Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ittellä työaikataulut selviää vasta lähempänä ajankohtaa, mutta uskon, että tarvittaessa voi nipistää töistä lähtöä tuntia aikasemmaks... mites flamer mistäpäin starttaat? Kyllähän tiksiinkin varmasti tosin pääsee...

Meikä starttaa Pohjois Helsingistä n. 10min ajomatkan päässä Tikkurilasta.

Flamerille: Et varmaan enää olettanukaan, mutta en siis ole tulossa kyytiin, vaan tulen täältä Chicagosta omia polkujaan..:)

Asia selvä ettet tule kyydillä kumpaakaan suuntaan.

Mee sää sinne alle 22-v miittiin? :D
Voi anteeks, mulla on viikon päästä synttärit. Mut toisaalta, jos sä oot tulossa tonne, niin vois kyl jättää väliin.

Voi anteeks, mulla on viikon päästä synttärit. Mut toisaalta, jos sä oot tulossa tonne, niin vois kyl jättää väliin.
Piru! Ehkä koijaan ja tulenki, vaikka oisinkin peruuttanu. ;)

Ei varmaan oo kellään mitään sitä vastaan, jos sinkkumiittiin liittyis yks mahtava mimmi? Ei kirjottele pakkikselle, mutta on mun hyvä kaveri ja sitä kiinnosti tää idea :)

Jotenki musta tuntuu et ykskää kundi ei pistä pahakseen jos tulee lisää mimmejä eli ota vaan ihmeessä messiin se :)

Kai me mennään buffettiin syömään?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Voisin tulla kuokkimaan jos nyt tietäisi tuon päivämäärän. En nimittäin jaksa lukea läpi tätä trediä.

Voisin tulla kuokkimaan jos nyt tietäisi tuon päivämäärän. En nimittäin jaksa lukea läpi tätä trediä.
7.8.2009 Tampereella

Tossa jonkunnäkönen "tietopaketti"
Ashta sanoi:
Noniih, nyt ois jonkun sortin listaa kasattu. Katoin tän vaan pikasesti läpi eli jos teidän nimi on turhaan listalla tai teidän nimi puuttuu listalta tai jos ylipäätään löytyy mitään virheitä, niin rääkykää tänne.

Naiset:
Ashta
faerily
Qan
(Framboise)
ninia

Miehet:
Dreaw
Jylli81
Mika1979
Potso
Weak
xblrg
Integrandi
Väsyneet Kädet
Keskilinja
Ossen
Petolintu
waretus
Crev
msk84
Flamer
omegauros
(Viitsu)
Mr.Referee

Mun luona yöpyvät:
faerily
Ossen
Mika1979
Flamer

Mun kämppä on sit sold out eli enempää ei mahdu porukkaa!

Vois varmaa vähän ruveta rakentaa sitä aikatauluaki pikkuhiljaa. Miltäs kuulostais jos mentäis keilaamaa siinä 17-18 aikoihin, sen jälkeen sit syömään tyyllin 19-20, josta kokoonnuttais jonnekki alottelemaan/valmistautumaan ja siitä sit radalle?

Asuuko tässä keskustan tuntumassa ketään kellä ois vähän isompi kämppä ku mulla, jonne vois mennä alottelee? Mulla on tosiaan vaan se reilu 30 neliöö eli ahdasta tulee ku tänne on noinki paljon tulossa porukkaa (vaikka niitä viimehetken peruutuksia tulee varmasti). Entäs minne syömään? Haluutteko kokoontua sit silloin lauantaina vielä jonnekki, tyyliin johonki puistoon potemaan krapulaa (itehän en tosin krapulasta kärsi ku hörpin pelkkää vettä) ja napostelemaan jotain.

Puhukaa

Mä voisin kanssa napata tuosta yhden palstaa seuraavan tytsyn mukaan niin ei tule sanomista naispuoleisten vähyydestä :D

Pian me joudutaan puhumaan normaalien ihmisten juttuja :(

Mä tosiaan en pääse perjantaina ku oon töis 21-02. Toisaalta jos haluaa tulla jutteleen mulle ku lojun ovella keskustassa ni se passaa. :) Yösijaa voisin tarjota kans, mut ainoo paikka on mun vieres ku lisäpatjoja ei ole ;)

Weak lopettaa sen vinkumisen sit heti alkuunsa ... saatana jos ei mimmit kelpaa ...
:lol2:

Se on ihan PERSEESTÄ jutella kokoajan jostain treenauksesta ja ravinnosta. Hyvä vaan, jos ei tarveis sitä tehdä.:)

Dodiih ... listapäivittelyä:

Naiset:
Ashta
faerily
Qan + joku mimmi
Framboise + joku mimmi
ninia
Chede
Feanaro

Yht. 9 kpl

Miehet:
Dreaw
Jylli81
Mika1979
Potso
Weak
xblrg
Integrandi
Väsyneet Kädet
Keskilinja
Ossen
Petolintu
waretus
Crev
msk84
Flamer
omegauros
Mr.Referee
ZTO
MHK?

19?

Mun luona yöpyvät:
faerily
Ossen
Mika1979
Flamer

Mä nyt sit päätän et klo 18 mennää keilaamaa ja klo 20 syömää. Tosin en oo vielä ottanu yhteyttä mihinkää enkä tiedä pääseekö tuohon aikaan edes keilaamaan :D Nyt vaan haluaisin tietää, että kuinka moni ois tulossa keilaamaan ja kuinka moni syömään. Tuo Pancho Villa ois kyllä muuten kiva mut jos meitä on se lähemmäs 30 henkee ni vois kuitenki mennä ehkä johonki tilavampaan mestaan. Joku Rax/Buffa vois tietty olla myös ihan ok paikka jos meitä on näin paljon lähdössä syömään, varottais niitä vaan vähän etukäteen, et nyt ois tulossa lössiä. Mitä mieltä te ootte tästä?

Suositut

Back
Ylös Bottom