Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pärkele ku oon just mönkimässä Rovaniemelle tuolloin :( Ehkä joskus toiste sitten...
:itku: Sattuu Lombokin surffausreissu just tohon aikaan:jahas: No, paraneepahan ainakin seuran taso, koska en pääse paikalle:)

hö kerrankin olis miitti lähellä mutta en ole sinkku ja toisekseen 8.8 juhlin omia häitäni...

Noh, sit vaan järkkäämää sellasta miittiä mihin säki pääset ;)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
En usko, että me Ashtan kanssa pistetään ollenkaan pahaksemme? Vai mitä sanoo Ashta? Kyllä me sitten jäätävästi tylytämme teidät jos menee liiallisuuksiin ;)

No ei tässä oo vielä sen kummemmin suunniteltu, et mitä tehään ni eipä oo tuo tarkka paikka ja aikakaan selvinny vielä ;)

Kertokaas nyt ihmiset mitä te haluutte tehä ... ruokailua, särkkäilyä, keilailua, punttailua ... ??? Jotain kivaa pitäs keksiä, mut mä oon niin huono keksimää mitää ohjelmaa :D

Tytöille tulee vilkas ilta, kun 30 sinkkumiestä piirittää kahta sinkkunaista. :D

Jaaha, että tässä sitä jo ollaan :D

Kertokaas nyt ihmiset mitä te haluutte tehä ... ruokailua, särkkäilyä, keilailua, punttailua ... ??? Jotain kivaa pitäs keksiä, mut mä oon niin huono keksimää mitää ohjelmaa :D

Pelailua, keilailua, ruokailua, tanssimista... kaipa se vähän riippuu millanen ilman ja milloin alotetaan? Mielellään ei mitään loppuunviedyn kilpailuhenkistä, että porukalla on herne nenässä hetkessä. Ashta pitää meille tankotanssikurssin?:whip:

Ashta pitää meille tankotanssikurssin?:whip:

Kuinkahan innoissaan nää meidän karjut ois tästä ideasta :D Vaikka se on kyllä jo huomattu et kaikki kundit aina haluu päästä kokeilemaa tankoa jos siihen mahdollisuus tulee, mut julkisesti sitä kukaa ei haluu myöntää ;)

Tankotanssista tulee kipeäksi, ei sellasia kannata.

Tankotanssi olis ainakin siitä hyvä, että kaikki on varmaan yhtä paskoja siinä eikä pääse pätemään :D (paitsi Ashta). Vois tuon tyyppinen tekeminen viedä pahimmat jännittelyt alta pois, kun kaikki kummiskin mokaa heti. Ei sit tartte kenenkää enää jännittää.

Se sattuu! Mua ei kyllä kiinnosta ees se tankotanssi. Joku keilailu olis ehkä eniten mielekkäintä, mutta mulle on kuitenkin pääasia, että pääsee :kippis1:. Jos vaikka jonkun kämppään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom