Shokkihoito

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
zztop sanoi:
sentään joku joka ymmärtää!

ksena kun on lähtökuopissa...
ajatella jos treenais 20 vuotta:vaikka ikävuosina 15-35= 80 kappaletta näitä 3 kuukauden satseja!! jos jokaisella pätkällä haba kasvais 1 sentin niin
powerhousun hauiskin olis 35 vuotiaana 120 senttiä!!!!

Se olis jo aika kunnioitettava hanskan koko! :rock: :worship: :hyper:
Eipä moni viittis ryttyillä kun sellaista hanskaa vilauttais.. :kuola:

[offtopicavautuminen]

Älkää myöskään xena warrior princessit sun muut unohtako että ns. "mittanauhakehitys" ei vielä kerro todellakaan koko totuutta. Tokihan se on kiva lesottaa kuinka patti kasvaa 10cm kuukaudessa ja kehua omia treenimetodejaan. Siinä sitten ihmetellään kun muilla ei kasva ja ei huomata kuinka se erottuvuus pikkuhiljaa katoaa ja kohta ollaankin sitten kunnon taikinakäsiä. Kasvoihan mullaki haukkari viimesen puolen vuoden aikana 5-6cm ja kun nyt vähän diettasin ni lähtiki 1,5cm kuukaudessa ihan humpsahtaen. :D
Nestepöhö (ja läski) lisää sitä tumppujen ympärysmittaa ihan siinä missä lihaskin. Se on sitten jo eriasia jos tahtoo itse tasaisen taikinahaukkarin mutta mä en ainakaan sellaista tahdo. Kiitos ja näkemiin.

[/offtopicavautuminen]

Edit: onneksi lihasmuisti pelaa

no siis taisin kyllä pistää liikaa kun sanoin 1 cm 3kk, mutta kyllä mun mielestä jotain kehitystä 3kk pitää tulla, muuten on jotain pielessä. jos esim. vetää 3kk treeniä, ja lihakset taas samankokoiset, tuntuiset,painoiset, niin vikaa on. syömisessä? levossa? treenissä? jossain noissa...

KSENA sanoi:
no siis taisin kyllä pistää liikaa kun sanoin 1 cm 3kk, mutta kyllä mun mielestä jotain kehitystä 3kk pitää tulla, muuten on jotain pielessä. jos esim. vetää 3kk treeniä, ja lihakset taas samankokoiset, tuntuiset,painoiset, niin vikaa on. syömisessä? levossa? treenissä? jossain noissa...
Kun on pitemmälle ehtinyt niin geeneissä ne suurimmat viat löytyy. Jokaisella löytyy varmasti sellainen lihas joka ei kasva kovin vauhdikkaasti vaikka mitä tekisi, muiden lihaksien kasvaessa kuitenkin hyvin.

toolate sanoi:
Kun on pitemmälle ehtinyt niin geeneissä ne suurimmat viat löytyy. Jokaisella löytyy varmasti sellainen lihas joka ei kasva kovin vauhdikkaasti vaikka mitä tekisi, muiden lihaksien kasvaessa kuitenkin hyvin.

Aamen! Ja varsinkin naturaalitreenaajille tuntuu olevan erityinen ongelma saada näitä lihasryhmiä parannettua. Hulkillakin mielettömät sarjapainot, mutta silti mies tuskaileen etureisiensä kanssa (vaikka ne mun silmään ei tod. ole pienet). Itellä taas ongelmana selkä ja rinta, vaikka varmasti ei muuhun kroppaan nähden esim. penkkitulos ole yhtään jäljessä.

KSENA sanoi:
Mietis nyt. Pitempään treenanneella siihen sentin saamiseen saattaa mennä vuosi, eikä ehkä edes riitä. Se tarkoittaa, että kolmessa kuukaudessa se hanska kasvaa silloin 2.5mm. Toi menee helposti mittausvirheen piikkiin, eikä sitä näe edes peilistä.

no ei pelkkä hanska, mutta esim, selkä. eihän se kasva pelkästä yhdestä kohtaa, vaan joka puolelta. että jos tulis se 2,5mm käsiin, niin selkään se tekis varmaan lisää ympärystä 0,5-1cm ympärystä, koska selässä on 2 puolta ja helvetin iso lihas muutenkin. eli hanskaan voi saada sen sentin vuodessa kun oikeen kauan on treenannu, mutta taas esim. selkään, tisseihin pitäis saada suhteessa enemmän. toivottavasti joku tajus mitä tarkotan. mutta tuntuma se enemmän onkin. jos 3kk treenaa, niin ainakin sarjat pitäis olla parantunu, ja ehkä tuntuu lihas hieman kovemmalta, isommalta, mukavemmalta. tosin onhan noi geenit aika paskat joskus... esim. itellä tissit ehkä liian pienet muihin lihaksiin, siks niihin panosta nyt.

no eihän lihas nyt kokoajan myöskään kovene...ja tunnu mukavammalta..
en tiedä sinun iässä,mutta minun lihakset jos tästä kovenee niin ne on jumissa,ei suinkaan jää sellaiseksi

Joo ei ne kaikki lihakset samaa tahtia kasva, mullakin tuntuu välillä ettei kädet kasva enään ollenkaan, kuitenki niitten eteen pitäs jotain koittaa tehä.
Niin ja by the way selästä löytyy monia eri lihaksia :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom