Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
Mun kaveri joka on vahan ku alalla ni sano et hajuvesia ei koskaan sais sailyttaa esim kylpparin peilikaapissa...ne menee pilalle seisovasta ja kosteesta ilmasta. Sano ton siis ku huomas et mulla ne on just siella...

Ei vissii ihan jaakapissa mut ns huonelammossa...viileahkossa (huonelampohan pitas olla about 18) ja sit mielellaan ei suorassa valossa/auringon paisteessa. Eli joku kaappi tai laatikko ois kait sopiva. Tietty se pesuhuoneen/WCn peilikaappi on ok mut siella huoneessa tuppaa olemaan suht kosteen hikinen suihkun jalkeen. Tietty jos on suomalaiseen tyyliin pesuhuone erikseen saunan yhteydessa ni tuskin siella kellaan hajuvesia on. Mut ainaki kerrostaloissa on vaan se yksi kylppari. Ja sit jos on se yksi vaan ja se viela saunan yhteydessa ni tod nak ei kovin hyva hajuvesi sailo. Joskin siipan kotimaassa on 365 paivaa vuodessa plus32 lamminta ni siella varmaan sit kellari/jaakaappi on hyva tila sailyttaa.

Armanin Code:haart:

Kävelin reilu vuosi sitten Sokoksen hajuvesiosaston läpi ja silloin se kolahti -se oli kyllä rakkautta ensi nuuhkaisulla:)
En enää ees harkitse käyttäväni mitään muuta.

Jennifer Lopezin Live de Luxe. Aivan mahtava tuoksu, ihastelin sitä kaupassa poikaystävälle, ja tää sitten meni ja osti sen miulle. :D

Mun ikuinen rakkaus on Jean Paul Gaultierin... öö, mikäs se naisen muotoisen pullon nimi nyt onkaan. Oon käyttäny vuosikaudet ja se vaan on niin mun. :haart:

Toinen josta oon tykänny pitkään on Ralph Laurenin Ralph. Ihanan sporttinen.

Lancome- Miracle
Laura Biagiotti- Roma
Stile Donna, en muista merkkiä...
Elizabeth Arden- Green Tea työkäyttöön

Tahtoisin sen Agent Provocateurin tuoksun, ihana! kun sais vanhoja vähän kulutettua...

Luonnollisista tuoksuista ihania: kesän kasteaamut, suopursut, vauvan iho... niitä on vaikka kuinka...

Itsellä ollut nyt käytössä syksyn ja talven Ralph Laurenin HOT, ja olen kyllä tykännyt.

Nyt kun ilmat alkaa lämmetä ja aurinkokin paistaa mukavasti on ollut mukava vaihtaa vähän kesäisempään tuoksuun, eli Puman Woman, joka on ihanan kevyt ja tuo itselleni ainakin mieleen kesän :)

Jotain uuttaa kyllä tekisi kovasti mieli hankkia, saattaa olla, että täällä viikolla menen testaamaan jotain kivoja itselleni uusia tuoksuja. Vaikka joitain, joita täälläkin on hehkutettu :)

Lacosten Pour Femme on niiiin mun :haart:

Mun lempparituoksu on ollut jo useamman vuoden ajan Dolce&Gabbanan Feminine, jonka valmistus on kuulemani mukaan lopetettu! Viimeinen pullo menossa! Olen yrittänyt bongata tuota lentokentältä ja kaupoista, mutta ei vain ole silmiini sattunut!:itku:

Muita käytössä olevia on Guccin Envy ja Diorin Jàdore.

Mullakin on tuota Moschinon love tuoksua. Ostin nyt kentältä Paco Rabannen Black XS - uutuustuoksun. Se on aika erilainen verrattuna aiempiin tuoksuihini, suhteellisen voimakas ja mausteinen mutta ei mitenkään tunkkainen. Pohjatuoksuna mm. vaniljaa.

Escadan Into the blue! sellanen ihanan lempee ja raikas :rolleyes:

Yves Rocherin Ming shu, ihanan kevyt ja raikas, just mun tuoksu (ollut jo monta vuotta...:rolleyes:)

Givenchyn Amarige on toinen suosikki, hyvin erilainen, mutta ah niin ihastuttava:)!

Yleensä ottaen en pidä ollenkaan imelistä ja makeista, tyttömäisistä tuoksuista. Ne lähinnä kuvottavat minua... olen hyvin tarkka hajuvesien(kin) suhteen. Harvassa ovat minua erityisesti miellyttävät tuoksut.

Miehekkäistä tuoksuista pidän vain miehillä:rolleyes:, ja niidenkin suhteen olen melko nirso... Omalla kullalla on kuitenkin useampi erityisen hyvä.

Vaihtelen EDT;tä fiiliksen mukaan: Tommyä, Versachea, Lacostea, Kleiniä. Moodin mukaan mitä kaapissa on. Raikkaita, miehisiä hajuja noin yleisesti ottaen.

Givenchyn Amarige on toinen suosikki, hyvin erilainen, mutta ah niin ihastuttava:)!

Hei, oletko huomannut, että Amarige on ihan miesmagneetti! Nyt menetän tän markkinaedun, kun paljastan sen täällä julkisesti ;)

Ei vainkaan, yli 15 vuoden kokemuksella: jos haluu saada, niin tätä korvan taakse, toimii! (Tai sitten se on kombinaatio joka toimii just mun nahassa.)

Hei, oletko huomannut, että Amarige on ihan miesmagneetti! Nyt menetän tän markkinaedun, kun paljastan sen täällä julkisesti ;)

Ei vainkaan, yli 15 vuoden kokemuksella: jos haluu saada, niin tätä korvan taakse, toimii! (Tai sitten se on kombinaatio joka toimii just mun nahassa.)

Kiitti vinkistä :D
Kävin tänään ostamassa Moschinon tai miten se sitten kirjoitetaankaan Funny-tuoksun. Tuli tuoksunäyte jonkun lehden mukana ja tykkäsin, sitä paitsi nimi on - no, hauska! :)

:lol2: nyt menee lopullisesti meidän salainen ase, mutta joo, oon huomannut. Toimii loistavasti! Siksipä sitä kannattaakin hieman säästellä, eikä ihan joka päivä käyttää...;)

Ukkoseltani saatu Lacosten Inspiration tällähetkellä satunnaisessa käytössä. Ihan jees tuoksu vaikken noista hajuvesistä niin perustu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom