Entäs itse? Miksi sinä tartut esim. minuun, kuin olisin vienyt rakkaimman lelusi? No, se selittyykin seuraavassa lauseessa, joka todistaa, että olet idiootti: "Minulla itsellä ei ole edes hypertrofia päätavoitteena tälläkään hetkellä"-------kertoo riemuidiootti. Hypertrofia nyt vaan sattuu olemaan väistämätön seuraus sille, jos niitä painoja nostelee millään intesiteetillä, eikä pelkästään rullaile pitkin lattioita ajankulukseen. Se kun on nimi sille mekanismille elimistössä, jolla se lihas vastaa kohtaamaansa rasitukseen.Ei se lihaskasvu ole tasaista. Varmaan 5 edes sinnepäin optimaalista treenivuotta (treeni ja ravinto lihaskasvun kannalta) niin yksilö saavuttaa jo 80-90% siitä lihaskasvupotentiaalistaan mitä on ja se loppu on sitten sitä hidasta puurtamista eikä se ole enää niin merkittävää. Otat kevyitä kuureja ja taas vuoden pari kehityt ja taas tasaantuu. Sitten vaaditaan enempi ja enempi jne.
Miksi sinä tartut täällä johonkin foorumilaisiin. Minulla itsellä ei ole edes hypertrofia päätavoitteena tälläkään hetkellä, mutta on sitä jaksottain tullut tehtyä treenihistorian aikana. Lahjoja nyt ei pahemmin ole ollut tai ole touhuun ja olisin kyllä muutamaan kiloon vuodessa tyytyväinen jo, vaikka lifetime natuus on taaksejäänyttä. Tuolla mainitsemallasi lihasmassallasi olisit isompi kuin amatööripuolen classic physique kisaajat SM-tasolla. Veikkaan että on melko lahjakkaita joukossa ja kaikki mahdolliset keinot käytössä.
Jos olet salilla vain kuluttamassa aikaa eikä yhtään lihasta, mikä on se pointti tehdä sitä siellä salilla? Kotona ei ole kylliksi peilejä, joista narsisti voi katsella ihanaa itseään, lähinnä. Jos sitä aikaa on pakko käyttää siellä salilla notkumiseen, mikä mielisairaus estää ottamasta siitä sitä maksimihyötyä käytetylle ajalle?
Samaa aivottomuutta kuvaa tuo länkytys siitä, että jos on 20 vuodessa tehnyt 40 kiloa lihasmassaa, pitäsi olla sen näköinen kuin Coleman tai Franco, vaikka on ihan hyvin tiedossa, ettei se mene niin. Jos katsoo vaikka voimamieskisailijoita, sieltäkin löytyy sitä lihasmassaa paljon, mutta eivät he ole Colemanin näköisiä, vaikka voimaakin on saman verran tai enemmän. Koko tuo lässytys perustuu siihen, että luuloja teillä poikasilla riittää mihin vaan, tiedon kanssa on vähän niin ja näin..