sixpack esiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esko88
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin, olen nyt tehnyt vatsalihaksia säännöllisesti jo muutaman vuoden ajan. Jotenkin kuitenkin tuntuu ettei vieläkään mitään näy, vaikka vatsa on kyllä hyvin kiinteä.:zzzz: Nyt kun olen vähän lueskellut asiasta olen huomannut, että vatsojen tekemisessä täytyy ottaa myös painoja mukaan. Olen tähän mennessä tehnyt yleensä vain perus istumaannousuja enkä koskaan painon kanssa. Kestävyyttä siis kyllä löytyy, vatsoja menee helposti muutama sata. Nyt kysyisinkin vinkkejä ja jopa jonkinlaista ohjelmaa vatsalihaksille. Minulla on tuossa tuollainen 15kg paino, ja nyt vaan haluaisin tietää millaisia sarjoja sen kanssa kannattaa tehdä tai miten muuten voin vatsalihaksia harjoittaa. Olen kyllä valmis päivittäin tekemään jotain asian eteen :)

dieetille

Eli saako sixpäkin esiin tekemällä pelkästään normivatsoja? Kun Halme sanoo kirjassa että riittää, eikä ole olemassa ylä tai alavatsaa?:confused: + dieettaamalla

esko88 sanoi:
on se hienoo että 1/10 osaa vastata asiallisesti :thumbs:
Tämä nyt vain sattuu olemaan sellainen sivusto missä harvoin saa asiallisia vastauksia jos on kyse PELKÄSTÄ vatsan/hauiksen/rinnan tms. treenistä. Itsekin olen sitä mieltä että jokaisen kroppa näyttää paremmalta jos keskitytään koko kropan treeniin, näkyi se 6-pack tai ei.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jonny sanoi:
Tuossa on hyvä linkki. Vaikka niitä vatsoja miten treenaisi niin ei niitä saa näkyville jos rasvaprosentti on liian korkea.

Saapas. Kato noita isoja mörköjä niin näkyy vattat vaikka rasvat olis yli satakakssataa. Ja vaikka vatsalihakset ei hirveesti "kasvakaan", niin kyllä niistä treenillä aika muhkeet voi saada. :D

Tosin jos kaikki "palikat" haluaa tarkasti nähdä niin sitten se dieetti on pakollinen, mutta kyllä sieltä fläsänkin alta jotain muotoja voi erottaa. ;)

:arvi: :david:

joo-o. Minkä verran muuten saatte perus istumaannousussa painoa mukaan?. Niinkun niskan taakse. Ittellä on jotenkin tuntunu että joku 5kgkin on jo aika paljon :( . Ei sillai tunnu vattoissa mutta jalat nousee kun on niin paljon painoa ylävartalossa. Voisiko joku vähän valaista sitä asentoa tai että onko pitämällä painoa rinnan päällä hyvä vetää? :david:

Bodaaja sanoi:
Eli saako sixpäkin esiin tekemällä pelkästään normivatsoja? Kun Halme sanoo kirjassa että riittää, eikä ole olemassa ylä tai alavatsaa?:confused: + dieettaamalla

Halmeella varmaan hyvät vinkit vatsojen tekemiseen. :D Hänhän sanoo kirjassaan myös jotain tyyliin "Kaikki jotka on lyöny mua mahaan, niin tietää, että siellä pienen rasvakerroksen alla on kovat vatsalihakset". Mitä ne siellä rasvakerroksen alla tekee, eikös kehonrakennukesssa niiden pitäis just näkyä? :david:

Joo sanoi:
Mitä ne siellä rasvakerroksen alla tekee, eikös kehonrakennukesssa niiden pitäis just näkyä? :david:
Onko Halme muka joku kehonrakentaja?

Lapo sanoi:

Jees jees. Olihan se tosiaan alussa olevinaan enemmän bodari kun mikään voimailija. Kirjoissaan kertoo, että Goldsilla sitten vasta tajus, että ei hänestä tule mitään uuttaa Arnoldia jne.

Sä tarvitset dieetin. Ja jotta et näyttäisi sikspäkkiseltä luurangolta dieetin jälkeen, tarvitset hyvän treeniohjelman koko kropalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom