- Ikä
- 35
Tuollahan on nyt kumminkin pääasiana se muihin tutustuminen, eikä pariutuminen. Kauheet paineet otatte! En mäkään sit tuu, ku tulee muitaki tyttöjä... :jahas:
hirveen tosissaan taas otetaan :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollahan on nyt kumminkin pääasiana se muihin tutustuminen, eikä pariutuminen. Kauheet paineet otatte! En mäkään sit tuu, ku tulee muitaki tyttöjä... :jahas:
Voisitte ilmotella tiistain aikana viimeistään tuutteko keilaamaan. Varailen sit keskiviikkona tarvittavan määrän niitä ratoja.
Kumpikas nyt sitte on parempi, rax vai buffa? Mä en oo ite käyny koskaa buffassa ja viime rax reissustaki taitaa olla jotain 5 vuotta :D Olis tietty kiva tietää jotain noin määrää siitä kuinka moni on sinne menossa, ni vois vähän varottaa niitä etukäteen.
On siellä, kerran kävin :dance: Miitin joudutte suorittamaan ilman mua :itku:Onkos Tampereella vielä Raxia edes? No, ihan sama se kumpaan mennään.
Kannattais ottaa varausmaksu, ettei mene omalle lompakolle.
Eiköhän se näin ole.Joo niinhän se varmaa kannattais, aikaa on vaan niin niukasti enää. Osa ei oo vielä edes päättäny et tuleeko ja osalla on siinä hilkulla et kerkeekö. Tosin niille en kyllä varaa ratoja etukäteen, jotka ei oo varmoja ehtiikö, saavat sit tulla paikan päälle ja toivoo et on vielä ratoja vapaana. Ne jotka tänne ilmottautuu keilaamaan, ni ne sit maksaa kanssa, vaikka tulis jotain viimehetken peruutuksia ... deal? Vai pystyyko porukka laittaa mulle tilille rahaa niin, että ne näkyy keskiviikkona mun tilillä ?
Missä pankissa tilisi on? Ja mikä se summa nyt sitten on?Vai pystyyko porukka laittaa mulle tilille rahaa niin, että ne näkyy keskiviikkona mun tilillä?
Missä pankissa tilisi on? Ja mikä se summa nyt sitten on?
Eihän se nyt käy laatuun, keräillään kolehtina ylimääräiset kulut pois. Laitoin postia, siirrellään samoin tein.Osuuspankissahan mulla ... voisin pistää privaa niille, jotka on vippejä ja muut vois pistää mulle vaikka mailia osotteeseen ashta@pakkotoisto.com ni saan laitettua nuo tilitiedot. Hintaahan tuolla oli se 30€/rata/tunti + 2€ kenkävuokraus. Jos oletetaan et saadan kaikkiin se 4 henkee per rata,ni eikös tuo silloin tee 9,5€ per naama. Tosin sit taas jos joku rata jää vajaaks ni se menee mun pussista, tosin mun budjetti ei ehkä kaadu siihen jos joudun muutaman euron ylimäärästä pulittamaan. Ottaa kuitenki huomioon kuinka paljon muilla menee esim. alkoholiin rahaa, ku mulla siihen taas menee 0€ :thumbs:
Edittiä ... tai laittakaa te vipitki vaikka mulle viestiä ensin, en ehdi nyt ruveta kyttäämää ketkä on vippejä ja ketkä ei ...
Eikai siinä mitään, jos se mulkku tempaa 80kg ja työntää 107.5kg. Abaut.Jylli91 uhkasi myös tuovansa jonkun mulkun sinne mukaan.
Naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (boltsit+ruoka)
Qan + joku mimmi (ruoka)
Framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
Chede (boltsit+ruoka)
Feanaro (boltsit+ruoka)
maria1984 (boltsit+ruoka)
Yht. 10 kpl
Miehet:
Dreaw (boltsit+ruoka)
Jylli81 (ruoka)
Mika1979 (boltsit+ruoka)
Potso (ruoka)
Weak (boltsit+ruoka)
xblrg (boltsit+ruoka)
Integrandi (boltsit+ruoka)
Väsyneet Kädet (ruoka)
Keskilinja (boltsit+ruoka)
Ossen (boltsit+ruoka)
Petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
Crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
Flamer (boltsit+ruoka)
omegauros (boltsit+ruoka)
ZTO (boltsit+ruoka)
MHK (boltsit+ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)
Äijänretaleet: 20kpl
Kesälomalainen väsäsi nyt tuollaisen niin Ashta pysyy perässä missä mennään. Tehkää muutokset listaan itse ASAP jos multa on mennyt jotain ohi tahi muutoksia tulee muuten vaan. Lista pysyy näin päivittynä koko ajan.
Tää lähtee ny urheilemaan![]()