Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Dodiih ... listapäivittelyä:

Naiset:
Ashta
faerily
Qan + joku mimmi
Framboise + joku mimmi
ninia
Chede
Feanaro

Yht. 9 kpl

Miehet:
Dreaw
Jylli81
Mika1979
Potso
Weak
xblrg
Integrandi
Väsyneet Kädet
Keskilinja
Ossen
Petolintu
waretus
Crev
msk84
Flamer
omegauros
Mr.Referee
ZTO
MHK?

19?

Mun luona yöpyvät:
faerily
Ossen
Mika1979
Flamer

Mä nyt sit päätän et klo 18 mennää keilaamaa ja klo 20 syömää. Tosin en oo vielä ottanu yhteyttä mihinkää enkä tiedä pääseekö tuohon aikaan edes keilaamaan :D Nyt vaan haluaisin tietää, että kuinka moni ois tulossa keilaamaan ja kuinka moni syömään. Tuo Pancho Villa ois kyllä muuten kiva mut jos meitä on se lähemmäs 30 henkee ni vois kuitenki mennä ehkä johonki tilavampaan mestaan. Joku Rax/Buffa vois tietty olla myös ihan ok paikka jos meitä on näin paljon lähdössä syömään, varottais niitä vaan vähän etukäteen, et nyt ois tulossa lössiä. Mitä mieltä te ootte tästä?
Keilaaminen Yes. Minkä hintaista?

Rax/Buffa yes.

Huh, melkonen kööri teitä kyllä on miittaamassa. Kyllä nyt harmittaa tän missaaminen. Pöh ja höh.

Ymmärsinköhän oikein että meikän kyytis saattais alustavasti olla tulos 3 muijjaa? :D Perkele ku olisin rahtusen vanhempi :D:D

Jos meikä päätyy mukaan, ja jos joku daami on ihan ylkkärivoikkari, ja jos se haluaa tulla kattoon mun kissaa, niin mun luokse mahtuu yks nukkuun. Parisänky toki, niin voi vähän väliä pitää :D

Ymmärsinköhän oikein että meikän kyytis saattais alustavasti olla tulos 3 muijjaa? :D Perkele ku olisin rahtusen vanhempi :D:D

Ei nuorissa mitään vikaa hei :hyper:

Se mun kaveri asuu Tampereella, eli se ei tartte kyytiä.
Chede ja minä tullaan sun kans!

Niin, me tuskin ehitään sit keilaamaan? Vai monelta oisit valmis lähtee? Chedellä ei varmaan oo mitään aikataulurajoitteita, jos on yötöissä ja saa sen perjantain vapaaks?
Mä pääsen töistä 14.30, joten voisin olla valmis lähtöön 15.30

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Itsekin puollan raxia/buffaa. Bancho ois muuten jees, mutta vituttaa jo nyt kun kuvittelen mahdollista kolmen tunnin safkan odotusta...
Jep, nopea hit & run, että päästään siihen loppuillan osuuteen ilman turhia odotteluja :kippis1::dance2:

Keilaamaan en varmaankaan ehdi. Ilmoittelen sitten lähempänä varmemmin, mutta jos rataa pitää valita ni ei mua kannata odotella :D

Kivasti porukkaa tulossa ja raxi tällä jengillä ei kuullosta yhtään huonolta..

Ei nuorissa mitään vikaa hei :hyper:

Se mun kaveri asuu Tampereella, eli se ei tartte kyytiä.
Chede ja minä tullaan sun kans!

Niin, me tuskin ehitään sit keilaamaan? Vai monelta oisit valmis lähtee? Chedellä ei varmaan oo mitään aikataulurajoitteita, jos on yötöissä ja saa sen perjantain vapaaks?
Mä pääsen töistä 14.30, joten voisin olla valmis lähtöön 15.30

Joo mä sumplin sen päivän just vapaaksi. Oon siis venailemassa teitä noihin aikoihin :D Pitänee varmaan vaihtaa yhteystietoja lähempänä että mahdollisesti löydetään toisemme sitten kans :D

edittiä sen verran että tiukkaa tosiaan tekee meillä ehtiä keilaamaan, mutta pääasia että pääsee syömään ja :kippis1:

Joo mä sumplin sen päivän just vapaaksi. Oon siis venailemassa teitä noihin aikoihin :D Pitänee varmaan vaihtaa yhteystietoja lähempänä että mahdollisesti löydetään toisemme sitten kans :D

edittiä sen verran että tiukkaa tosiaan tekee meillä ehtiä keilaamaan, mutta pääasia että pääsee syömään ja :kippis1:

Jeee hyvä! Nii mistä sä lähet ja mihin me tullaan? :D Vai tuutko sä Vaasan kautta?

Joo tärkein et ehtii juomaan. Tosin ku kaikki muut menee eka keilaamaan, niin ne on jo ehtiny tutustumaan toisiinsa! Sit ollaan syrjäytyneitä...

Tai sit ei :hyper:

Jeee hyvä! Nii mistä sä lähet ja mihin me tullaan? :D Vai tuutko sä Vaasan kautta?

Joo tärkein et ehtii juomaan. Tosin ku kaikki muut menee eka keilaamaan, niin ne on jo ehtiny tutustumaan toisiinsa! Sit ollaan syrjäytyneitä...

Tai sit ei :hyper:
Tai sitten me ollaan oltu suupalttina siihen asti, että te tuutte.

Suositut

Back
Ylös Bottom