Sinkki ja vatsaongelmat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä mistä johtuu, mutta Now Foodsin sinkki pikolinaatti on aivan yllättäen alkanut vetämään pakin totaalisen sekaisin. Voi vittu.

Paska erä todennäköisesti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä mistä johtuu, mutta Now Foodsin sinkki pikolinaatti on aivan yllättäen alkanut vetämään pakin totaalisen sekaisin. Voi vittu.

Paska erä todennäköisesti...

Mitkä on purkin tiedot. Itsellänikin taitaa tuota olla vielä kaapissa.

Sinkki ja raudan maku suussa

Kyselisin, että onko muilla ollut ongelmia sinkin kanssa? Olen ottanut nyt kahden päivän ajan sinkkipikolaattia 22mg, ehkä tehnyt vähän huonoa oloa muttei kuheasti. Kuitenkin tänään treenatessani tuli voimakas metallinen maku suuhun.
Luin, että oireet voisivat viitata sinkin yliannostukseen, mutta onko mahdollista näin pienessä ajassa, näin pienillä annostuksilla?

Kyselisin, että onko muilla ollut ongelmia sinkin kanssa? Olen ottanut nyt kahden päivän ajan sinkkipikolaattia 22mg, ehkä tehnyt vähän huonoa oloa muttei kuheasti. Kuitenkin tänään treenatessani tuli voimakas metallinen maku suuhun.
Luin, että oireet voisivat viitata sinkin yliannostukseen, mutta onko mahdollista näin pienessä ajassa, näin pienillä annostuksilla?

Kyllä sitä saa huomattavasti tulla muualta jos yliannostuksesta on kyse. 22mg ei yliannostusta saa edes pitkällä aikavälillä.

Miksi otatte sinkin ja magnesiumin yhdessä? Ne ovat vastavaikuttajia jotka estävät toistensa imeytymisen. Itse otan sinkin aamulla ja magnesiumin illalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom