Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
En yleensä paljoa tuoksuttele, saan helposti päänsärkyä vahvoista tuoksuista. Omistan oikeastaan vain yhden oikean tuoksun, jonka senkin valitsemiseen meni tuntikausia :D Puman Limited Edition Womaniin päädyin lopulta. Jotenkin tuntuu että mikään tuoksu ei vaan ole juuri se oikea :rolleyes:

Tän hetken suosikit:

Biletuoksuna Britneyn Fantasy, CK Euphoria,
työtuoksuna Nina Riccin Nina,
muuten-vaan-tuoksuna Diorin Star.

Juur pistin tilauksen laivalle lähtijän mukaan raikkaasta päivätuoksusta joka kävis vaikka salille -turhamainen kun olen :)
ja sieltä on tulossa Guccin Envy me! Saattaa olla kyl liian hieno tuoksu salille...

Minulla päiväkäytössä Puma Woman. Muuten olenkin sitten Escada-fani. Bileisiin ym. Escadan Sentiment tai Magnetism. Vanhoja suosikkeja kausituoksut Sexy Graffiti ja Ibiza Hippie, näitä ei vaan taideta enää myydä. Nykyiset kausituoksut ovat liian makeita ja "esanssisia", joten eipähän tarvii niihin sortua.

Miten valitsette oman tuoksunne? Nuuskitteko vaan eri hajuvesiä, kunnes jokin tuntuu omalta vai vaikuttaako myös pullon ulkonäkö, hinta tms.?

Minulla päiväkäytössä Puma Woman. Muuten olenkin sitten Escada-fani. Bileisiin ym. Escadan Sentiment tai Magnetism. Vanhoja suosikkeja kausituoksut Sexy Graffiti ja Ibiza Hippie, näitä ei vaan taideta enää myydä. Nykyiset kausituoksut ovat liian makeita ja "esanssisia", joten eipähän tarvii niihin sortua.

Miten valitsette oman tuoksunne? Nuuskitteko vaan eri hajuvesiä, kunnes jokin tuntuu omalta vai vaikuttaako myös pullon ulkonäkö, hinta tms.?
Mie kyl tykkään nuuhkutella muutamia. Olen aika impulssiivinen hajujen ostaja; suihkautan paria kolmea hajua eri tikuille ja kipasen jossain asioille aina välillä niitä tikkuja haistellen. Sit ostan sen, joka miellyttää :D

Mulla on Guccin Envy Me työkäytössä.
Viihteelle Escadaa tai J.Lo:n tuoksuja.
Ihana muuten se Sarah Jessica Parkerin Lovely tuoksu, tekis kyllä mieli ostaa se seuraavaksi...

Mulla on tällä hetkellä käytössä Vera Wangin Sheer Veil ja Issey Miyaken l'eau d'Issey. Aikaisemmin käytössä oli pitkään l'eau par Kenzo, mutta sitten se tuntui jotenkin liian kevyeltä tuoksulta, vaikka kevyehköistä tuoksuista tykkäänkin. Mulle tulee myös joistain tuoksuista helposti päänsärkyä, eli tuoksut täytyy yleensä testata useampaan kertaan, ennenkuin viitsii ostaa mitään. Muuten tuoksu jää hyllyyn pölyyntymään.

Ton Vera Wangin löysin sattumalta, kun olin Lontoossa. Tapoin aikaa lentokentällä ja kävin haistelemassa summanmutikassa paria tuoksua, enempää ei pää kestä. Tuoksuttelin sitä Vera Wangia lennon ajan ja tykästyin. Yritin löytää sitä Suomesta, mutta ei löytynyt. Sitten mies kävi työmatkalla Lontoossa ja osti sitä mulle synttärilahjaksi :haart: . Onneksi pullo on eau de parfumia, niin kestää pidempään, eikä tarvii metsästää ihan heti uutta.

Tällä hetkellä omia lemppareita on Escadan Into the Blue ja Lacosten pour Femme. Ovat sopivia niin arkeen kuin juhlaankin. Arkena tulee joskus käytettyä myös Body Shopin Oceanusta ja nyt uusimpana "tuttavuutena" Avonin Pur Blancaa.

Kyllä mä parhaiten omani nuuskimalla löydän.:) Usein tulee testattua juurikin niitä sen hetkisen kauden uutuuksia ja hittituoksuja ja niistä ehkäpä aloittaa siitä kaikkein houkuttelevimman näköisestä hajuvesipullosta.

Muista kuin hajuvesistä puhuttaessa tykkään aivan valtavasti kesäaamun raikkaasta tuoksusta. Samoin kahvin tuoksu on jotain aivan ihanaa, kun kahvihammasta kolottaa ja tietää kohta saavansa kupin kahvia.:haart: Ja noh, mies joka tuoksuu raikkaalle ja jollekin hyvälle hajusteelle, on tietysti ihan jees myös!:D

Mä oon aina ollut ihan hulluna miesten tuoksuihin! siis parfyymeihin :) itse en niitä viitsi kyllä käyttää paljon, vain niitä miedoimpia ja naisellisia versioita. :) Tällä hetkellä käytössä on ihan naisten tuoksu, Rive gauche, se on tosin aika vahva, en käytä joka päivä.

Yhden lemppari pulloni just rikoin vessan lattialle. Oli vielä ihan mukavan hintanenkin, Gaultier2... Vieläkin ärsyttää.

Oon käyttäny monta vuotta Clinigue; Happy josta 8-vuotias poikanikin pitää.Sanoo aina että; Äiti sä tuoksut tältä kun mennään lentokentälle.Kokeilen aina välillä muita tuoksuja mutta palaan aina Happyin.Koekäytössä on ollu just toi monen suosikki 212 Sexy,pidän siitä itsekkin mutta esim. mun pt totesi että ei sovi mulle oleenkaan ja kysy heti että missäs Happy on? Oon käyttäny myös DKNY; Be Delicious,Boss;Intense,Clinigue;aromatics elixir ja Max Mara.

Mulla ei ole mitään omaa tuoksua.. Toisena päivänä se on joku Kenzon vesituoksu ja seuraavana sitten joku voimakas naisellinen YSL:n tuoksu. Mutta juuri tällä hetkellä verhoudun mieluiten body shopin ruusutuoksuun :) .

Hinnalla ei sikäli ole mulle väliä, koska tiedän pongaavani aina ne kalleimmat tuoksut anyway... Hajuvedet muuten on yhä laivalla halvempia, joten sieltä nappaan joskus sen isomman pullon lempituoksuani.

Mä oon aika nirso tuoksujen suhteen. Suihkuttelen niitä ensin lapuille ja ilmaan, sitten jos jokin tuoksu alkaa kiinnostaa niin ehdottomasti kokeilen sitä useamman kerran ihollekin koska tuoksu muuttuu a)henkilön b)ajan myötä. Lempparini Ralph Laurenin Romance on ihan käsittämätön, tuoksuu aina vähän erilaiselle ja kaverillani sama tuoksu tuoksuu ihan toiselle kuin mun päälläni. Moniulotteinen, sanoisin.

Jos pullo vaikuttaisi, Lovely olisi jäänyt kyllä hyllyyn. :rolleyes:

Carolina Herreran Chic arkena ja Kenzon Flower (eau de parfum) iltasella. Molemmat raikkaita tuoksuja. En pidä liian makeasta. Tosin D&G:n Feminine miellyttää myös.

Deodorantin pitää siis olla hajuton.

Nyt kun kauppoihin on rantautunut Escadan uusi kesätuoksu Sunset Heat, niin pitihän se ostaa...kivan hedelmäinen tuoksu:)

Laivatuliaisina cacharelin Amor Amor...en tiedä onko uusi vai vanha tuoksu, mutta omaan nenään tuksuu ainakin huippuhyvälle!

Mulla on käynyt jotenkin hassusti tuon Carolina Herreran chic-tuoksun kanssa.
Kaupassa testaillessa tuoksui aivan taivaalliselle, joten ostin koko kalliin pullon sitten itselleni... No, siinä mun pullossa on varmaan väärä sisältö :D tuntuu että olisi ihan eri ainettakin kun mitä kaupassa nuuskuttelin :(
Ja olen useasti tämän jälkeenkin testereitä kokeillut ja ne tuoksuvat kyllä sille mille "pitäisikin",eli paremmalle kun oma ....varmaan pilaantunut erä. snif.

Arkituoksuna käytän DKNY:n Be deliciousia, ihanan raikas mutta samalla tyttömäinen :) Bileiltoina tulee suihkautettua Boss Womania. Siihen ei kyllästy koskaan! Seuraava hankinta vois olla CK:n Euphoria. Oltais sit samiksia poikakaverin kanssa, hän kun käyttää Euphoria for men:iä :kuola:

Tällä hetkellä kaapistani löytyy Escadan Pasific Paradise sekä Mangetism, joka onkin ollut jo pitkään lempparini. Myös Jean-Paul Gaultierin Classigue on pitkäaikainen suosikkini. Erehdyin jossain tilapäisessä mielenhäiriössä ostamaan Lancomen Miracle foreverin. Pähkäsin kauan sen ja Armanin Coden välillä. Olisi pitänyt valita toisin:( . No seuraavaksi sitten Armania;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom