Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
Etsin kauan jotain pitkäaikaisen rakkauteni, eli Escadan Rockin Rion tilalle ja monien "virheostojen" jälkeen löysin Roberto Verinon Mellown...aivan ihana. Hedelmäinen ja makea, mutta samalla kevyt ja raikas. Semmoinen suloinen kesätuoksu.

roberto-verino-mellow.jpg

Ja itseasiassa tänään löysin yhdestä nettikaupasta tuota Escadan jo lopetettua Rockin Rio kesätuoksua... mikä lie piraattituote, mutta tilasinpahan kuitenkin.

Etsin kauan jotain pitkäaikaisen rakkauteni, eli Escadan Rockin Rion tilalle ja monien "virheostojen" jälkeen löysin Roberto Verinon Mellown...aivan ihana. Hedelmäinen ja makea, mutta samalla kevyt ja raikas. Semmoinen suloinen kesätuoksu.
.

Onko niitten Escadan kesätuoksujen välillä tosiaankin niin paljon eroa, kun mun mielestä ne tuoksuu samalta kaikki vaikka kuinka nuuhkisi (no ehkä pienen pienen vivahde-eron voi huomata)? :D Olen vaan joka kesä ostanut sen uuden ja vaihto on sujunut kivuttomasti.

Mulla taitaa olla vikaa nenässä :(

Mä oon ihan rakastunut uuteen tuoksuuni, jonka sain Barceloona-tuliaisina. Versace ja Bright Crystal :haart: Iso pullo, niin eipähän lopu ihan heti vaikka käyn tuoksuttelemassa sitä tämän tästä :)

aikaisempia ja ikuisia suosikkeja ovat clinique happy, kenzo eau par ja d&g light blue. useampia pöniköitä kaikkia noita vuosien varrella kulunut.

nyt on iän myötä kai makukin muuttunut ja käytössä tällä hetkellä:

sarah jessica parker lovely
stella mccartney in two piony
stella mccartney eau de parfum (se ensimmäinen stella)
jean paul gaultier (naisvartalopullo)
ralph lauren blue
dior forever and ever

kaikissa noissa viihdyn tosi hyvin, ehkä tuo stellan eka tuoksu ei niin puhuttele, mutta toisaalta tuo in two piony taas on sitten se all time favorite.

Mä olen jo monta vuotta käyttänyt samaa tuoksua. Jossain vaiheessa yritin vaihtaa, ostin toista hajuvettä, jota sitten käytin muutamana päivänä, kunnes palasin taas omaan tuoksuuni... Eli Emporio Armanin She, ihana ihana ihana! :haart:

Mä olen jo monta vuotta käyttänyt samaa tuoksua. Jossain vaiheessa yritin vaihtaa, ostin toista hajuvettä, jota sitten käytin muutamana päivänä, kunnes palasin taas omaan tuoksuuni... Eli Emporio Armanin She, ihana ihana ihana! :haart:

Oih, tää on kyllä niin ihana tuoksu!! Käytin tätä ite aikoinaan monta pulloa. Nyt on käytössä Dolge&Gabbanan The One, joka on myös aivan loistava mutta ei vedä vertoja She:lle.

Biletuoksuna käytän Escadan Magnetismia joka sopii hyvin iltamenoihin mutta on päiväkäytössä miun makuun vähän turhan tuhti.

Monenlaisia tuoksuja on tullut joskus ostettua ja osa valitettavasti sitten jäänyt käyttämättä, kuten Calvin Kleinin One-tuoksusta sellanen kesäversio (vihreä pullo). Rahat meni siinä heräteostoksessa täysin hukkaan.. :jahas:

Kaksi vuotta suosikkini on ollut Ralph Laurenin "Cool", olenhan toki tuoksun veroinen :D ja vielä pidempään Hugo Bossin "Woman". Lahjaksi olen saanut Noahin "Perle":ä, uutuustuoksu viime syksyltä. Itse en tällaista olisi varmasti itselleni ostanut, mutta mukavaa vaihtelua. Lisäksi hyllystä löytyy raikas arkituoksu Puman Create, tämäkin lahjaksi saatu sekä DKNY:n "Be delicious", johon ihastuin vuosi sitten.

Mieheltä sain synttäri lahjaksi viime vuonna Dolce&Gabbanan Light Bluen, johon olen todella ihastunut! :haart: Aikaisemmin oli käytössä Lancomen Miracle ja Calvin Kleinin Eternity rose blush. Seuraava tuoksuostokseni on Sergio Tacchinin Donna, jonka deo sprayn ostin monta vuotta sitten laivalta ja olen monesti jo aikonut tuon edt:n hankkia, nyt sen teen!

Käytän yleensä yhtä tuoksua kerrallaan, kunnes kyllästyn/löydän paremman. Vanhoihin tuoksuihin palailen ajoittain... Miehellä on käytössä Cliniquen Happy for men, josta tykkään, mutta seuraava tuoksu miehelle on varmaankin Armanin Code, jota en itse ole vielä tuoksutellut... Mies on siihen kovin tykästynyt ja aioinkin sen antaa jouluna lahjaksi, mutta oli Porin Sokokselta myyty loppuun :( Jos nyt löytyisi laivalta, kun pääsiäisen jälkeen ollaan menossa...

Muita mukavia tuoksuja: kevään ensimmäinen nurmikon leikkuu, meri (kaikkina vuodenaikoina), vasta-avattu kahvipaketti, hevosen "turkki", satula/nahka, heinäpaali... onhan näitä vaikka kuinka...

Ostin Hulluilta päiviltä Carolina Herreran 212:n (muistaakseni nuo numerot) ja vaikuttaa oikein kivalta, tosin aika kevyt eli ei iltakäyttöön.

Calvin Kleinilla on yleisesti ottaen kivoja, paitsi Eternity on jostain syystä minun aisteilleni turhan tyrmäkkä.

Kaikki hedelmäiset ja makeet tuoksut menee. Eli kaikki Escadan kesätuoksut, :hyper: lisäks Diorin Sweet Sun on ihan hyvä juurikin kesäaikaan. Lisäksi löytyy Cacharelin Amor Amor ja Carolina Herreran 212 sexy (iltakäyttöön) Melko makeita tuoksuja nekin, mitenkäs muuten.... :D

Kaapissa on talla hetkella ne lempparit:

Chanel 5 - for special occasion
Diorin Addict - for clubbing
Burberryn eka - officially
Prada - any occasion
Guccin uusin - any occasion
RL:n se missa on se timantti...en just muista nimee - for special occasions

Sit on jotain ns arkihajuja kuten Lancomen Miracle, D&C:n Light Blue ja about biljoona erilaista Estee Lauderin ja Clarinsin hajustetta. Sit on jokunen Victoria's Secretin juttu.

Mun lempihaju lopetettiin...Guerlainin Mahora...ni en oo sen verosta viela loytany. Se oli erilainen. Sen haisto niiden sadan Angelin kayttajan keskelta.

Ihana uusi löytö on Kenzo Amour, Britney Spearsin Fantasy on huikean karkkimainen! Iltatuoksuna mahtava Hugo Deep Red. J.Lo:lla oli aikaisemmin kevyt Miami Glow, mutta se oli vain kausituoksu, ja todellakin kaipaan sitä! Korvikkeeksi ostin Love at First Glow'n mutta ei ole yhtä hyvä :( Kaapista löytyy myös Escadan Ibiza Hippie, YSL:n Babydoll + sitten jotain Oscar de la Rentaa ja perus Samba yms vanhoja purkkeja. Niin ja tietysti teiniaikojen suosikki Polo Sport Woman :D Tämä Carolina Herreran 212 alkoi todella kiinnostaa, kun moni tykännyt, pitääkin mennä kaupoille tuoksuttelemaan.

Kun noita mun hajuvesipulloja katsoo niin melkein kaikki on jotain vaaleanpunaisen sävyjä, millähän perusteella mä oikein teen ostopäätökseni :D

Heh, mullakin on kaikki vaaleanpunaisia pulloja. :D Mitenköhän näin on päässyt käymään...:rolleyes: Nyt oon ostanut jo pari pulloa Lacosten Touch of Pinkiä, yleensä kyllästyn nimittäin yhden pullon jälkeen. Hyviä on kyllä vaikka mitä muitakin, lähinnä tykkään makeista mutta kuitenkin raikkaista ja näköjään niistä vaaleanpunaisista tuoksuista.

Monet tuoksut aiheuttaa mulle päänsärkyä. Joitakin psytyn käyttään, kuten Laura Biagiottin Lauraa ja Bodyshopin moon floweria.

Osaisko joku suositella muita tuoksuja mitkä ei johtais buranan suurkulutukseen?
Tai voihan se olla että ongelma on hyvin yksilöllinen eikä yleisiä vähän päänsärkyä aiheuttavia tuoksuja edes ole.

Musta se perus Nivea for men-dödö on maailman paras vaikka äijille onkin suunnattu :D Tuoksuu hyvälle, pitää ja kuivuu äkkiä!

Hajuvesiä mulle on mullekin kerennyt kerääntyä, vakiotuoksunani käytän Mochinon hajuvesiä, Hugo Bossin Deep Red ei jätä koskaan pulaan ja Calvin Kleinin tuoksut on vastustattomia.<3

meneekö parfyymit muka vuodessa vanhaksi? Sain kaverilta yhden ja ihan normaali haju. Toisella palstalla kun väittäävät, että vuodessa menisivät vanhaksi :)

meneekö parfyymit muka vuodessa vanhaksi? Sain kaverilta yhden ja ihan normaali haju. Toisella palstalla kun väittäävät, että vuodessa menisivät vanhaksi :)
Kyllähän jotkut hajuvedet muuttuu tuoksultaan elahtaneeksi nopeastikin, riippuu varmaan säilytyksestäkin. Ja tuoksukohtaista saattaa myös olla. Ja jos on läpinäkyvä pullo, muuttuu myös hajuveden väri ajan myötä. Tän takia suosin pikkupulloja, kun en kuulu aktiivikäyttäjiin. Baariinkaan ei viitsi laittaa hajuja, kun tupakka+tuoksu -yhdistelmä on jotain todella ällöä. Mieluummin käytän hyväntuoksuisia ihovoiteita yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom