Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vois varmaa vähän ruveta rakentaa sitä aikatauluaki pikkuhiljaa. Miltäs kuulostais jos mentäis keilaamaa siinä 17-18 aikoihin, sen jälkeen sit syömään tyyllin 19-20, josta kokoonnuttais jonnekki alottelemaan/valmistautumaan ja siitä sit radalle?

Asuuko tässä keskustan tuntumassa ketään kellä ois vähän isompi kämppä ku mulla, jonne vois mennä alottelee? Mulla on tosiaan vaan se reilu 30 neliöö eli ahdasta tulee ku tänne on noinki paljon tulossa porukkaa (vaikka niitä viimehetken peruutuksia tulee varmasti). Entäs minne syömään? Haluutteko kokoontua sit silloin lauantaina vielä jonnekki, tyyliin johonki puistoon potemaan krapulaa (itehän en tosin krapulasta kärsi ku hörpin pelkkää vettä) ja napostelemaan jotain.

Puhukaa :D
Whotwhoot? Aika myöhäseksi menee toi alottelupuoli kyllä...

Ei perkele. Tässäkö sitä taas ollaan. 4-5 tyttöä vikittelee 17-18 jannua. Perussetti siis.

Kattelin huolestuneena samaa. Eikä siinä mitään - kyllä mulle sopis vaikka "kilpailuasetelma" suhteessa naiset/miehet ~ 1/10, mutta vanhana tilastomatemaatikkona naispuolisten osanottajien vähäinen määrä tekee skeptiseksi tämän suhteen. Lottoakaan en juuri pelaile.

ps. Sä voit Lupu tulla mun kämpille yöks.

Elkää nyt poijjaat olko ton värisiä. Asennetta nyt kehiin! Kyllähän sitä on tytyjä kaupunki täynnä ja jos ei muuta niin hauska ilta ainakin tiedossa..

Jumatsuide, tulisin niin mukaan jos rahatilanne olisi yhtään parempi. :( Jos tilanne muuttuu tässä parin viikon sisällä, niin hyppään messiin.

Siis hetkinen! Mulle on epäselvää, onko tää systeemi nyt pe vai la? :D Koska... Olis yhdet mageet bileet lauantaina ja ajattelin sitten häippästä sinne kyllä lauantaina. Tosin voidaanhan me mennä sinne baariin? :D
Mutta en taas kerkee viideks perjantaina Tampereelle, koska oon töissä kolmeen asti.

Hei kuule, mä tuun Vaasasta, joten jos sulla on auto niin olen mukana! Missä se tyttö, kuka se oli... Joka oli tulossa kans Vaasasta.. Jeah löytyi, Chede me kaivataan suaaaaa :whip:

Mää olsin Kauhavalta hyökkimäs matkaa :P Auto olis aaika suurella torennäköösyyrellä käytös. :P Vielä jos joku olis jousille innokas ni matkakulut olis jopa inhimilliset :)

Siis perjantaita mä olin ajatellu ja jos jotkut jaksaa ni sit voi lauantaina jatkaa ... vai oliko kaikki tulossa lauantaina tänne? Sama se mulle on ...

Siis perjantaita mä olin ajatellu ja jos jotkut jaksaa ni sit voi lauantaina jatkaa ... vai oliko kaikki tulossa lauantaina tänne? Sama se mulle on ...
Nooo kyl se perjantai ihan hyvin sopii! Mä jätän sit keilaamisen väliin ja tuun vasta syöpöttelemään, koska tuskin sinne paljo ennen seiskaa ainakaan ehtii.

Petolintu, no koitetaan tästä järkätä matkaporukka kasaan, niin tulee aika pienet bensakulutki :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Perjantai klo 17 voi tehdä kyllä aika tiukkaa, 18 vois onnistua paremmin, mutta meneekö sitten kaikkineen liian myöhäiseksi? Mites Flamerin aikataulu?
Joku "alottelupaikka" olis kyllä ihan jees, jos joutuu suoraan töistä tulemaan niin vois ehkä tehdä itselleen jotain ennen baariinlähtöä. Noin muuten kaikki ruoka ja pelailu ym sopii ainakin mulle.

Perjantai klo 17 voi tehdä kyllä aika tiukkaa, 18 vois onnistua paremmin, mutta meneekö sitten kaikkineen liian myöhäiseksi? Mites Flamerin aikataulu?
Joku "alottelupaikka" olis kyllä ihan jees, jos joutuu suoraan töistä tulemaan niin vois ehkä tehdä itselleen jotain ennen baariinlähtöä. Noin muuten kaikki ruoka ja pelailu ym sopii ainakin mulle.

Mä pääsen töistä perjantaina klo 14.00 joten mun puolesta lähtö vois olla klo 15.00-16.00 paikkeilla riippuen tietenkin miten muut kerkeette. Tietenki noi Kehän ruuhkat on suunnilleen klo 15.30 eteenpäin ja ongelma kohtana on tuo Hämeenlinna/Tampere motari mikä on se pullonkaula mikä tekee ne ruuhkat, mutta sinne motarille kun pääsee niin sitten matka taittuu ihan mukavasti, mutta ennen sitä joudutaan matelee kyllä hitaasti. Joten suunnilleen tuo klo 18 Tampereella olis parempi kuin klo 17, joka tosiaan tekee todella tiukkaa.

Miten te muut kyydissä tulijat kerkeisitte lähtemään? Sitten sellainen kysymys myös, että pääsiskö kaikki tulemaan helposti Tikkurilan juna-asemalle, jos siitä ottaisin kyytiin koko porukan?

Ittellä työaikataulut selviää vasta lähempänä ajankohtaa, mutta uskon, että tarvittaessa voi nipistää töistä lähtöä tuntia aikasemmaks... mites flamer mistäpäin starttaat? Kyllähän tiksiinkin varmasti tosin pääsee...

Ei sen nyt niin väliä ole, että pääseekö sinne keilaamaan mukaan. Pääasia, että pääsee ennemmin tai myöhemmin mukaan.

Mitä aikatauluihin tulee..Itselle kaikki käy, mä oon lomalla :dance: Kunhan 12.8 oon Lontoon koneessa :D

Flamerille: Et varmaan enää olettanukaan, mutta en siis ole tulossa kyytiin, vaan tulen täältä Chicagosta omia polkujaan..:)

Kyytiin mahtuu itseni lisäksi kolme varmuudella, neljäs voipi mahtua mikäli renkaat ei ota kaariin kiinni täydellä kuormalla, kun kaarteeseen ajelee... Nää madalletut autot on tälläsiä vekottimia :D

Eli jos kyytiin tulee faerily, Mika1979 ja Ossen...? Sitten ninia neljäntenä, jos sulla ei oo pyörä mukana niin vois mahtua autoon myös...? Siinä oliskin auto jo ihan täynnä.

Pakko kyllä todeta, että mun auto ei oo sitten mikään kauhee tilaihme et sillä varauksella mennään niin ei tartte sanoo, että onpa tää ahdas auto.

Sitten paluu olis lauantaina illalla mikäli kyydillä haluaa takaisinpäin. Itselläni on meinaan pakollinen perhe häppeningi sunnuntaina missä pitäis olla paikalla.

Ashta: mahtaako majoitus onnistua?

Suositut

Back
Ylös Bottom