Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Se on kyllä huomattu et miehet ei kestä samalla tavalla kipua ku me naiset ;) siis jos tankotanssista puhutaan ...

edittiä ... mun luokse vois periaatteessa tulla alottelee, mut täällä on tosiaan noi katit ja tässä on vaan se reilu 30 neliöö tilaa

Vois vaikka tulla.

Ashta: Voinko täten varata yhden nukkumapaikan sieltä sun kämpästä? Ei kärsis maksaa hotelleista.

Voisin tulla junnumaskotiksi mukaan ottamaan oppia oikein suoritetusta purnauksesta :D

Mähän voisin vuokrata yksiöni muodolliseen hintaan motelliksi sinkkumiitin ajaksi kun en itse ole maassa. Kahdelle uudelle potentiaaliselle parillekin löytyy yhteinen nukkumatila. :D

Katellaan nyt ketä tänne mahtaa loppujenlopuksi tulla. Tehäänkö me jottain ennen :kippis1: vai ryypätäänkö vaan(Ashta on selvänä) suosiolla koko "miitin" ajan?

Mun mielestä voitais jotain tehdäkki, vaikka sit keilata ja kenties vois käydä tankkaamassa vähän murkinaa vatsanpohjalle et jaksaa sit :dance2: koko illan. Voisin kohta vähän listata ihmisiä ketä on tulossa ja ne immeiset jotka kaipaa majotusta ni vois ilmotella itsestään. Mun parvisänkyyn mahtuu 2, sohvalle mahtuu 2 ja sit tosta mun rahista saa patjan eli periaatteessa pystyn majottaa 4 henkee ja 1 paikka ois jo varauksessa Ossenille (oon mäki hullu ku suostun majottamaa ihan tuntemattomia miehiä :D)

Niin vai tungetaanko pojille mun leluja joka reikään :evil:

edit. waretus, eiköhän se onnistu jos tuut tänne mun luokse alottelee, mulla on katsos tanko kotonaki ;)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Vedetäänkö täällä posedown ja parhaat pääsee :pano:
Ei mutta jos matkanjärjestäjä keksii jotain järkevää tekemistä niin ilmoittaudun messiin :)

Crev, sulla taitaa olla vähän turhat kuvitelmat musta, mä en koskaa keksi mitää JÄRKEVÄÄ tekemistä :D

Vaikka jotain järkevää keksiskin, niin se järkevyys unohtuu nopeesti illan mittaan!

Olikos pk-seudulta muita tulijoita? Mä vahvistelen myöhemmin, eikös näissä aina ole ilmottautumiset, peruutukset ja jälkiperuutukset ja lopulta vaan joku ydinporukka joka miitissä:D

Piti ihan tän miitin takia rekisteröityä, no ei nyt sentään:D. Olisin näillä näkymin osallistumassa. Niin ja kysymys. Oliko tarkoitus pitää kaksi päiväinen miitti, vai vain toinen päivä noista mainituista? . 7 päivä olis ehkä menoo.

Mun mielestä voitais jotain tehdäkki, vaikka sit keilata ja kenties vois käydä tankkaamassa vähän murkinaa vatsanpohjalle et jaksaa sit :dance2: koko illan. Voisin kohta vähän listata ihmisiä ketä on tulossa ja ne immeiset jotka kaipaa majotusta ni vois ilmotella itsestään. Mun parvisänkyyn mahtuu 2, sohvalle mahtuu 2 ja sit tosta mun rahista saa patjan eli periaatteessa pystyn majottaa 4 henkee ja 1 paikka ois jo varauksessa Ossenille (oon mäki hullu ku suostun majottamaa ihan tuntemattomia miehiä :D)

Yhdyn Ashtaan. Tuo on hyväksi havaittu illan formaatti. Muutama keilarata varaukseen, jos hohtokeila niin ehkä pari rentouttavaa siihen kylkeen, sit murkinalle ja sit radalle..:dance:
Yöpaikka on itelläkin hakusessa, eli ehkä vois yhden paikan laittaa alustavaan varaukseen..:) Paitsi jos F:llä olis majoitusta myös saatavilla..? ;)

Vaikka jotain järkevää keksiskin, niin se järkevyys unohtuu nopeesti illan mittaan!

Olikos pk-seudulta muita tulijoita? Mä vahvistelen myöhemmin, eikös näissä aina ole ilmottautumiset, peruutukset ja jälkiperuutukset ja lopulta vaan joku ydinporukka joka miitissä:D

Vois kait sitä lähteä kattomaan menoa. Silloinhan sä faerily pääsisit kyydissä.

Ashta, jos ennakko varaus alustavaan majoitukseen onnistuu niin olis loistava homma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom