Sinkut vs Lapsiperheet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Omasta kokemuksesta voi jo sanoo, et sillon ku sinkku olin, nii eipä sitä nii paljo kiinnittäny huomiota siihen et toine nauttii. Parisuhteessa, kun toista rakastaa niin haluaa tuottaa nii paljon nautintoo kun mahdollista ja sillon vaivautuu myös opetteleen miten se ois mahdollista...
Mä olen sinkku ja jos satun saamaan :D panostan siihen että tuotan sille toiselle nautintoa mahdollisimman paljon, samalla nautin itse. Eli ei väliä olenko parisuhteessa vai en. Ja väitän että seksi on nautinnollisempaa kuin kymmenen vuotta sitten, oudommankin kanssa. Tai sitten aika kultaa muistot... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen sinkku ja jos satun saamaan :D panostan siihen että tuotan sille toiselle nautintoa mahdollisimman paljon, samalla nautin itse. Eli ei väliä olenko parisuhteessa vai en. Ja väitän että seksi on nautinnollisempaa kuin kymmenen vuotta sitten, oudommankin kanssa. Tai sitten aika kultaa muistot... :rolleyes:
mites aika muistoja vois kultaa, jos se kerran on nykyään parempaa?

joo, en mä väitäkkään että se nyt parempaa olis. Mut tarkotan siis et ei se sitä ikää kato. Kyllä mäkin nautin seksistä enemmän kuin kuus vuotta sitten, jolloin ei hirveesti kokemusta ollut. Elikkäs nimenomaa tekemällä oppii ei vanhenemalla.... :D

Mut tosiaan mä kyl olin sellane et yhenillan juttuihin ei tullu paljoo panostettuu... Kuhan nyt pahimmat himot tuli tyydytettyy niin ulos ovesta ja kämpille nukkumaan x) Mut mä saanki kuulla monesti mun ystäviltäni olevani "ihan kauhee" ja niinku joku "äijä" tämän asian suhteen...

mieluiten mitenvaan...

joo, en mä väitäkkään että se nyt parempaa olis. Mut tarkotan siis et ei se sitä ikää kato. Kyllä mäkin nautin seksistä enemmän kuin kuus vuotta sitten, jolloin ei hirveesti kokemusta ollut. Elikkäs nimenomaa tekemällä oppii ei vanhenemalla.... :D
Vaikuttaa siltä, ettei sittenkään ajettu takaa samaa asiaa.

Mä meinasin, että sillä kokeneisuudellakin on herttaisen vähän tekemistä kun sopiva kumppani kohalle sattuu (ja on kasvanut aikuiseksi asti, toisin kuin sä kuus vuotta sitten) ja on oppinut olemaan itsensä ja kroppansa kanssa sinut.

edit: Palattasko aiheeseen?

mites aika muistoja vois kultaa, jos se kerran on nykyään parempaa?

joo, tuli kiireessä kirjotettua ja huomasin tuon viban, vaan en pääse töissä edittiin. mutta liene kaikki ymmärsi mitä tarkotin. ja eikä sillä niin väliä edes.

Mut tosiaan mä kyl olin sellane et yhenillan juttuihin ei tullu paljoo panostettuu... Kuhan nyt pahimmat himot tuli tyydytettyy niin ulos ovesta ja kämpille nukkumaan x) Mut mä saanki kuulla monesti mun ystäviltäni olevani "ihan kauhee" ja niinku joku "äijä" tämän asian suhteen...

mieluiten mitenvaan...

Kai sitä ny mieluummin sit runkkaa ku raahaa kämpille jonku tyypin jonka kans vaan tyydyttää pahimmat himot ja sit ryntää himaan?

Jaaha. Mä pitäisin tätä edelleen ihmiskohtaisena asiana, jolla on yllättävän vähän tekemistä iän kanssa niin kauan kun on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Meikäläisen seksikumppaneilla on ollut vuosikertahajontaa n. 12 vuotta, ja mä en ole havainnut mitään korrelaatiota paremman seksin ja korkeamman iän kanssa. En menis yleistämään tässä, vaan luokittelisin tämän(kin) niihin urbaaneihin legendoihin, joiden varsinainen totuuspohja on varsin hatara.

Ei ole tarkoitus halventaa sun kokemuksia, mutta sun 12 vuoden hajonta on tosi vähän. Sit kun hajontaa on kolme kertaa enemmän niin voi edes hieman puhua kokemuksesta.

Seksi on parasta sen kanssa, jonka kanssa se on parasta. Iällä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.

Tässä asiassa olet valitettavasti väärässä. Tulet huomaamaan tämän sitten kun olet ollut parisuhteessa esim. 10 tai 20 vuotta. Siinä vaiheessa kun toinen alkaa hieman kyllästyttämään niin siinä vaiheessa tajuat tämän että mitään 'oikeata' tai 'parasta' kumppania ei olekaan, vaan seksin toimimisen eteen pitää tehdä paljon töitä. Tässä tulee se kokemus avuksi. Muutenkin tuo ajatusmalli, että kun tulee 'sopiva' kumppani kohdalle niin sit kaikki on ihanaa, ei pitemmän päälle toimi. Sitä täysin sopivaa ei ole eikä tule.

Niin ja beeibelle toteasin vielä, että 16 vuotta kuusi kertaa viikossa harjoitellut urheilija on aivan toisen luokan urheilija kuin kuusi vuotta kuusi kertaa viikossa harjoitellut. Ymmärtänet tämän.

Mutta tämä tästä, takaisin aiheeseen.

Niin ja beeibelle toteasin vielä, että 16 vuotta kuusi kertaa viikossa harjoitellut urheilija on aivan toisen luokan urheilija kuin kuusi vuotta kuusi kertaa viikossa harjoitellut. Ymmärtänet tämän.
.

Joo, tottakai! Mut sitä mä juurikin tarkoitin et nimenomaa TEKEMÄLLÄ oppii. Mut jos ei tee nii se on aivan sama ootko ollu kuus vai kuustoista vuotta nii et sä osaa sen enempää tai vähempää.... :wall:

Kai sitä ny mieluummin sit runkkaa ku raahaa kämpille jonku tyypin jonka kans vaan tyydyttää pahimmat himot ja sit ryntää himaan?

No ei runnkkaamista voi koskaa verrata siihe ku on toisen kanssa. Oli se sitte suhteessa tai ei. En mä väitä ettenkö sitä harrastais, mut joskus vaa on pakko saada ja jos haluu saada on pakko antaa :hyper:

No ei runnkkaamista voi koskaa verrata siihe ku on toisen kanssa. :

Etkö ole kuullut sanontaa: Hyvä runkku on parempi kuin huono pano :rock:

:offtopic: : Suu ilman hampaita on parempi kuin tussu :lol2:

Anteeksi tuo viimeinen.

Tämä vakaumus syvenee joka kerta kun näen kaupan kassajonossa itkuraivaria pitävän lapsen.
Luulisi sinkkujenkin ymmärtävän, että joskus lapsillekin voi sattuu huonoja päiviä ja silloin pientä Waldemaria vituttaa. Toiseksi, vanhemmat eivät aina voi ostaa sitä karkkipatukkaa saadakseen lapsen hiljaiseksi, koska siltä tieltä ei ole paluuta. Osa kasvatusta tämäkin.

Niin ja beeibelle toteasin vielä, että 16 vuotta kuusi kertaa viikossa harjoitellut urheilija on aivan toisen luokan urheilija kuin kuusi vuotta kuusi kertaa viikossa harjoitellut.
Riippuu aika paljon siitäkin miten treenailee, koska ihmisiä on niin paljon erilaisia. Toiset ovat kokeilunhaluisempia ja toiset taas touhuavat suosiolla peiton alla pimeässä. Lisäksi joillekin ihmisille seksuaalisuus on luonnollisempi juttu kuin toisille, joten se sujuu alusta lähtien ihan eri malliin kuin toisella ääripäällä. Vertailukohta: Miksei aina kaikista kovimmin harjoittelevat urheilijat ole huipulla... Syystä, että toiset ovat lahjakkaampia. Eli ei ihan korreloi tuo aiemmimpi väittämä, joskin antaa suuntaa.

Toiseksi, vanhemmat eivät aina voi ostaa sitä karkkipatukkaa saadakseen lapsen hiljaiseksi, koska siltä tieltä ei ole paluuta. Osa kasvatusta tämäkin.

Hyvä pointti, Proteos. :thumbs:

Ihmettelen muuten kovasti tuota "lapsiperheelliset eivät halua puhua mistään muusta kuin lapsistaan" -juttua, kun ei ainakaan omien tuttujeni kohdalla tunnu pitävän lainkaan paikkaansa moinen väittämä.

Ei ole tarkoitus halventaa sun kokemuksia, mutta sun 12 vuoden hajonta on tosi vähän. Sit kun hajontaa on kolme kertaa enemmän niin voi edes hieman puhua kokemuksesta.
Mä olen biologisesti kyvytön haluamaan viiskymppistä akkaa tän ikäsenä. Mulle myöskään sun käsitykses kokemuksesta ei juuri mitään merkkaa. Mä voin mielestäni väittää täysin rehellisesti ja kirkkain silmin, että sä et tule koskaan kokemaan sellaista seksiä kuin mä olen kokenut. Ja sama toisin päin. Ja hyvä niin.

Rehellisesti sanoen en usko kenenkään mun kanssa viihtyvän sitä kymmentä vuotta tai vastaavaa (ei sillä, ettenkö niin toivoisi), joten sitä Sulle Kelpaavaa kokemusta mä en varmaan ihan heti tuu saamaan. Mä en myöskään sanonut (luullakseni), että seksi on ja pysyy samanlaisena saman ihmisen kanssa (as if ihmiset ei muuttuis). Totta munassa se muuttuu ja "kasvaa" ajan myötä - olettaen, ettei kuole pois.

Proteoksen vertailukohta oli tosi osuva.

Onhan se suurimmaksi osaksi totta, että lapsiperheiden elämä tosiaan pyörii lapsien ympärillä varsinkin silloin kun lapset ovat pieniä. Sukulaistytöllä on pieni poika ja aina kun menen siellä käymään, niin puhutaan paljonkin tästä muksusta, mutta puhutaan myös todella paljon muistakin asioista.

Ja mitä tuohon seksiasiaan, niin omasta kokemuksesta voin sen sanoa, että seksi on omasta mielestäni parhainta silloin nimenomaan sellaisen ihmisen kanssa kenestä välittää tai ketä rakastaa.

Riippuu aika paljon siitäkin miten treenailee, koska ihmisiä on niin paljon erilaisia. Joillekin ihmisille seksuaalisuus on luonnollisempi juttu kuin toisille, joten se sujuu alusta lähtien ihan eri malliin kuin toisella ääripäällä.

Tämä postaus on täyttä totta ja ihan oikeassa elämässä viimeaikoina todettu asia...

Ihmettelen muuten kovasti tuota "lapsiperheelliset eivät halua puhua mistään muusta kuin lapsistaan" -juttua, kun ei ainakaan omien tuttujeni kohdalla tunnu pitävän lainkaan paikkaansa moinen väittämä.
Minäkin ihmettelen.

Mä en jaksais puhua lapsistani koko ajan. Välillä tietysti, puhuuhan jokainen siitä mikä itselle on tärkeää. Jos ei ole lapsia, se on sit joku muu asia. Eli henkilökohtaisesta elämästä ei sais puhua mitään muille? :D

Mutta siis tuosta vain lapsista puhumisesta... kyllä mulla ystävieni kanssa on paljonkin muuta puhuttavaa. Kun pääsee heidän kanssa rupattelemaan, niin usein lapset on se viimeinen asia mistä haluaa jutella, varsinkin jos on päässyt jonnekin ilman niitä lapsia.

Aika monessa lajissa se huipputaso tavoitetaan about parikymppisenä...
Ja kun on tälle linjalle lähdetty, niin toteanpa vain omalta kohdaltani että kyllä niissä nuoruuden kokemuksissa oli sen verta rutosti fiilistä, ettei samaan enää pääse. Ikävä kyllä.

Protskulla on paha tapa heittää joku tajuton provo kehiin ja sitten hipsiä taustalle naureskelemaan. Kiero mies.

Aika monessa lajissa se huipputaso tavoitetaan about parikymppisenä...

Itse asiassa muuten aika harvassa, varsinkin jos laji vaatii paljon korvien väliä (niin kuin seksi).

Toivottavasti en antanut sellaista käsitystä että vain ja ainoastaan kokemus ratkaisee ja että kokemusta saa niin että hyppii sängystä toiseen ja panee kaikkea viidentoista ja sadan ikävuoden väliltä. En tarkoita tätä. Nää asiat on niin mutkikkaita että on vaikea sanoa asiaansa lyhyesti. Pahoittelen Tupla-J jos pahoitin mielesi. Peace.

PS. Tupla-J: sellanen viiskymppinen muuten löytyy tältä pallolta, jolle sinäkin lämpiäisit:).

PS. Tupla-J: sellanen viiskymppinen muuten löytyy tältä pallolta, jolle sinäkin lämpiäisit:).
Sitä odotellessa yhdyn D.Yatesiin.

Sen lausuntoon siis.

Alko kyllä tosiaan käämi mennä, vähä outoa. :piis:
Ja tää on vieläkin :offtopic:

Viimeksi muokattu:
Etkö ole kuullut sanontaa: Hyvä runkku on parempi kuin huono pano :rock:

:offtopic: : Suu ilman hampaita on parempi kuin tussu :lol2:

Anteeksi tuo viimeinen.

no kuka tässä huonosta panosta on puhunut!!! Kyl mä oon aina tyytyväinen ollu. Puhe oli siitä et kuinka paljon siihe toisen nautintoon jaksaa panostaa...
Hyvä ja loistava on kaks eri asiaa :D

Sitte vielä jottei mensi ihan niin :offtopic:

Mun kaveri synnytti viime jouluna ensimmäisen lapsensa. (20kymppisenä) Ja siitä johtuen nähdään harvemmin koska hän ei enää kaupungilla samaan tahtiin pyöri. Kuitenkin soitellaan usein ja tottakai pikku-tytöstäkin puhutaan. Ja mä haluanki tietää että mitä sille kuuluu ja kuin se kasvaa etc...
Tämä ystävä on mulle tosi rakas ja samoin sen vauva, onha se ihana kuulla mitä niille molemmille kuuluu! Ihme hommaa toi: "ei vois vähempää kiinnostaa!"-touhu. Kunnon ystäviä sellaset, joo-o!

Mulla ei viel lapsia oo, mut varmasti selitän yhtä kovalla tahdilla miten reenit menee ja tuskailen jos ei kaikki oikee toimi jne. Sitä varten ne kaverit on, et niille voi tilittää nii hyvässä ku pahassa! :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom