Shokkihoito

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
44
Minkälaista kokemusta jengillä on shokkihoitotyyppisistä treeneistä lihasryhmille bodauksessa? Tuntuu että itte sain hyvää tulosta käsiin kun vedin 4x viikossa käsitreenin uudella käsipainolla minkä ostin kotia. Mittanauhankin mukaan sentti paukahti, ja viimeisestä käsitreenistä on aikaa viikko. Treeni oli pumppailu tyyppistä ja kunnon hapotusta ja keskityin lihakseen... hyvältä tuntui, saa nähdä milloin uskaltaa ottaa uusiks. :kippis1: itte tein sarjoja jotain 6xojentajaa/hauista kohti, ja todella lyhyillä palautuksilla...

no ainakin olkapäille 100 toiston viparitreeni tekee silloin tällöin ihan gutaa. varsinkin jos ei muuten salille pääse niin tälläiset kotona tehtävät shokkitreenit ovat ihan mielekästä puuhaa :whip:

huumor sanoi:
no ainakin olkapäille 100 toiston viparitreeni tekee silloin tällöin ihan gutaa. varsinkin jos ei muuten salille pääse niin tälläiset kotona tehtävät shokkitreenit ovat ihan mielekästä puuhaa :whip:

ja jep, huumorin kanssa samoilla linjoilla, olen pihdannut salikortin ostossa nyt pari viikkoa ja aattelin vääntää tuolla käsimötikällä nyt kotona huvin vuoksi pari vk, ennen kuin ostan taasen salikortin....

usko huvikses vaan,mikään lihas ei kasva viikossa senttiä...ei edes roinalla.
se palautuu kun treeni tasapainottuu tai lihas tottuu ja paranee.

kyllä se tulehtunut on... mittaapa uudestaan kun palaat takaisin normaaliin treeniin ;)

juu no tulehdus on tietty mahdollinen, mietin vain sitä että kun vastus mitä käytin treeneissä oli normaalitreeniin verrattuna !PIENI!, luokkaa 50-60% normaalista. Luulisi tulehduksen tulevan vasta kun väännetään 1000 lasissa maksimipainoilla tämmöstä settimäärää viikkoon.... ja luulen että kyseessä voi olla myös se että olen treenannut normaalissa treenissäni käsiä itselleni sopimattomalla tavalla... Noh aika näyttää, katsotaan mittarin lukemat sitten toisen viikon päästä :)

ja editti vielä, mittanauhan lukemista en ole ihan varma koska viimeksi käsiä kun mittailin oli joskus syksyllä...

anttipantti sanoi:
juu no tulehdus on tietty mahdollinen, mietin vain sitä että kun vastus mitä käytin treeneissä oli normaalitreeniin verrattuna !PIENI!, luokkaa 50-60% normaalista. Luulisi tulehduksen tulevan vasta kun väännetään 1000 lasissa maksimipainoilla tämmöstä settimäärää viikkoon.... ja luulen että kyseessä voi olla myös se että olen treenannut normaalissa treenissäni käsiä itselleni sopimattomalla tavalla... Noh aika näyttää, katsotaan mittarin lukemat sitten toisen viikon päästä :)

ja editti vielä, mittanauhan lukemista en ole ihan varma koska viimeksi käsiä kun mittailin oli joskus syksyllä...

Quoottaan nimimerkkiä Nike, volyymitreenikeskustelusta vuodelta 2002:

"toi gvt-systeemi tuottaa sarkoplasmista hypertrofiaa koska painot ovat alle sen verran alhaiset, elikkä se on ns. antitraumaattista treeniä. Sarkoplasminen kudos on sitä puolnestemäistä, ei-supistuvaa massaa lihaksessa, eli kauheasti voimaa ton ei sitten pitäisi tuoda. Syntyvä lihas häviää nopeammin kuin "normaali", sarkomeerisen(supistuvat osat) hypertrofian tuoma(keho. netissä oli hyvä Immosen kirjoittama juttu antitraumaattisesta treenistä). Gvt-sydeemi ei tuota maitohappoa niinkään vaan muuten aivan mielettömän pumpin, toisin kuin just 15-20toiston "happo" sarjat. Siis 2 täysin eri systeemiä."

Jos pää haluaa viahtelua, niin siihenhän tollaiset kikkailut sopii. Enpä usko että sillä pitkässä juoksussa on yhtään mitään merkitystä lihaksen kasvun kannalta.

Hyvällä tuurilla saa sen kunnon tulehduksen ja tulee kaupanpäälle mukava treenitauko. Itse en noilla kikkailisi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On tää kyllä ihmeellistä kun tyypit oikeasti oottaa löytyvän ratkaisun lihakseen kasvuun tälläisille metodeilla. Ei niitä senttejä taivaasta tipu, niiden eteen täytyy tehdä töitä. Aloittelijoilla jotka vetävät ruokaa napaan niin, että räjähtää voi tällästä nopeeta kasvua tapahtua. Jos tämä harrastus ois niin helppoa niin mä kävisin vetämässä tollaisia shokki settejä kerran kuukaudessa salilla ja istuisin sohvalla kanaa syöden lopun ajan. Eli kyllä se raskas työ on se mikä kehitttää. Voihan niitä erikoisuuksia harrastaa sit aina välillä, muttei muun treenin kustannuksella.

toolate sanoi:
On tää kyllä ihmeellistä kun tyypit oikeasti oottaa löytyvän ratkaisun lihakseen kasvuun tälläisille metodeilla. Ei niitä senttejä taivaasta tipu, niiden eteen täytyy tehdä töitä. Aloittelijoilla jotka vetävät ruokaa napaan niin, että räjähtää voi tällästä nopeeta kasvua tapahtua. Jos tämä harrastus ois niin helppoa niin mä kävisin vetämässä tollaisia shokki settejä kerran kuukaudessa salilla ja istuisin sohvalla kanaa syöden lopun ajan. Eli kyllä se raskas työ on se mikä kehitttää. Voihan niitä erikoisuuksia harrastaa sit aina välillä, muttei muun treenin kustannuksella.

Oliskohan idea shokkihoidossa kuitenkin siinä että normitreeni korvataan sillä, eikä istuskella kotona syömässä ja sillointällöin vetästään vähä reeniä :david: Miksikäs tuo ei voisi toimia kerran jos toisenkin kun onhan jotkut uskoneet myös TTT:n toimimiseen jossa idea lienee lähes sama paitsi että siinä treenataan vähemmän.:zzzz:

veijari sanoi:
Oliskohan idea shokkihoidossa kuitenkin siinä että normitreeni korvataan sillä, eikä istuskella kotona syömässä ja sillointällöin vetästään vähä reeniä :david: Miksikäs tuo ei voisi toimia kerran jos toisenkin kun onhan jotkut uskoneet myös TTT:n toimimiseen jossa idea lienee lähes sama paitsi että siinä treenataan vähemmän.:zzzz:
Se olikin mun oma pointti, että jos tollaisilla shokkihoidoilla saisin itse kehitystä aikaa niin hyvähän se olisi. Istuskelin sitten paikat turvonneina himassa sitä kanaa syöden.

Eiku se tässä nyt on ongelmana kun monet epätoivoiset, joilla ei esim (yleensä) ne hauikset kasva yrittävät tempoa itseänsä tälläisille jipoilla siinä toivossa, että se on se mikä ne kädet kasvattaa. Kyllähän se kuitenkin on ihan muu joka niitä lihaksia lopulta kasvattaa. Ja kuten sanoin niin kai tuollaistakin voi joskus tehdä, mutta ennemmin pitäytyisin perusasioissa.

zztop sanoi:
usko huvikses vaan,mikään lihas ei kasva viikossa senttiä...ei edes roinalla.
se palautuu kun treeni tasapainottuu tai lihas tottuu ja paranee.

mites TTT-treeni? sen keksijä sai 3 cm lisää käsivarteen, 3 kuukaudessa. on sekin aika hyvin. teki treenin 3 kertaa 3 kuukaudessa. ei tietenkään loputtomiin toimi ja ei kaikilla.

KSENA sanoi:
mites TTT-treeni? sen keksijä sai 3 cm lisää käsivarteen, 3 kuukaudessa. on sekin aika hyvin. teki treenin 3 kertaa 3 kuukaudessa. ei tietenkään loputtomiin toimi ja ei kaikilla.

entä sitten kun tämä ttt jumppa loppuu ja treeni tasapainotetaan normaaliksi,
siitä 2-3 kk ja palautuu normaaliksi..
siitä kukaan ei raportoi ja miksikö? tulehdus paranee ja hauis pienennee normaaliksi.:D

tarkoitin siis että kukaan ei kerro sen jälkeisestä elämästä kun treeni on taas normaalia,kyllähän hetkellinen turvotus tuolla saadaan.

zztop sanoi:
siitä kukaan ei raportoi ja miksikö? tulehdus paranee ja hauis pienennee normaaliksi.:D

tarkoitin siis että kukaan ei kerro sen jälkeisestä elämästä kun treeni on taas normaalia,kyllähän hetkellinen turvotus tuolla saadaan.

No huoh... jos olet TTT:stä lukenut niin se treeni tasoitetaan heti seuraavalla viikolla aina normaaliksi eikä vedetä vain kerran kuussa TTT:tä :rolleyes:

zztop sanoi:

eli siis 3kk ei kasva lihakset yhtään? jo on että jos vedetään esim. 3 kk normi treeniä, ja sitten joskus ( eli se 3 kertaa ) jollekin lihakselle TTT-treeni, niin lihakset ei oo kasvanu yhtään, vaan palaa taas normaaliks? 3kk on 1/4 vuotta ja jos siinä ei oo ees kasvanu handy nyt esimerkiksi niin 1cm, niin jotain vikaa treenissä

zztop sanoi:

eli siis 3kk ei kasva lihakset yhtään? jo on että jos vedetään esim. 3 kk normi treeniä, ja sitten joskus ( eli se 3 kertaa ) jollekin lihakselle TTT-treeni, niin lihakset ei oo kasvanu yhtään, vaan palaa taas normaaliks? 3kk on 1/4 vuotta ja jos siinä ei oo ees kasvanu handy nyt esimerkiksi niin 1cm, niin jotain vikaa treenissä

KSENA sanoi:
3kk on 1/4 vuotta ja jos siinä ei oo ees kasvanu handy nyt esimerkiksi niin 1cm, niin jotain vikaa treenissä
Katsotaanpa. Mä oon treenannu 6 vuotta.Aloittaessa hanska oli 30cm. Nyt on kulunut siis 24 noita 3kk jaksoja, jolloin mun hanskan olisi pitänyt kasvaa siis 24 senttiä, tai mulla on vikaa treenissä. Eli mun hanska on 54cm. Ihme kun mittanauha näyttää "hiukan" vähemmän. Itsehän sanoit, että kyllä kolmessa kuukaudessa pitäisi sentti saada tai on treenissä vikaa.

Edit: Ei kaikki ole niin yksinkertaista. Jossain kohtaa tulee se, että hanskan kasvattamiseen sentillä menee aikaa. Ja paljon.

Edit: Ei kaikki ole niin yksinkertaista. Jossain kohtaa tulee se sanoi:
sentään joku joka ymmärtää!

ksena kun on lähtökuopissa...
ajatella jos treenais 20 vuotta:vaikka ikävuosina 15-35= 80 kappaletta näitä 3 kuukauden satseja!! jos jokaisella pätkällä haba kasvais 1 sentin niin
powerhousun hauiskin olis 35 vuotiaana 120 senttiä!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom