Seppo on kova jätkä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja äksy
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Nicho
Olet julkisuudenhenkilö ja edustat maatasi maailmalla. Tuo yhtälö tuo MINUN mielestäni velvollisuuden käyttäytyä sen mukaisesti. Eli EI lausuntoja viisitoistavuotiaista eikä myöskään "vittu repeile":curs:

Tuo arvosteltu huuto elimen repeämisestä oli kai spontaani kannustushuuto. Jos ei itse asianomainen ihminen, kenelle tuollainen huudetaan vedä tuosta herneitä nenään...niin en minäkään.

Sitten tuo kuuluisa 15v...toimittaja kysyy Sepolta järkevän kysymyksen seuraavan kauden tavoitteista. Kaiken lisäksi Seppo ei mielestäni nauttinut rahallista tukea tuona aikana liitolta. Eikö ne tavoitteet kuitenkin ole huippu-urheilussa korkealla jokaisella.

Lopuksi vielä bubin JUNTTI kysymys huonosti mennen kisan jälkeen "miltä tuntuu tuollaisen kisan jälkeen"? Tähän Seppo "voi perkele...ettäkö miltä tuntuu". Sitten äijä käveli vain pois ja bubi jäi hölmönä seisomaan, hölmö ilme kasvoillaan ja mikki auki ammottavan suun edessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Penneck
Lopuksi vielä bubin JUNTTI kysymys huonosti mennen kisan jälkeen "miltä tuntuu tuollaisen kisan jälkeen"? Tähän Seppo "voi perkele...ettäkö miltä tuntuu". Sitten äijä käveli vain pois ja bubi jäi hölmönä seisomaan, hölmö ilme kasvoillaan ja mikki auki ammottavan suun edessä.

Vaikka urheilutoimittajat tyhmiä kyseleekin pitää silti ymmärtää edes vähäsen käyttäytyä tilanteessa ja vastailla edes jotain järkevää. Kyllä jokainen katsoja varmaan tietää tuossa tilanteessa että nyt Seppoa vituttaa ilman että Sepon sitä liiemmin tarvitsee kertoa...Tuossa tilanteessa olisi hyvin voinut lässyttää että "aina ei voi voitaa ja katseet on suunnattava kohti uusia haasteita blaa blaa..."

Olisihan se toki kivaa kun jokainen meistäkin alkaisi kertomaan joka tilanteessa miltä nyt tuntuu ääneen. Illalla kaupassa heitän kassalle että "vittu sulla taas kesti noiden ostosten kanssa, anna nyt pkle oikein takaisin äläkä tunge sitä kuittia mun käteen niin että kolikot tippuu taas pkle :D "

Originally posted by SnakeVee
Kyllä Muutenkin tämän päivän suomalaiset yleisurheilijat taitavat enemmän keskittyä siihen lehtien kansissa keikkumiseen meikattuina ja päntättyinä, se itse urheilu tuntuu olevan toisarvoinen asia.

Ehkä asia oli niin, että yksikään lehti ei halunnut rädyn pärstää lehden kansiin meikattuna ja päntättynä, :D

Pikku tekopyhyyttä tässäkin threadissä :confused:

Vähän aikaa sitten oli threadi jossa porukka ihasteli ysiluokkalaisten :kuvia: , ja Räty on tietenkin hirveä petoviili jos heittää samantapaista läppää :rolleyes:

Originally posted by Rice
Vaikka urheilutoimittajat tyhmiä kyseleekin pitää silti ymmärtää edes vähäsen käyttäytyä tilanteessa ja vastailla edes jotain järkevää. Kyllä jokainen katsoja varmaan tietää tuossa tilanteessa että nyt Seppoa vituttaa ilman että Sepon sitä liiemmin tarvitsee kertoa...Tuossa tilanteessa olisi hyvin voinut lässyttää että "aina ei voi voitaa ja katseet on suunnattava kohti uusia haasteita blaa blaa..."

Ja mitä uutta infoa tuommonen tyhjänpäiväinen B...S... sitten antaa? Miksi edes kysyä että miltä tuntuu jos siitä kerran näkee että sitä vituttaa? IMHO jos tuommoisia "oppikirja" vastauksia halutaan niin eikö haastattelut ole sama lopettaa sitten kokonaan.
Kysynkin samalla että onko esim. jääkiekkoilijoiden vastaukset heille esitettyihin kysymyksiin sitten sellaisia että niitä mielenkiinnolla kuuntelee? :lol2: ^999

Originally posted by grimJester

Vähän aikaa sitten oli threadi jossa porukka ihasteli ysiluokkalaisten :kuvia: , ja Räty on tietenkin hirveä petoviili jos heittää samantapaista läppää :rolleyes:

melko näppärä huomio...itse en kyllä ole moksiskaan noista sepon kommenteista..toipahan hieman väriä huippu-urheiluun.

Originally posted by Arto

Ja mitä uutta infoa tuommonen tyhjänpäiväinen B...S... sitten antaa? Miksi edes kysyä että miltä tuntuu jos siitä kerran näkee että sitä vituttaa? IMHO jos tuommoisia "oppikirja" vastauksia halutaan niin eikö haastattelut ole sama lopettaa sitten kokonaan.
Kysynkin samalla että onko esim. jääkiekkoilijoiden vastaukset heille esitettyihin kysymyksiin sitten sellaisia että niitä mielenkiinnolla kuuntelee? :lol2: ^999 [/B]

No mun mielestä suurinosa haastatteluista voisikin lopettaa kokonaan. Ihan tyhjänpäiväistä höpinää. Kyllä ne toimittajatkin tietää koska oikeasti kannattaisi haastatella. Mutta älä mulle ala valittaa, pistä palautteesi vaikkapa YLE:lle.

Mutta se että haastateltava käyttäytyy idioottimaisesti(tyyliin Räty) ei sekään kerro sen enempää yhtään mistään mitä oppikirjasta otettu "blaa blaa" -vastaus.

Ja mitä tulee jääkiekkoilijoiden haastatteluihin niin näin äkkiseltään tulee heti vain yksi kerta mieleen jolloin halusin kuulla haastattelun, se oli kevään MM -kiekkosta :itku: :itku: :itku: (saat arvata mikä peli)

Aiheuttaako Rädyn käytös teissä niin suurta myötähäpeää (TM of Baarikello), että se sen takia herättää noin suurta närää? Koska suurin osa urheilijoista kuitenkin käyttäytyy ns. vakioiden hyväksyttävien toimintamallien mukaan, eikö joukkoon mahdu erilaisia persoonia? Vaikka en itse todellakaan käyttäytyisi noin kuten Räty, ja pidän joitain kommentteja "juntahtavina", tuovat tuollaiset persoonat kuitenkin hieman väriä urheiluun.

tulee hymy kun lukee noita sen lausahduksia :)
Asennettahan Sepolta ei puuttunut, kuten ei myöskään sisua tai tarmoa..
Muistan joskus sata vuotta sitten kun olin 5vuotias ja näin Sepon kävelevän radalta pois tossa takapihalla.. Shortsit jalkaan ja nimmari lappuun :)

Originally posted by grimJester

Jep, lueskellessani tätä threadia läpi tuli ihan sama mieleen. Vieläkös threadi löytyy alempaa, se voiskin olla jännää luettavaa tän homman tienoilta.. Porukka kuolaili jotai peruskoulujen luokkakuvia, "uuh aahh toi keskimmäinen 14v on kissa come to papa!! uuuhhh!!!"

vui ristus:rolleyes:

Originally posted by Nicho
Olet julkisuudenhenkilö ja edustat maatasi maailmalla. Tuo yhtälö tuo MINUN mielestäni velvollisuuden käyttäytyä sen mukaisesti. Eli EI lausuntoja viisitoistavuotiaista eikä myöskään "vittu repeile":curs:

Kyllä, juurikin täsmälleen näin!!!

Seppo Räty on mielestäni kautta aikain yksi ikävimmistä esimerkeistä siitä, kuinka nk. Suomi-kuvaa voi pahentaa potenssiin sata.

Mulle on aivan sama, mitä Räty puhuu tai ajattelee siviilihenkilönä, MUTTA: olleessan huipulla hän kuitenkin edusti maataan yhtenä sen joukkueen jäsenenä, ja silloin kyllä pitää ehdottomasti hiukan suodattaa niitä JULKISIA puheitaan. Eikä se todellakaan tarkoita, että pitää olla persoonaton tai muuten vaan avuton perseennuolija. Sivistynyt käytös on täysin eri asia!!

Originally posted by Calle
Jep, lueskellessani tätä threadia läpi tuli ihan sama mieleen. Vieläkös threadi löytyy alempaa, se voiskin olla jännää luettavaa tän homman tienoilta.. Porukka kuolaili jotai peruskoulujen luokkakuvia, "uuh aahh toi keskimmäinen 14v on kissa come to papa!! uuuhhh!!!"

vui ristus:rolleyes:

Ei löydy(jotain 12 sivua jaksoin kattoo taaksepäin). Tainnu mennä salaisiin kansioihin.

MUTTA KUKA MUISTAA VIELÄ ARTO HÄRKÖSEN???

Keihäsmies, joka lopulta simahti nupistaan voiton myötä oikein kunnolla! Ensin ryyppäsi ja rälläsi 80-luvulla itsensä otsikoihin... mieleenpainuvin on yksi ravintola-ilta, jossa Artsi yhtäkkiä, spontaanisti nousi seisomaan pöydälle, saliin tuli hiirenhiljaisuus, ja Artsi hetken päästä KUULUVALLA äänellä möläyttää: "KUKA TEISTÄ ON PANNUT TIINA LILLAKIA??"

Kukaan asiakkaista ei tee mitään, Artsi katselee pää pyörien hetken ympärilleen - ja nostaa itse ainoana kätensä ylös...:lol2:

Myöhemmin tuli näyttävästi uskoon...

huhu kertoo, että mies on nykyään aika heikoissa kantimissa; henkisesti.

Ääh, suomalainen urheilu on nähnyt ihan tarpeeksi kokoomuslaisesti korrekteja janisievisiä ja muita unelmavävyjä. Suomalainen keihäänheitto kaipaa kipeästi uutta seppoa. Seppo ei lausunnoissaan viljellyt sisällöttömiä sivulauseita, vaan hänellä oli tapana rojauttaa koko poliittisesti epäkorrekti ja arveluttava lasti yhdessä päälauseessa pahaa-aavistamattoman toimittajaressun syliin, ja mikä hämmästyttävintä, vastaten samalla itse kysymykseen. Tietysti Seppo oli ja on juntti, mutta sou not, keppi lensi pitkälle silloin kun piti lentää pitkälle. Ja tietysti kukkahattutädit ja idiootit vetivät aina Sepon lausunnoista herneen niin syvälle nenään, että sen näki parhaiten perseen kautta, mutta jonkunhan sekin homma oli ja on edelleen tehtävä. :arvi:

Originally posted by Dee Mulle on aivan sama, mitä Räty puhuu tai ajattelee siviilihenkilönä, MUTTA: olleessan huipulla hän kuitenkin edusti maataan yhtenä sen joukkueen jäsenenä, ja silloin kyllä pitää ehdottomasti hiukan suodattaa niitä JULKISIA puheitaan. Eikä se todellakaan tarkoita, että pitää olla persoonaton tai muuten vaan avuton perseennuolija. Sivistynyt käytös on täysin eri asia!!

Ihan samaa mieltä. Joukkueeseen ei tulisi päästä pelkästään tuloksen perusteella, vaan myös käytöksen. Mieluummin kisaan 80m heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Haataiselta, kuin 90metrin heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Rädyltä :david:

Mun mielestä on tosi huono tulos, jos keihäänheittäjänä nostaa vaan 190 kg penkistä, eikä 215 kg niin kuin mike.:whip:

Juu, ja en minä ainakaan jaksa olla niin huolissani Suomi-kuvasta että minua kovasti Sepon kommentit rassaisivat. Aika heikolla pohjalla pitää olla Suomi-kuvan jos yksi keihäänheittäjä sen pystyy pilaamaan parilla junttikommentillaan. Kun lähes kaikki muut urheilijat toimivat normien yms. mukaisesti, ei yksittäiset outolinnut ole kuin väriläiskä skenessä.

Originally posted by Sumppari
Mieluummin kisaan 80m heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Haataiselta, kuin 90metrin heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Rädyltä :david:

Ilmeisesti Suomen joukkueet on jo pitkään valittu tällä perusteella, kun tulosta ei saada aikaan mutta näytetään nätiltä lehdissä. Sehän on urheilussa tärkeintä! Paljonkohan heikentää suomikuvaa se jos joku huutelee rivoja kommentteja kentän laidalta kun sitä ei kuitenkaan kukaan ulkomailla ymmärrä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom