Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pentele sanoi:RMV:ssa jalat on huomattavasti koukussa ja persettä työnnetään taakse, eikä tanko laske, kuin hiukan polvien alapuolelle.
punttipiru sanoi:yleensä kun puhutaan suorin jaloin maastavedosta, niin tarkoitetaan käytännössä tuota romanialaista tyyliä (englanniksi yleensä käytössä termi stiff-legged deadlift). jos takareisiin haluaa maksimirasituksen niin tuo tulisi suorittaa nimenomaan siten, että selkä pysyy täysin suorana, jalat koukistuvat ja perse työntyy kunnolla taakse, eikä tankoa päästetä paljon polven tasoa alemmaksi (vrt. hyvää huomenta -liike)...

Sukulaku sanoi:Itse teen jalat ihan suorina lukossa ja hyvin olen saanut tuntumaan. Riippuu sekin ihan ihmisestä.
Silloin olet tehnyt sen väärin, mutta toki se sillainkin myös ottaa.Sukulaku sanoi:Itse teen jalat ihan suorina lukossa ja hyvin olen saanut tuntumaan. Riippuu sekin ihan ihmisestä.
neutraali sanoi:Silloin olet tehnyt sen väärin, mutta toki se sillainkin myös ottaa.
Sukulaku sanoi:Itse teen jalat ihan suorina lukossa ja hyvin olen saanut tuntumaan. Riippuu sekin ihan ihmisestä.