Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
jaahas, pitäisköhän sitä itekin uskaltautua paikalle... muodolliset pätevyydet täytän, eli sinkku olen, mutta en taida tuntea ketään... no ehkä illan jälkeen sitten!
näillä näkymin olisin osallistumassa, mikäli muut tytöt eivät laita pahakseen, että tulee lisää "kilpailijoita" ;)

Pian me joudutaan puhumaan normaalien ihmisten juttuja :(

Ai, en tiennytkään, että olin sopinut ajan PT:ni kanssa sille illalle! (sellaistahan minulla siis oikeasti EI ole!) No mutta tosissaan. Mä ainakin olen tulossa tuonne miittiin ensisijaisesti tutustumaan uusiin ihmisiin ja viettämään hauskaa perjantai-iltaa, enkä keskustelemaan minkälaisilla vaaleanpunaisilla muovipainoilla mä treenaan hauikseni (tosin niissä mikään treenaaminen edes näy) Ja tämähän viesti ei nyt siis tarkoita sitä, etteikö siellä treenaamisesta saa puhua! Selvennettäkööt se vielä :D

Ja Weak: Kyllä, kyllä luin viestisi Ashtan viestin jälkeen, joten asia ok.

Maria1984: Terveloa joukkoon kirjavaan!! :D

Mulla menee maha sekasin, jos juon samalla kun syön :(

Ton illan jälkeen se on joka tapauksessa.

Joo tärkein et ehtii juomaan. Tosin ku kaikki muut menee eka keilaamaan, niin ne on jo ehtiny tutustumaan toisiinsa! Sit ollaan syrjäytyneitä...

Näh, meitä myöhemmin tulevia saattaa olla ja onkin muitakin. Pitää sitten vaan kiriä tutustumisessa. Tai kuka sinne tutustumaan menee :D

Se riippuu tietysti siitä, kuinka monta miestä kukin tyttö kerrallaan haluaa! Kantsis ehkä pistää varauslista jonneki ;)

Painajainen :hyvä:

Sinkkumiitti Tampereella

Klo 20:00

bowling-main_Full.jpg

cmc_bowling_vasta_124.jpg

2847175260073868494RwVmyi_fs.jpg

Klo 21:00

1970s_-_Pastor_Hackmann_and_friends_eating.jpg

77006031.jpg

stk129358rke.jpg

Kaikki vielä hyvin

Klo 22:30 Onnelassa

2663121560082150204OxKPaz_ph.jpg

rock-shots-fall-out-boy-1.jpg

bloc_party_afterparty5.jpg

NYC-VIP013.jpg

lauren-conrad-lv-carpet.jpg

journalcon9.jpg

Wow, tuolla on komea mies!

cristianoronaldo15120825.jpg

Moikka tytöt

nada_naocare2.jpg

No moikka

angry-woman.jpg

Hey bitch! Mä näin sen ensin!

bipasha_ronaldo.jpg

Jonka jälkeen bileet vasta alkaa.

bitch-fight.jpg

girls_fighting_over.jpg

2772358003_75b4523db0.jpg

mud_fight_girls_00.jpg

girls-fighting-girls.jpg

IMG_3396.JPG

0,,5900741,00.jpg

Hei yks kuva puuttui!! Mutapaini- kuvan jälkeen pakkiksen karjut hurraamassa kehän laidalla :whip:

Ei saa nyt hehkuttaa liikaa, tulee hirviä jännäkakka ja porukka jättää tulematta(vähempi miehiä ei olisi pahitteeksi ;) )

Toi kuvasarja oli kyllä hieno:D . Nyt on sitten illan kulku tiedossa, varsinkin loppuillan ;) . Harmi vaan kun en itse pysty oleen loppuun asti, no ens kerralla sitten.

Mä tuun jos Väsyneet Kädet tulee. Päästäänpä taas yhdessä päivitteleen et taas ne isommat vei naiset.

Se hymy olikin sille bodarille siinä vieressä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mä toivon, että teillä tulee olemaan ihan sikahauska miitti, ja että muutaman kk päästä voin lukea jonkun looovstoorin alkaneen tuolla. Have fun!!!!

Kehtaanko mä tulla ollenkaan... No laitan pitkähihasen paidan päälle, niin ei erotu mun narut :D

Vaihtoehto-ohjelmaa:

Keilaus ja dokaaminen ovat aivan liian perinteistä ajanvietettä, joten ehdotankin että homma hoidetaan eläinmaailman malliin helposti ja nopeasti soidinmeno-tyyppisellä riitillä. Eläinmaailmassa tunnetusti pariutuminen hoidetaan joidenkin lajien osalta soidinmenoilla, joissa uroot laitetaan kylmästi paremmuusjärjestykseen voimia mittelemällä ja taataan näin parhaan perimän siirtyminen jälkipolville. Jotta homma ei äityisi liian brutaaliksi - ja koska kyseessä on PAKKOTOISTON tapahtuma - ehdotankin että paremmuudesta mitellään forumin hengen mukaisesti tekemällä PENKKIÄ. Eli ukot vuorollaan nostamaan ja otsaan sitten sijoituksesta riippuen leimaa alfasta ömegaan. Eläinkunnan mallissa voittajauros tyypillisesti parittelee koko naaraskatraan kanssa. Tästä voitaisiin joustaa yleisen hyvän nimessä (ja alfaa säästäen) esim. siten, että voittaja saa valita 3 mieleistään päältä ja siitä seuraavat järjestyksessä yhden niin kauan kuin kumppaneita riittää. Eläinkunnan puolella myös paritellaan välittömästi voimankoitosten jälkeen. Tämä vaikuttaa kuitenkin ajatuksena hivenen groteskilta jopa keskimääräistä alkukantaisemman osallistujajoukon huomioiden (puhumattakaan siitä miten työlästä lemmiskely penkkipaita päällä on), joten tähän väliin voitaisiin ottaa pikainen ruokailu. Ruokaillessa uroot mahtailevat saavutuksillaan ja naiset räpsyttelevät silmiään viehkeästi. :kippis1:

..mutta.. hetkinen.. eihän meikeläisen penkillä (155 raw toim. huom. :( ) päästä näissä karkeloissa lähellekkään palkintosijoja. :itku:

Moneltas se keilaus oli?

ZTO:lla kovat panokset!

Nyt olis pojilla viimiset mahkut pistää profiilit ja kuvaketjut kuntoon, että tytötki vois vähän ennakkoon vilkuilla mitä on luvassa ;)

:lol2: No jos tolle linjalle lähetään niin mun on ihan turha tulla koko miittiin, on tota rintafilettä aikas vähän laisesti :D
Nimim. Penkki alle 100kg :jahas:

no onneks meitä on sit kaks.. Mut voin päteä keilaradalla ottamalla omat pallot ja kisapaidan mukaan :D

joo-o :D taidan jättää tulematta kun tota listaa katsoo :D olis edes lährmpänä 50:50 niin vois lähtee:dance:

täytyy omin voimin löytää kiinnostava nainen ja voi olla että onkin löytyny:kuola:

joo-o :D taidan jättää tulematta kun tota listaa katsoo :D olis edes lährmpänä 50:50 niin vois lähtee:dance:

täytyy omin voimin löytää kiinnostava nainen ja voi olla että onkin löytyny:kuola:

Tuollahan on nyt kumminkin pääasiana se muihin tutustuminen, eikä pariutuminen. Kauheet paineet otatte! En mäkään sit tuu, ku tulee muitaki tyttöjä... :jahas:

No itse ainakin lähden ilman isompia ennakko-odotuksia liikkeelle, niinkuin ihan normaaliinkin miittiin. Hittojako tuosta stressaamaan liikoja. Jos joku kiinnostava mimmi sattuu olemaan mukana miitissä, niin se on sitten pelkkää plussaa.

Itse en uskalla sanoa vielä mitään kovin sitovaa tuosta keilauksesta, koska saatan käydä kolhittavana vapaaottelutreeneissä tuossa klo 17.45-19.00, mutta syömään nyt varmaankin ainakin ehtisin jo mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom