Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässähän se on äärimmäisen hyvin kiteytettynä.reenailija sanoi:Sä tarvitset dieetin. Ja jotta et näyttäisi sikspäkkiseltä luurangolta dieetin jälkeen, tarvitset hyvän treeniohjelman koko kropalle.
esko88 sanoi:enkä mitään diettiä haluis kun oon ihan tarpeeks laiha kyllä.
esko88 sanoi:joo siis kyllä reenaan koko kehoa tosiaan ja sillai enkä mitään diettiä haluis kun oon ihan tarpeeks laiha kyllä. Pitäs vaan saada ne vattat näkymään. Oon huomannu kyllä että toisilla ne näkyy helpommin ja toisilla vähän suuremman työn kautta, mutta ihan alunperinkin kyselin vaan jotain ohjelmaa millä rupeisin vattoja vetämään.
Timba79 sanoi:Tuo sikspäkki on vielä enemmän yliarvostettu mitä penkkitulos ja hauiksen ympärys yhteensä. Jos oot hoikassa kunnossa muutenkin, niin unohda se sikspäk ainakin tältä kesältä, treenaa kovaa ja syö hyvin. Kattele sitten enskeväänä sitä dieettiä jos enää mieli tekee. Naurettavan näköisia nuo luurangot sikspäkkeineen joita näkee aika paljon, tai no kuka arvostaa mitäkin. Minusta vain yhtä naurettavaa kuin treenattu yläkroppa ja tikkujalat yhdistelmä.
Timba79 sanoi:Tuo sikspäkki on vielä enemmän yliarvostettu mitä penkkitulos ja hauiksen ympärys yhteensä. Jos oot hoikassa kunnossa muutenkin, niin unohda se sikspäk ainakin tältä kesältä, treenaa kovaa ja syö hyvin. Kattele sitten enskeväänä sitä dieettiä jos enää mieli tekee. Naurettavan näköisia nuo luurangot sikspäkkeineen joita näkee aika paljon, tai no kuka arvostaa mitäkin. Minusta vain yhtä naurettavaa kuin treenattu yläkroppa ja tikkujalat yhdistelmä.
Taidan tuonne yleiseen tehdä triidin ''Herutan mun vatsoilla'' Sinne vois sitte postailla gallerian kuumimmat alipainoset nykijätPatteri_ sanoi:Voi helvata. Oon aina meittiny, et eikö kukaan oo samaa mieltä tästä asiasta, kun mä. Mutta timba sentään on ::D Tosisasan aika naurettavan näköstä, jos on hirmu tiukat vatsapalat, mutta kädet ja jalat on kun tikut.
Eiköhän ne vatsat kehity siinä missä muutkin parhaillaan 8-15 toiston kieppeillä
näkyykö sixpack sillonkin jos ei jännitä vaan antaa vatsan olla ihan rentona?
Hmm, mitä olen lukenut vatsan rääkkäämisestä kaikista optimaalisin olisi veivata 4-6 toistoa jumalattoman kovilla raudoilla yhdistettynä hyvä negatiivinen. ViteooJa vatsat kehittyvät varmasti parhaiten 8-15 toistoilla lisäpaino mukana.
näkyykö sixpack sillonkin jos ei jännitä vaan antaa vatsan olla ihan rentona?
Hmm, mitä olen lukenut vatsan rääkkäämisestä kaikista optimaalisin olisi veivata 4-6 toistoa jumalattoman kovilla raudoilla yhdistettynä hyvä negatiivinen. Viteoo