Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hah, kai se on tultava mukaan kuokkimaan, vai saako tulla muutkin kuin sinkkuketjun veteraanipurnaajat? ;)

Keilaus passaa mulle, kunhan pääsee sitten tanssimaankin illalla :D Onko jotain aikatauluja jo suunnitteilla? Ja ruokaa tietysti.

Yöpaikka on itelläkin hakusessa, eli ehkä vois yhden paikan laittaa alustavaan varaukseen..:) Paitsi jos F:llä olis majoitusta myös saatavilla..? ;)

Tämä F en varmaankaan ollut minä (paitsi jos haluaa majoittua Espoossa), mutta voisin varata myös alustavan lattiapaikan Ashtalta vähän tasottamaan sukupuolijakaumaa.

Vois kait sitä lähteä kattomaan menoa. Silloinhan sä faerily pääsisit kyydissä.
Faerily: Joo mie oon pk-seudulta näillä näkymin menossa.

Tässä auto täyttyy pikkuhiljaa jos vaan Flamer ottaa kyytiin :)

No ei kai tätä voi missata.

Oisin kans tulossa Stadista ja periaatteessa myös kyytiä vailla.
Mulla tosin tsygä mukana, joten saatan joutua luottaan vrrään...?

Kyytiin mahtuu itseni lisäksi kolme varmuudella, neljäs voipi mahtua mikäli renkaat ei ota kaariin kiinni täydellä kuormalla, kun kaarteeseen ajelee... Nää madalletut autot on tälläsiä vekottimia :D

Eli jos kyytiin tulee faerily, Mika1979 ja Ossen...? Sitten ninia neljäntenä, jos sulla ei oo pyörä mukana niin vois mahtua autoon myös...? Siinä oliskin auto jo ihan täynnä.

Pakko kyllä todeta, että mun auto ei oo sitten mikään kauhee tilaihme et sillä varauksella mennään niin ei tartte sanoo, että onpa tää ahdas auto.

Sitten paluu olis lauantaina illalla mikäli kyydillä haluaa takaisinpäin. Itselläni on meinaan pakollinen perhe häppeningi sunnuntaina missä pitäis olla paikalla.

Ashta: mahtaako majoitus onnistua?

Mä listaan huomenna osallistujat ja mun luona majottujat ... ihan järjestyksessä otan eli en oo enää varma mahtuuko Flamer ... mut tänää oon vielä niin kiireihin etten ehdi tsekkaamaa asiaa ...

Pakko kyllä todeta, että mun auto ei oo sitten mikään kauhee tilaihme et sillä varauksella mennään niin ei tartte sanoo, että onpa tää ahdas auto.

Sitten paluu olis lauantaina illalla mikäli kyydillä haluaa takaisinpäin. Itselläni on meinaan pakollinen perhe häppeningi sunnuntaina missä pitäis olla paikalla.

Ashta: mahtaako majoitus onnistua?

Mä lupaan olla ymmärtämättä autosta yhtään mitään ja samalla olla yhtä pieni kun aina ennenkin :D Mutta ehkä nyt olis kyytiläistenkin kannalta ihan kiva, jos kyyditsijällekin löytyis yöpaikka. Mä voin nukkua vaikka eteisessä kun en saa unta kuitenkaan. Myös takaisinlähtö sopii heti kun mahdollista, koomaten se päivä kuitenkin menee:)

Pitäisköhän tulla itsekkin tsekkaamaan tämä, jos tampereelle tulee muutto lokakuussa. Laittaa sitten sinkkukissat järjestykseen niin ei oo niin kauhea työ heti alussa.. :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Miksuu1979: Siis jos pääsen tuonne niin mun luo voi tulla kyllä. Sohvaa, patjaa, saunanlaudetta, isoa parveketta 6-positiontuoleilla löytyy. Saat ihan itse valita :D Jos saat yöpaikan Ashtan luota niin hyvä, koska tuloni voi selvitä vasta pe aamuna, joten mun varaan ei kannata jättää.

Tosiaan tulossa ollaan jos vaan kotiudun reissusta ennen sitä! Seurailen thrediä, että missäs sitä ryhmärämä viipottaa niin hyppään völjyyn jossain kohtaa. Tuloni voi mennä aika myöhään iltaan, mutta ahdistelen sitten tuota Mika1979, notta missä meette.:dance2:

Vaikka sydäntä särkee, niin mun paikkani Flamerin autossa on vapaa, koska mun on ehdottomasti roudattava polkupyörä Stadista Treelle tuolloin 7.8.. Tavalla tahi toisella.

Miksuu1979: Siis jos pääsen tuonne niin mun luo voi tulla kyllä. Sohvaa, patjaa, saunanlaudetta, isoa parveketta 6-positiontuoleilla löytyy. Saat ihan itse valita :D Jos saat yöpaikan Ashtan luota niin hyvä, koska tuloni voi selvitä vasta pe aamuna, joten mun varaan ei kannata jättää.

Tosiaan tulossa ollaan jos vaan kotiudun reissusta ennen sitä! Seurailen thrediä, että missäs sitä ryhmärämä viipottaa niin hyppään völjyyn jossain kohtaa. Tuloni voi mennä aika myöhään iltaan, mutta ahdistelen sitten tuota Mika1979, notta missä meette.:dance2:

Hienoa! :) Juu ollaan yhteyksissä lähempänä ajankohtaa niin katsotaan miten kuviot menee. Koita järjestää asiat niin, että pääset mukaan! ;)

Noniih, nyt ois jonkun sortin listaa kasattu. Katoin tän vaan pikasesti läpi eli jos teidän nimi on turhaan listalla tai teidän nimi puuttuu listalta tai jos ylipäätään löytyy mitään virheitä, niin rääkykää tänne.

Naiset:
Ashta
faerily
Qan
(Framboise)
ninia

Miehet:
Dreaw
Jylli81
Mika1979
Potso
Weak
xblrg
Integrandi
Väsyneet Kädet
Keskilinja
Ossen
Petolintu
waretus
Crev
msk84
Flamer
omegauros
(Viitsu)
Mr.Referee

Mun luona yöpyvät:
faerily
Ossen
Mika1979
Flamer

Mun kämppä on sit sold out eli enempää ei mahdu porukkaa!

Vois varmaa vähän ruveta rakentaa sitä aikatauluaki pikkuhiljaa. Miltäs kuulostais jos mentäis keilaamaa siinä 17-18 aikoihin, sen jälkeen sit syömään tyyllin 19-20, josta kokoonnuttais jonnekki alottelemaan/valmistautumaan ja siitä sit radalle?

Asuuko tässä keskustan tuntumassa ketään kellä ois vähän isompi kämppä ku mulla, jonne vois mennä alottelee? Mulla on tosiaan vaan se reilu 30 neliöö eli ahdasta tulee ku tänne on noinki paljon tulossa porukkaa (vaikka niitä viimehetken peruutuksia tulee varmasti). Entäs minne syömään? Haluutteko kokoontua sit silloin lauantaina vielä jonnekki, tyyliin johonki puistoon potemaan krapulaa (itehän en tosin krapulasta kärsi ku hörpin pelkkää vettä) ja napostelemaan jotain.

Puhukaa :D

Ensinnäkin iso kiitos Ashtalle yöpaikasta jo etukäteen tässä vaiheessa!

Pahoitteluni ninia, että autooni ei tosiaan mahdu fillaria sillä olisin kyllä mielelläni ottanut sinut kyytiin myös. Toivottavasti saat tuotua fillarin Tampereelle jollain keinolla ja pääset itse myös miittiin ajoissa.

Ne jotka tulee mun kyydillä niin laittakaa mulle mailia tulemaan hyvissä ajoin asian tiimoilta niin katsotaan et mistä päin kukakin tulee ja mistä olis paras ottaa kyytiin koko sakki. Tällä etukäteen sopimisella saadaan aikaan se, että ei tule viime hetken kiirettä asian tiimoilta.

Ei perkele. Tässäkö sitä taas ollaan. 4-5 tyttöä vikittelee 17-18 jannua. Perussetti siis.

Meikäläinen on erittäin epävarma - elämässä siis yleensäkin, mutta tämän miitin suhteen. Varmistuu ihan hilkulla, seuraan keskustelua täälä, ja ilmaannun sit samaan paikkaan illalla, jos ei työt paina päälle.

:D Majotuksia olis ehkä hyvä ruveta miettimää ajoissa. Kaikki me ei kumminkaa Ashtan lattialle sovita :D Ja hei olikos Seinäjoen lähistöltä/ ohitse matkaavia ketään? olis kimppailu kyyti iha jees ^^

:D Majotuksia olis ehkä hyvä ruveta miettimää ajoissa. Kaikki me ei kumminkaa Ashtan lattialle sovita :D Ja hei olikos Seinäjoen lähistöltä/ ohitse matkaavia ketään? olis kimppailu kyyti iha jees ^^

Hei kuule, mä tuun Vaasasta, joten jos sulla on auto niin olen mukana! Missä se tyttö, kuka se oli... Joka oli tulossa kans Vaasasta.. Jeah löytyi, Chede me kaivataan suaaaaa :whip:

Nyt sekin sitten selvis. Perjantai on vapaa mutta lauantaiksi tuli melkeimpä pakollinen meno. Tämä tahtoo sanoa sitä että en voi ainkaan hirveän myöhään kanssanne hillua:(. Keilaus ja syönti onnistuu, mutta värivaloihin en uskalla lähteä:kippis1::dance2:.

Kuinkakohan täysiä noi syönti paikat on tohon aikaan perjantai illasta? vai onko vaan lauantait ruuhkaisia. Voitas harkita varausta, kunhan eka päätetään minne mennään syömään
Itse voisin mennä johonkin missä tarjoillaan mausteisia liharuokia, esim. Pancho Villa

Suositut

Back
Ylös Bottom