän nuo poloset osanneet edes tehdä maaleja.
Lollero, hoki-asiantuntija, jonka objektiivisuus hipoo lähes Juha Hiitelän tasoa :dance:
Provoaminen on hieno laji jos sen osaa, sinuna en kuitenkaan vaihtais leipätyötä :thumbs:
Ihan vaan pientä gloryhunttaamista havaittavissa NEUTRAALINkin menossa, eka viesti tässä ketjussa 10.4, kun Kärpät meni johtoon 3-1 otteluvoitoissa...hieno mies
kyllä mun mielestä on vielä tyhmempää istua jäähallissa perse ja suunpielet vaahdossa kannustamassa omaa joukkuetta jokaisessa pelissä mutta se siitä.Nää on aina parhaita, jotka ei tiedä jääkiekosta hevon vittua, mutta sitten lukee lehestä että "oma" joukkue on finaalissa, niin johan alkaa hirvee analysointi ja kannustaminen
Missäs lajissa tarvii analysoida ja missä lajissa numerot eivät kerro totuutta. Yksi lause lisää, joka kertoo aika paljon urheilutietämyksestä.kyllä mun mielestä on vielä tyhmempää istua jäähallissa perse ja suunpielet vaahdossa kannustamassa omaa joukkuetta jokaisessa pelissä mutta se siitä.
kyllä mun mielestä on vielä tuotakin tyhmempää tulla keskustelusivuille pätemään todella huonoilla provoyrityksillä varsinkin, kun sieltä Oulusta haisee tänne etelä-Suomeen saakka sekä poronpaska että gloryhunttaus.
onneksi jääkiekossa ei tarvi analysoida ja selitellä mitään, siinä se on hyvä laji. numerot kertovat totuuden. jossittelu on luusereille ja mammanpojille, mutta senhän kaikki jo tietävätkin.