Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pecman sanoi:Tämän vuoksihan SJMV tehdäänkin nimestään huolimatta jalat hieman koukussa. :arvi:
Ihan samaa mieltä.. vaikka en kyllä tiedä sitten että onko tolla joku tarkoitus että vedellään lahnana. Näyttää joltain kuntoutus-liikkeeltä joka on tarkoitus tehdä pelkällä tangolla, ilman suurempia romuja.Timba79 sanoi:Taidetaan käyttää joo, minä nimittäin teen kyllä täysin ton romanialaisen maastanoston kuvan mukaisesti. Mun mielestä toi keveri tossa ekassa linkissä tekee kyllä ton SJMV:n niin päinvittua kun vaan voi, luulis tossa selän paukkuvan takkuuvarmasti jos tolleen vetelee...
ojuni sanoi:Ihan samaa mieltä.. vaikka en kyllä tiedä sitten että onko tolla joku tarkoitus että vedellään lahnana. Näyttää joltain kuntoutus-liikkeeltä joka on tarkoitus tehdä pelkällä tangolla, ilman suurempia romuja.
Pentele sanoi:Romanialaisessa maastavedossa pitääkin koukistaa polvista. Itselläni tuo RMV toimii kyllä erittäin hyvin juuri takareisiliikkeenä. Voi käyttää suht isojakin painoja...

Pentele sanoi:Romanialaisessa maastavedossa pitääkin koukistaa polvista. Itselläni tuo RMV toimii kyllä erittäin hyvin juuri takareisiliikkeenä. Voi käyttää suht isojakin painoja...
TA2 sanoi:Ja minkähänlainen tuo Romanialainen versio on? En ole ennen kuullutkaan?? Löytyykö mistään![]()
TA2 sanoi:Ja minkähänlainen tuo Romanialainen versio on? En ole ennen kuullutkaan?? Löytyykö mistään![]()
vilho_kanuuna sanoi:...
Pari juttua vielä vähän kaivertaa tässä liikkeessä:
1. Saako painot osua maahan? Jos painot osuu maahan niin silloinhan tulee ns. lepovaihe. Itse pyrin saamaan painot maahan, mutta tuli vaan mieleen.
2. Pyrin saamaan sjmv:n tuntumaan paremmin myös epäkkäisiin, eli yläasennossa vedän korostetusti olkapäät korvia kohti. Näin saan samaan rahaan epäkkäätkin treenattua. Onko ihan David ajatus?
supafly sanoi:Sjmavessa paino "saa" laskea hieman polven alapuolelle, ei maahan asti.
Ja mikä ettei voi lopussa kohauttaa hartioita jos vaan ote ei väsy?
vilho_kanuuna sanoi:OK. Ihan kuriositeettina kuitenkin sellainen kysymys, että mitä liikkeessä "menetetään" jos painot käyvät lattiassa? Mavessa ainakin painojen kuuluukin käydä maassa.