Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yöpaikka on itelläkin hakusessa, eli ehkä vois yhden paikan laittaa alustavaan varaukseen..Paitsi jos F:llä olis majoitusta myös saatavilla..? ;)
Vois kait sitä lähteä kattomaan menoa. Silloinhan sä faerily pääsisit kyydissä.
Faerily: Joo mie oon pk-seudulta näillä näkymin menossa.
Pakko kyllä todeta, että mun auto ei oo sitten mikään kauhee tilaihme et sillä varauksella mennään niin ei tartte sanoo, että onpa tää ahdas auto.
Sitten paluu olis lauantaina illalla mikäli kyydillä haluaa takaisinpäin. Itselläni on meinaan pakollinen perhe häppeningi sunnuntaina missä pitäis olla paikalla.
Ashta: mahtaako majoitus onnistua?
Miksuu1979: Siis jos pääsen tuonne niin mun luo voi tulla kyllä. Sohvaa, patjaa, saunanlaudetta, isoa parveketta 6-positiontuoleilla löytyy. Saat ihan itse valita :D Jos saat yöpaikan Ashtan luota niin hyvä, koska tuloni voi selvitä vasta pe aamuna, joten mun varaan ei kannata jättää.
Tosiaan tulossa ollaan jos vaan kotiudun reissusta ennen sitä! Seurailen thrediä, että missäs sitä ryhmärämä viipottaa niin hyppään völjyyn jossain kohtaa. Tuloni voi mennä aika myöhään iltaan, mutta ahdistelen sitten tuota Mika1979, notta missä meette.:dance2:
:D Majotuksia olis ehkä hyvä ruveta miettimää ajoissa. Kaikki me ei kumminkaa Ashtan lattialle sovita :D Ja hei olikos Seinäjoen lähistöltä/ ohitse matkaavia ketään? olis kimppailu kyyti iha jees ^^