Tiedän, ei vaan kiinnosta ruveta etsimään mitään tieteellisiä tutkimuksia asiasta, jonka pitäis olla selvää pässinlihaa.KyntöSika sanoi:Pistit kyllä nyt sellasta mutua tulemaan ettei mitään rajaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedän, ei vaan kiinnosta ruveta etsimään mitään tieteellisiä tutkimuksia asiasta, jonka pitäis olla selvää pässinlihaa.KyntöSika sanoi:Pistit kyllä nyt sellasta mutua tulemaan ettei mitään rajaa.
jarze sanoi:Pitääkö tota ny miettiä. Varmaan olis hienoa ku teinit sais hakee pilveä esson baarista...varmaan parantais maailmaa vitusti.
jarze sanoi:Niin, oon kyllä ittekin poltellu pilveä joskus teininä 2 vuoden ajan ja huomasin kuinka vitun sekasin se saa pään...eli mutua.. nyt 6vuotta ilman pilveä..
Jimmy sanoi:No, kun kieltolaki oli voimassa, suomessa ryypättiin enemmän kuin koskaan. Miksi kannabista pitäisi teineille myydä? Hollannissa saa kyllä laillisesti ostaa ja käyttää kannabista, miksei koko kansa ole jo lataamossa?
jarze sanoi:Tiedän, ei vaan kiinnosta ruveta etsimään mitään tieteellisiä tutkimuksia asiasta, jonka pitäis olla selvää pässinlihaa.
Tääläkö sitte poltettais vähemmän jos se olis laillista??? Onko sun mielestä Huume-Hollannissa sitten asiat paremmin???? joopajoo...Jimmy sanoi:No, kun kieltolaki oli voimassa, suomessa ryypättiin enemmän kuin koskaan. Miksi kannabista pitäisi teineille myydä? Hollannissa saa kyllä laillisesti ostaa ja käyttää kannabista, miksei koko kansa ole jo lataamossa?
jarze sanoi:Tääläkö sitte poltettais vähemmän jos se olis laillista??? Onko sun mielestä Huume-Hollannissa sitten asiat paremmin???? joopajoo...
littledragon67 sanoi:Sure :jahas: Selvä jos haluat pitää tuota omana totuutenasi, mutta please, älä julista sitä nuoremmillesi, jotka saattavat pitää sinua kaiken kokeneena ja tietävänä vanhempana miehenä. Itselleen valehtelu on ok, mutta jos sitä tekee muille ja vielä asiasta, joka tulee täysin varmasti aiheuttamaan ongelmia heidän elämässään, niin kyse on mielestäni lähinnä rikoksesta ihmisyyttä kohtaan. Please?
jarze sanoi:Pitääkö tota ny miettiä. Varmaan olis hienoa ku teinit sais hakee pilveä esson baarista...varmaan parantais maailmaa vitusti.
littledragon67 sanoi:Tehdään mieluiten näin:
Jimmy & co, laittakaa mulle privaa tasan kymmenen vuoden kuluttua ja kertokaa kannattiko.
Jätän tämän keskustelun nyt tähän. Hyvää juhannusta!
littledragon67 sanoi:Ok, setä ei jaksa enää vängätä... Olen käynyt näitä juttuja jo ihan tarpeeksi livenä läpi narkkien kanssa. Silloin kun kaikki menee hyvin niin minulle vittuillaan täyslaidallisia ja riittävän monen vuoden kuluttua ollaan yleensä pyytelemässä apua. :wall:
Tehdään mieluiten näin:
Jimmy & co, laittakaa mulle privaa tasan kymmenen vuoden kuluttua ja kertokaa kannattiko.
Jätän tämän keskustelun nyt tähän. Hyvää juhannusta!
littledragon67 sanoi:Ja sillä aikaa, jos teissä on yhtään miestä, niin älkää vetäkö yhtään teiniä tai nuorta samaan kompostiin värjöttelemään kanssanne.
Valitettavasti subjektiiviset kokemukset eivät riitä väitteisiin, kuten kannabis tuhoaa aivot lopullisesti yms. Tieteellistä näyttöä tästä ei ole. Olen aina ihmetellyt sitä, miten tieteeseen uskominen loppuu ns. arvokysymysten kohdalla.jarze sanoi:Perustan väitteeni täysin henkilökohtaisiin havaintoihini.
Tämä taas on ns. mielipide, joka ei vaadi perusteluja. ;)jarze sanoi:Mun mielestä huumeet vaan on perseestä, eikä niitä kannata puolustella.
jarze sanoi:Lopetan keskustelun tästä aiheesta, koska mielipiteitäni ei näköjään saa esittää ilman tutkimuksia ja . Mun mielestä huumeet vaan on perseestä, eikä niitä kannata puolustella.
Jimmy sanoi:Jaa että mikä kannattiko? Minä en nimittäin käytä kannabista lainkaan, muistakin huumeista vain alkoholia hyvin harvoin ja pieniä määriä. Laitanko sitten privaa että kannattiko olla selvinpäin kymmenen vuotta vai miten?
littledragon67 sanoi:Juuri noin Omna, ei perusideani ole hyökätä sinua tai muita omaa elämäntapaansa valinnutta vastaan. Pointtini on vain se, että en ole vielä kertaakaan nähnyt, että ko. touhut olisivat tuoneet kenenkään elämään mitään hyvää, ainakaan pitkällä aikavälillä. Sen vuoksi en pidä kokeiluun kannustavasta suvaitsevaisuudesta tyyliin: "no kokeilkaa nyt ja kattokaa itse jos tykkäätte ja maistuu, eikai siitä mitään pahaa voi seurata jos jonkun sätkän possauttelee". Olen vain nähnyt liikaa tuon ajattelutavan seurauksia ja ne ovat olleet poikkeuksetta surullisia
Anyway, yhdyn toivomukseesi, että vähintään jokainen lapsi saa viettää tämän juhannuksen rauhassa ja turvallisesti läheistensä parissa :piis:
Kyse on enemminkin siitä, etteivät käyttäjät tunne tarvetta pitää taukoa (eivät usko kannabiksen olevan haitallista). Jos lyöt tarpeeksi suuresta summasta vetoa niin uskon käyttäjien olevan polttelematta kuukauden.Mullakin on tuttuja jotka eivät omasta mielessään ole koukussa kannabikseen, mutta jos niille sanoo että ole kuukausi tai edes viikko polttamatta, niin se ei tule kysymykseen missään nimessä.
Ihmiset tuottavat ongelmia, eivät aineet. Luuletko, että aloitekyvyttömät nysvääjät olisivat jotain superaktiivisia tonttuja ilman pilveä?Joo mutta monestakohan tuo pilvenpoltto on tehnyt alotekyvyttömän nysvääjän?
vitvall sanoi:Kyse on enemminkin siitä, etteivät käyttäjät tunne tarvetta pitää taukoa (eivät usko kannabiksen olevan haitallista). Jos lyöt tarpeeksi suuresta summasta vetoa niin uskon käyttäjien olevan polttelematta kuukauden.