sixpack esiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esko88
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mistä/millä pystyisi mittäämaan oman rasvaprosentin.
Ois ihan kiva tietää mikä se on kun ei taho toi sixpack oikeen tulla esiin vaikka teen vatsoja ihan ahkerasti(3-4 kertaa viikossa?)

reenailija sanoi:
Sä tarvitset dieetin. Ja jotta et näyttäisi sikspäkkiseltä luurangolta dieetin jälkeen, tarvitset hyvän treeniohjelman koko kropalle.
Tässähän se on äärimmäisen hyvin kiteytettynä.

joo siis kyllä reenaan koko kehoa tosiaan ja sillai enkä mitään diettiä haluis kun oon ihan tarpeeks laiha kyllä. Pitäs vaan saada ne vattat näkymään. Oon huomannu kyllä että toisilla ne näkyy helpommin ja toisilla vähän suuremman työn kautta, mutta ihan alunperinkin kyselin vaan jotain ohjelmaa millä rupeisin vattoja vetämään.

Vatsoja kannattaa reenata monipuolisesti useilla eri liikkeillä, eikä kannata tehdä mitään 5x20 sarjoja vaan treenaa vatsoja ihan niinkuin treenaat muitakin lihaksia sopivilla painoilla ja sopivilla toistomäärillä.

esko88 sanoi:
enkä mitään diettiä haluis kun oon ihan tarpeeks laiha kyllä.

Ah, sitten sä tarvitset lisää massaa, eli tarvitset bulkin. :D Sen jälkeen voit dietata hyvillä mielin kun et ole dieetin jälkeen liian laiha.

Eli: alat syömään 500 kcal yli kulutuksesi, ja treenissä pyrit nostamaan sarjapainoja, kunnes tavoiteltu lihasmassa on saavutettu.

Ja, jos saisitkin vain sikspäkin esiin ilman rasvojen sulattelua, eikö se nyt olisi hölmöä jos kuitenkin posket pullottaisi ja jenkat löllyisi... :rolleyes:

etkö prkl oo seurannu ostostv:tä siellähä o niitä 2 treenin jälkee huigeet vattalihakset prkl

esko88 sanoi:
joo siis kyllä reenaan koko kehoa tosiaan ja sillai enkä mitään diettiä haluis kun oon ihan tarpeeks laiha kyllä. Pitäs vaan saada ne vattat näkymään. Oon huomannu kyllä että toisilla ne näkyy helpommin ja toisilla vähän suuremman työn kautta, mutta ihan alunperinkin kyselin vaan jotain ohjelmaa millä rupeisin vattoja vetämään.

Tuo sikspäkki on vielä enemmän yliarvostettu mitä penkkitulos ja hauiksen ympärys yhteensä. Jos oot hoikassa kunnossa muutenkin, niin unohda se sikspäk ainakin tältä kesältä, treenaa kovaa ja syö hyvin. Kattele sitten enskeväänä sitä dieettiä jos enää mieli tekee. Naurettavan näköisia nuo luurangot sikspäkkeineen joita näkee aika paljon, tai no kuka arvostaa mitäkin. Minusta vain yhtä naurettavaa kuin treenattu yläkroppa ja tikkujalat yhdistelmä.

Timba79 sanoi:
Tuo sikspäkki on vielä enemmän yliarvostettu mitä penkkitulos ja hauiksen ympärys yhteensä. Jos oot hoikassa kunnossa muutenkin, niin unohda se sikspäk ainakin tältä kesältä, treenaa kovaa ja syö hyvin. Kattele sitten enskeväänä sitä dieettiä jos enää mieli tekee. Naurettavan näköisia nuo luurangot sikspäkkeineen joita näkee aika paljon, tai no kuka arvostaa mitäkin. Minusta vain yhtä naurettavaa kuin treenattu yläkroppa ja tikkujalat yhdistelmä.

liityisköhän jotenkin mediaan, että niitä arvostetaan? mainoksissa puhutaan tiukoista vatsalihaksista, kiinteistä pakaroista ja pienestä perseestä, missään ei puhuta rasvaprosentista suhteessa koko kropan lihaksistoon... joku pulliainen kattoo telkkua, ja siinä sanotaan, että tämän tuotteen avulla saat sikspäkin, niin se menee ja hankkii kyseisen laitteen. ei sille mainosteta kuinka tärkeää on omistaa hieno kroppa kaikilta puolilta, vaan se " cool " sikspäk.
ja jos joku on kattonu bodaus -lehteä, jossa oli jotain potenssiongelmista, niin siinä yhdessä kuvassa on hirvee tikkujalka ja sitten armoton yläkroppa... ETTÄ KEHTAAKIN PISTÄÄ SEN BODAUS -LEHTEEN!!!! ARGH! ja kohtuu noloa myös bodauksen maineelle...

Timba79 sanoi:

Voi helvata. Oon aina meittiny, et eikö kukaan oo samaa mieltä tästä asiasta, kun mä. Mutta timba sentään on ::D Tosisasan aika naurettavan näköstä, jos on hirmu tiukat vatsapalat, mutta kädet ja jalat on kun tikut.

Eiköhän ne vatsat kehity siinä missä muutkin parhaillaan 8-15 toiston kieppeillä :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Patteri_ sanoi:
Voi helvata. Oon aina meittiny, et eikö kukaan oo samaa mieltä tästä asiasta, kun mä. Mutta timba sentään on ::D Tosisasan aika naurettavan näköstä, jos on hirmu tiukat vatsapalat, mutta kädet ja jalat on kun tikut.

Eiköhän ne vatsat kehity siinä missä muutkin parhaillaan 8-15 toiston kieppeillä :rolleyes:
Taidan tuonne yleiseen tehdä triidin ''Herutan mun vatsoilla'' Sinne vois sitte postailla gallerian kuumimmat alipainoset nykijät :)

Ja vatsat kehittyvät varmasti parhaiten 8-15 toistoilla lisäpaino mukana. Ite saan noita normaaleja hinkata himassa mukavasti, kun salillani ei ole vatsakoneita :( Sikspäkkiä ei vielä ole esissä, mutta ei haittaa. Ensi kesänä sitten isot vatsapalat eikä mitään onnetonta siima kamaa :worship:

Ja vatsat kehittyvät varmasti parhaiten 8-15 toistoilla lisäpaino mukana.
Hmm, mitä olen lukenut vatsan rääkkäämisestä kaikista optimaalisin olisi veivata 4-6 toistoa jumalattoman kovilla raudoilla yhdistettynä hyvä negatiivinen. Viteoo

Jossain FAQ-threadissa voitaisiin tästä lähtien mainita seuraava asia: "ei läski" - "sixpack"-olotilojen välissä on ihan kekkosenmoinen kasa rasvaa. Jotkut tuntuvat vaipuvan epätoivoon kun vatsapalat eivät loikkaa silmille samantien kun vatsa lakkaa roikkumasta vyön päällä. Siinä vaiheessa on vielä 10-15 kiloa pudotettavaa...

tuo rasvan maara riiippuu sitten myos kropan tyylista. Rasva kertyy ihmisilla eri paikkoihoin eri tavalla. Miehilla taitaa ne jenkkakahvat lahtea aika usein viimeisena.

Hmm, mitä olen lukenut vatsan rääkkäämisestä kaikista optimaalisin olisi veivata 4-6 toistoa jumalattoman kovilla raudoilla yhdistettynä hyvä negatiivinen. Viteoo

Oon ite tehnyt tolla tyylillä 2krt viikossa neljän kuukauden ajan ja tullut kyllä älytöntä kehitystä! Ennen tullut tehtyä semmosta rykimistä noin 20 toiston verran. Suosittelen vatsakonetta noilla NGV:n ohjeilla kaikille jotka haluavat nimenomaan paksuutta vatsalihaksiin. :thumbs:

niin tuli täs vaan ihan :offtopic: mieleen se, miten vitussa ne äijät ostostv:ssä kehittää rintalihaksiaa jollain vitun gaytronickilla..:wall:

Tässä, kun lueskelin tätä threadia, niin ainaki itelläni tuo sixpack näkyy ja rintalihaksetkin erottuvat hyvin, mutta ei mulla mikään jätti hanska ole, eikä mitään isoja selkälihaksiakaan. Itselläni ainakin tuo sixpack tuli helpommin esiin, kun iso haukkari tai lihaksikas selkä. Sit, kun mää kävelen rannalla ni isot kaverit kattelee ja nautaa et "tossa taas semmonen treenaajaa, joka treenaa vaan vatsoja ja rintaa" vaikka itse treenaan koko kroppaa tasapuolisesti.

Voiko olla, että toiset lihakset kehittyy vaan paremmin, vai onko sit toisissa liikkeissä tekniikka vaan parempi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom