Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tänään olen tosikko.

Oispa jo viikon päästä :D Sit vois hehkuttaa, et HUOMENNAAA!

Voisitte ilmotella tiistain aikana viimeistään tuutteko keilaamaan. Varailen sit keskiviikkona tarvittavan määrän niitä ratoja. Kumpikas nyt sitte on parempi, rax vai buffa? Mä en oo ite käyny koskaa buffassa ja viime rax reissustaki taitaa olla jotain 5 vuotta :D Olis tietty kiva tietää jotain noin määrää siitä kuinka moni on sinne menossa, ni vois vähän varottaa niitä etukäteen.

Joo toivottavasti miittiin ei oo ihan hirveesti tulossa porukkaa pelkkä pariutuminen mielessä, sehän tässä vähän ois pointtina et pidettäis vaan hauskaa keskenemme ja vaikka purnattais siitä sinkkuudesta ... jos siellä joku pari syntyy ni kiva, mut en mä haluu et näistä mitkää paritusbileet tulee :D

Btw. mulla on jo :dance2:-fiilis

Voisitte ilmotella tiistain aikana viimeistään tuutteko keilaamaan. Varailen sit keskiviikkona tarvittavan määrän niitä ratoja.

Kannattais ottaa varausmaksu, ettei mene omalle lompakolle.

Kumpikas nyt sitte on parempi, rax vai buffa? Mä en oo ite käyny koskaa buffassa ja viime rax reissustaki taitaa olla jotain 5 vuotta :D Olis tietty kiva tietää jotain noin määrää siitä kuinka moni on sinne menossa, ni vois vähän varottaa niitä etukäteen.

Rax yms. pikamättöruokalat kestää kyllä 20-30 pakkislaista, jollei kestä niin menkööt juntturiin.

Itse en tule, se on nyt saletti kun tuli muuta menoa.

Onkos Tampereella vielä Raxia edes? No, ihan sama se kumpaan mennään.

Kannattais ottaa varausmaksu, ettei mene omalle lompakolle.

Joo niinhän se varmaa kannattais, aikaa on vaan niin niukasti enää. Osa ei oo vielä edes päättäny et tuleeko ja osalla on siinä hilkulla et kerkeekö. Tosin niille en kyllä varaa ratoja etukäteen, jotka ei oo varmoja ehtiikö, saavat sit tulla paikan päälle ja toivoo et on vielä ratoja vapaana. Ne jotka tänne ilmottautuu keilaamaan, ni ne sit maksaa kanssa, vaikka tulis jotain viimehetken peruutuksia ... deal? Vai pystyyko porukka laittaa mulle tilille rahaa niin, että ne näkyy keskiviikkona mun tilillä ?

Joo niinhän se varmaa kannattais, aikaa on vaan niin niukasti enää. Osa ei oo vielä edes päättäny et tuleeko ja osalla on siinä hilkulla et kerkeekö. Tosin niille en kyllä varaa ratoja etukäteen, jotka ei oo varmoja ehtiikö, saavat sit tulla paikan päälle ja toivoo et on vielä ratoja vapaana. Ne jotka tänne ilmottautuu keilaamaan, ni ne sit maksaa kanssa, vaikka tulis jotain viimehetken peruutuksia ... deal? Vai pystyyko porukka laittaa mulle tilille rahaa niin, että ne näkyy keskiviikkona mun tilillä ?
Eiköhän se näin ole.

Minä osallistun ainakin sitte Boulingiin.

Jos teillä on ajatuksena tutustua ihmisiin, jutella paljon jne niin eikö kannattaisi varata jostain oikeasta ravintolasta esim isompi kabinetti? Kynttilät palamaan ja punaviiniä listalta niin alkaa lyyti kirjoittamaan. Raxit ja muut on aika kökköjä tuollaista tarkoitusta varten.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Missä pankissa tilisi on? Ja mikä se summa nyt sitten on?

Osuuspankissahan mulla ... voisin pistää privaa niille, jotka on vippejä ja muut vois pistää mulle vaikka mailia osotteeseen ashta@pakkotoisto.com ni saan laitettua nuo tilitiedot. Hintaahan tuolla oli se 30€/rata/tunti + 2€ kenkävuokraus. Jos oletetaan et saadan kaikkiin se 4 henkee per rata,ni eikös tuo silloin tee 9,5€ per naama. Tosin sit taas jos joku rata jää vajaaks ni se menee mun pussista, tosin mun budjetti ei ehkä kaadu siihen jos joudun muutaman euron ylimäärästä pulittamaan. Ottaa kuitenki huomioon kuinka paljon muilla menee esim. alkoholiin rahaa, ku mulla siihen taas menee 0€ :thumbs:

Edittiä ... tai laittakaa te vipitki vaikka mulle viestiä ensin, en ehdi nyt ruveta kyttäämää ketkä on vippejä ja ketkä ei ...

Osuuspankissahan mulla ... voisin pistää privaa niille, jotka on vippejä ja muut vois pistää mulle vaikka mailia osotteeseen ashta@pakkotoisto.com ni saan laitettua nuo tilitiedot. Hintaahan tuolla oli se 30€/rata/tunti + 2€ kenkävuokraus. Jos oletetaan et saadan kaikkiin se 4 henkee per rata,ni eikös tuo silloin tee 9,5€ per naama. Tosin sit taas jos joku rata jää vajaaks ni se menee mun pussista, tosin mun budjetti ei ehkä kaadu siihen jos joudun muutaman euron ylimäärästä pulittamaan. Ottaa kuitenki huomioon kuinka paljon muilla menee esim. alkoholiin rahaa, ku mulla siihen taas menee 0€ :thumbs:

Edittiä ... tai laittakaa te vipitki vaikka mulle viestiä ensin, en ehdi nyt ruveta kyttäämää ketkä on vippejä ja ketkä ei ...
Eihän se nyt käy laatuun, keräillään kolehtina ylimääräiset kulut pois. Laitoin postia, siirrellään samoin tein.

Mut voi pyyhkiä keilauslistalta. Helpompi näin, ei mene sitten vaikeaksi että kerkeääkö vai ei. :)

Jylli91 uhkasi myös tuovansa jonkun mulkun sinne mukaan.
Eikai siinä mitään, jos se mulkku tempaa 80kg ja työntää 107.5kg. Abaut.

Mäpäs valistan teitä tosta buffa/rax-asiasta, kun imo asia ei ole aivan järjestyksessä. Eli, Buffaa ei tällä hetkellä Tampereella ole, se suljettiin viime syksynä/talvella ja avataan nyt syksyllä Linnainmaan uuteen Prismaan. Raxeja on kaks, Hämeenkadulla ja Koskikeskuksessa. Koskikeskuksen raxissa olen käynyt mm. tietoteekkareiden pizzaexculla ja sieltä on erityisesti toivottu, että noista parinkymmenen hengen kertarysäyksistä ilmoitettaisiin etukäteen, että osaavat varautua ja saavat pizzaa pöytään sopivaa tahtia. Toinen tärkeä pointti siinä ilmoittamisessa on se, että silloin on mahdollisuus myös varata pöydät siten, että isompi joukko pääsee samaan pöytään. Varsinkin kun on tiedossa mihin aikaan sinne syömään mennään. Muuten voi käydä niin, että kaikki istuu 4 hengen satseissa jo ennestään tuntemiensa ihmisten kanssa, mikä on muita tuntemattomalle miittinyybiille todella vaikea paikka. Niin että mitäs jos ojentaisitte nämä jutut :D

Naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (boltsit+ruoka)
Qan + joku mimmi (ruoka)
Framboise + joku mimmi
ninia (boltsit+ruoka)
Chede (boltsit+ruoka)
Feanaro (boltsit+ruoka)
maria1984 (boltsit+ruoka)

Yht. 10 kpl

Miehet:
Dreaw (boltsit+ruoka)
Jylli81 (ruoka)
Mika1979 (boltsit+ruoka)
Potso (ruoka)
Weak (boltsit+ruoka)
xblrg (boltsit+ruoka)
Integrandi (boltsit+ruoka)
Väsyneet Kädet (ruoka)
Keskilinja (boltsit+ruoka)
Ossen (boltsit+ruoka)
Petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
Crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
Flamer (boltsit+ruoka)
omegauros (boltsit+ruoka)
ZTO (boltsit+ruoka)
MHK (boltsit+ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

Äijänretaleet: 20kpl

Kesälomalainen väsäsi nyt tuollaisen niin Ashta pysyy perässä missä mennään. Tehkää muutokset listaan itse ASAP jos multa on mennyt jotain ohi tahi muutoksia tulee muuten vaan. Lista pysyy näin päivittynä koko ajan.

Tää lähtee ny urheilemaan:puntti:

Naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (boltsit+ruoka)
Qan + joku mimmi (ruoka)
Framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
Chede (boltsit+ruoka)
Feanaro (boltsit+ruoka)

Yht. 10 kpl

Miehet:
Dreaw (boltsit+ruoka)
Jylli81 (ruoka)
Mika1979 (boltsit+ruoka)
Potso (ruoka)
Weak (boltsit+ruoka)
xblrg (boltsit+ruoka)
Väsyneet Kädet (ruoka)
Ossen (boltsit+ruoka)
Petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
Crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
Flamer (boltsit+ruoka)
ZTO (boltsit+ruoka)
MHK (boltsit+ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

Kesälomalainen väsäsi nyt tuollaisen niin Ashta pysyy perässä missä mennään. Tehkää muutokset listaan itse ASAP jos multa on mennyt jotain ohi tahi muutoksia tulee muuten vaan. Lista pysyy näin päivittynä koko ajan.

Tää lähtee ny urheilemaan:puntti:

Päivitetty. Pääsen Treelle varmaan aikasintaan kasin aikaan...

Naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
Qan + joku mimmi (ruoka)
Framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
Chede (boltsit+ruoka)
Feanaro (boltsit+ruoka)

Yht. 10 kpl

Miehet:
Dreaw (boltsit+ruoka)
Jylli81 (ruoka)
Mika1979 (boltsit+ruoka)
Potso (ruoka)
Weak (boltsit+ruoka)
xblrg (boltsit+ruoka)
Väsyneet Kädet (ruoka)
Ossen (ruoka)
Petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
Crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
Flamer (ruoka)
ZTO (boltsit+ruoka)
MHK (boltsit+ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

Poistettu keilaus mun, Ossenin ja Flamerin osalta kun ehtimisestä ei ole varmuutta. Korjatkaa jos olen väärässä.

Houston, we have a problem!

Elikkäs olisin varoittanut Raxia hävyttömän rietastelevan, hyväkäytöksisen sekä silmiä häikäisevän kauniin porukan saapumisesta nauttimaan varsin terveellistä bodyruokaa pe klo 2000. Ongelma on vain siinä, että kyseinen illallisravintola kynttelikköineen sulkee ovensa klo2100. Kysymys kuuluukin ehtiikö porukka nauttia proteiinitarpeensa täyteen tunnissa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom