Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
no he he mullalkin menee tuola maskuliinisella puolella ja käytän Christian Diorin - Higher dioria ^^ oi se o niin hyvä... ja jos olis pääomaa ostaisin Diorin - Fahrenheitin :) sitten on käytössä Ferrarin black editioni, mutta kun se tuoksuu vaa viiden minuutin ajan niin se on jääny vähän vähemmälle.

Löysin viime syksynä ulkomailla käydessäni aivan ihanan tuoksun, DKNY:n Be delicious (semmonen vihreä) :haart: Imeisesti kuulun kyseisen tuotemerkin kohderyhmään, kun huomasin tuoksun oston jälkeen omaavani samanmerkkiset rillit (en kauheasti ole kiinnostunut merkeistä niin ei heti huomaa)...

Ärr... en saa millään mieleeni toisen lempparituoksuni nimeä, hiton lahopää!

Tykkään tuommoisista hedelmäisistä ja raikkaista tuoksuista, ja esim Hilfigerin True star tuoksuu jostain syystä hyvälle nenääni (mutta ei niin hyvälle, että omaksi sitä ostaisin).

YSL:n In love again on kans ihku tuoksu!

mulla käytössä jo pitkään miesten laura biagiotti "roma uomo"... se vaan on niin mun tuoksu kun voi olla

nii. ja dödönä mulla on scorpio, mikä tosin poistu stockmannin valikoimasta mut kyl sitä jostain pienistä puljuista vielä löytää :)

Ralph Laurenin Romance on ollu kestosuosikki jo monta vuotta, mutta nyt se kehtasi loppua ja ajattelin kokeilla ennenkin käyttämääni Giorgio Armanin Whitea..

Kun vaan jaksaisi moisen nettikaupasta tilata.

CK:n Eternity tai Truth on ollut suosiossa aiemmin.

Tätä olis saatava :hyper: , Nyt on Carolina Herraran Sexy 212, tarjouksesta, tykkään. En tosin aluksi, mutta tottumisen kautta olen alkanut pitämään kovastikin. Ja edellisestä Lancomen Pour Femmeä on jo ikävä, vaikka siitäkän en aluksi pitännyt.

Lacosten Pink on ollut meikäläisen suosikki jo jonkin aikaa. Samoin Bossin Woman, se on mukavan sporttinen tuoksu..

Tämän hetkisiä suosikkeja ovat Bossin Femme ja Deep Red. Kevyempänä toimii sitten Cliniquen Happy, Guccin Envy Me ja Escadan uusin (ei jaksa muistaa nimeä).

Bossin Woman :haart:
Talvisin Emporio Armanin originaali She. Tosin sen käyttö painottuu täysin osaltani talviaikaan :rolleyes:
Uudempana tuttavuutena Salvatore Ferragamo (tms) Incanto
sekä aivan lempparina Carolina Herreran Chiq :haart:

Muista tuoksuista mainittakoon terva ja kellarin ummehtunut haju, jostain syystä se vain miellyttää, oisko sitten perua lapsuuden kesistä molemmat vaiko vaan muuten kieroutunut olen... :lol2:

Uusin kesä-Escada on muistaakseni nimeltään Sunset Heat. Nuuhkaisin sitä tänään kun satuin bongaamaan kaupasta. Musta noi kaikki tuoksuu lähes samalta, siis kun niitä oon noin vuoden välein haistanut. Sitten vois ehkä eroja huomata jos olis useampi vertailussa.

Hyllystä löytyy ja fiiliksen mukaan suitsutellaan:

*dolce&gabbana-the one
*hugo boss-pure purple
*dkny-be delicious
*giorgio armani-aqua di gio
*peak performance-peak woman (tai jotai sinne päin?)

Ikisuosikit:
YSL: Nu
Givenchy: Amarige
Cartier: Panthere (ei vaan taida enää saada mistään... nyyh)

Kauden valinnat:
Cartier: Baiser du Dragon
Balmain: Miss Balmain
Hanae Mori: Butterfly

Luonnontuoksuista muakin viehättää se "kellari/pannuhuone" -tyyppinen lemu, etenkin sellainen vanhan kaupunkikivitalon pohjakerroksen ominaishaju. Lisäksi appelsiini ja nahka. Mausteista sekä musta että vihreä kardemumma on ihania.

Dolce & Cabbanan Light Blue on pitkään ollut arkituoksuni, nyt olen siitä ehkä vähän vieraantunut, mutta käytän kuitenkin toisinaan.
Kesällä ehdoton on Guerlainin Aqua Allegoria, Herba Fresca, ihana, raikas yrttituoksu.
Nyt on arkituoksuksi löytynyt Aqua di Parma, Mandorlo di Sicilia.
Juhlatuoksuni (ja talvituoksu) oli pitkään Issey Miyaken Le Feu de Issey. Nykyisin sitä ei enää saa. Tom Fordin Black Orchid saattaa tulla korvaamaan tämän, mutta tutustelen vielä uuteen tuoksuun.
Toisinaan tykkäilen myös käyttää l'Occitanen yksinkertaista ambratuoksua.

Luonnon tuoksuista rakastan meri-ilman tuoksua, nuotiosavua (tervaspuista), palsamipoppeleita, kieloa (ei missään tapauksessa tuoksuna), käsiin murskautuvia mansikoita, suopursua, auringon lämmittämän kallion mineraalituoksua, vasta jauhettua kahvia... ...onhan noita!

Mun lemppari on Diorin "Addict", ja J. Lo:n "Still". Naisellisia, pehmeitä tuoksuja. Eilen ostin laivalta Carolina Herreran "212 SEXY" tuoksun, se iskee tajuntaan kuin metrinen halko, toivon tuolta miehen köriläältä samaa reaktiota...:haart:

Hugo Boss woman:) Ja pidän myös puman tuoksuista!

All time favourite ehdottomasti Carolina Herreran 212 Sexy.
Uusin kokemus+ ihastus Valentinon Rock´n Rose.
Vanha tuttavuus, jota en oo enään löytänyt oli Emporion Night

Dödöistä ehdottomin ja ainakin minulla toimivin Rexona!!

Miesten tuoksuista, siis miehellä, Hugo Bossin tuoksut

miun lempeihin kuuluu..
giorgio armani acqua di gio
gucci envy
givenchy very irresistible
lancome oui
calvin klein euphoria
lancomen joku pullo, en muista nimee..
joku kiva uus hujuhaju pitäis löytää kesäks!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom