protsku
Banned
iltasanomat sanoi:Sinkkuus on varmasti mukavaa aikansa mutta harvemmalle koko ikäänsä. Joillekin myös niin. Itse halusin olla sinkku peräti kolmikymppiseksi. Nyt on viiden vuoden onneton avioliitto takana. Hyvääkin siitä seurasi, kolme lasta. Alkavat olla jo omillaan sen verran että en pistäisi pahakseni jos mukava mies vielä löytyisi elämääni. Elämässä on monenlaisia vaiheita.
Nuorena ärsytti käydä kylässä kavereideni luona joilla oli jo lapsia. He eivät puhuneet muusta kuin lapsistaan. Ystävyys on kuitenkin säilynyt vaikka välillä oli taukoakin.
Nyt meilla on samanlaisia keskustelunaiheita lapsista. Saan heiltä myös neuvoja, koska he ovat jo käyneet läpi niitä vaiheita jotka minulla ovat lasteni kanssa menossa. On meillä nykyisin paljon muutakin puhumisenaihetta kuin lapset, mutta ehkä lapset ovat se tärkein aihe.
En yhtään ihmettele jos sinkulla ja äidillä ei aina jutunaiheet mene yksiin.
Yh-äiskä (10.7.2006 18:21)
Minä luen tuon edellä olevan iltasanomien lainauksen niin, että nainen halusi 30-vuotiaana lapsentekokoneen (miehen), ja heti kun lapset (3 kpl) saatiin tehtyä, tulikin sopivasti ero ja mies maksamaan elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta.
Nainen on nyt tietyllä tavalla uudestaan sinkku kolmen lapsensa kanssa. Eikun vaan verkot veteen ja mukava Playboy entisen miehen tilalle. Ex-maksaa lapsista koituvat kulut.
Minulla ei ole sinänsä mitään Yh-äitejä vastaan, mutta kyllä nuo motiivit on jotenkin niin läpinäkyviä että ihan raivostuttaa. :wall:
No sitten toinen samaan aiheeseen liittyvä juttu, eli kaverisuhteiden särkyminen siinä vaiheessa kun perheelliset alkaa viettämään aikaa pelkästään toisten lapsiperheiden kanssa. Tämäkin on nähty omassa kaveripiirissä. Jopa sellainen tapaus löytyy, missä eräs pariskunta erosi, ja vielä eron jälkeen nainen yritti pitää miehensä erossa minun kaveripiiristä. Olin siis ollut tuon miehen kaveri jo ennen sitä niitten liittoa. Siinä vaiheessa kun menivät yhteen, niin nainen tosiaan yritti eristää miehensä minun kavereista.
Mä olen vakaumuksellisesti sinkku ja iloisesti ylpeä siitä. Tämä vakaumus syvenee joka kerta kun näen kaupan kassajonossa itkuraivaria pitävän lapsen. Samoin kapakoissa ja deittipalstoilla epätoivoisesti uutta miestä metsästävät Yh-äiskät vahvistavat uskoani siihen, että nuo roolileikit jätettäköön muitten pelattavaksi.