Seppo on kova jätkä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja äksy
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Salmisen Simo
Mun mielestä on tosi huono tulos, jos keihäänheittäjänä nostaa vaan 190 kg penkistä, eikä 215 kg niin kuin mike.:whip: [/QUOTE

Penkkituloksellahan on olennainen merkitys keihäänheitossa :thumbs:
Nopeudella, räjähtävällä voimalla eikä tekniikalla ole sexxuaalista merkitystä kepin viskonnassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei penkkitulos nyt ihan kyllä suoraanverrannollinen ole heittolajien kanssa. Toki esim kuulantyöntäjät ovat kovia "penkissä", mutta se ei ole oikeata penkkipunnerrusta, vaan mahdotonta runkuttamista. Isoja kisoissakin penkkaavat eivät taas välttämättä työnnä kuulaa paskaakaan.

Originally posted by Arto
Originally posted by Salmisen Simo
Mun mielestä on tosi huono tulos, jos keihäänheittäjänä nostaa vaan 190 kg penkistä, eikä 215 kg niin kuin mike.:whip: [/QUOTE

Penkkituloksellahan on olennainen merkitys keihäänheitossa :thumbs:
Nopeudella, räjähtävällä voimalla eikä tekniikalla ole sexxuaalista merkitystä kepin viskonnassa.

Korjaan itse itseäni käskien!

Penkkituloksella EI ole suurta merkitystä keihäänheitossa.
Nopeudella, räjähtävällä voimalla ja tekniikalla ON suuri merkitys kepin viskonnassa.

Kuulantyöntäjien runkuttavalla penkillä pyritään hankkimaan lajikohtaista voimaa jolloin suorituspuhtaudella ei ole sexxxuaalista merkitystä.

Räty oli ÄIJÄ. Harri Haatainen on neiti. Jossain Haatainen sanoi ettei pysty heittämään, kun kädessä on niin paha rakko. Räty siihen, että voi saatanan kullinlutkuttaja. Hänen aikanaan keihäs oli perkele veressä kun heitettiin!

Pakkohan se on ottaa osaa tähän keskustelun, kun kaikki muutkin tekee niin. Se täytyy sanoa aluksi, että kyllä Räty oli kova heittäjä, näkeehän sen tuloksistakin. Ei noihin tuloksiin sattumalta pääse, täytyy siinä olla lahjoja/kovaa työtä, että se 800:nen lentää noinkin pitkälle. Ihan tarkkaa tietoa en nykyheittäjien harjoittelukeinoista tiedä, mutta sen pystyn sanomaan, että esim. heittomäärät Sepolla ja nykymiehillä ovat kovasti eri luokkaa. Seppo heitti viikkotasolla n.150 heittoa (kilpailuheitot ei kuulu tähän). Määriä en enää muista, mutta nykymiehet reilusti vähemmän. Muutenkin Seppo oli "äijä", eli ne heitot heitettiin sitten vaikka kovassa pakkasessa siellä itärajalla, miten rajavartian työltä ehdittiin. Kerran etelässä jollain maajoukkueen harjoitusleirillä Seppo meni valmentajansa kanssa hotellin kuntosalille, jossa ei ollut kyykkytelinettä, vain jalkaprässi. Seppo latasi kelkan täpötäyteen kiekkoja ja coach hyppäs vielä kyytiin. Sepon karjuessa p*rkeleitä tyhjeni koko sali turisteista!

No nyt tuli fanattua Seppoa kovasti, se ei ollut tarkoistus. Tarkotus oli antaa oma mielipiteeni asiaan, Seppo oli kova heittäjä, mutta julkisuuskuva... no, ehkä hieman siivompaa suuta olisi voinut käyttää...

Silti :worship:

Originally posted by Sumppari
Ihan samaa mieltä. Joukkueeseen ei tulisi päästä pelkästään tuloksen perusteella, vaan myös käytöksen. Mieluummin kisaan 80m heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Haataiselta, kuin 90metrin heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Rädyltä :david:

B-rappu?

Originally posted by Sumppari
Ihan samaa mieltä. Joukkueeseen ei tulisi päästä pelkästään tuloksen perusteella, vaan myös käytöksen. Mieluummin kisaan 80m heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Haataiselta, kuin 90metrin heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Rädyltä :david:

Sumppari..mitä helvettiä. Et voi olla tuota mieltä. Tottakai parempi heittäjä mukaan tiimiin. Haataiselta kuulostaminen on ainakin iso miinus.

Originally posted by Penneck
Lopuksi vielä bubin JUNTTI kysymys huonosti mennen kisan jälkeen "miltä tuntuu tuollaisen kisan jälkeen"? Tähän Seppo "voi perkele...ettäkö miltä tuntuu". Sitten äijä käveli vain pois ja bubi jäi hölmönä seisomaan, hölmö ilme kasvoillaan ja mikki auki ammottavan suun edessä.

Näin juuri. Tyhmä kysymys ei ansaitse kunnon vastausta. Tulee mieleen Mika Halvarille joidenkin suurkisojen alla naistoimittajan kysymys "millä tuloksella voitetaan kultaa?" Tähän Halvari "mistä minä voin sen tietää!!?" Siitäs sai.

Sepon kommentit varmaan jäävät historiaan, en usko että siellä monenkaan vuoden urheilijan puheet painaa. Jotain pitää joskus osata sanoo. Ei sillä aina niin väliä oo onko se julkisuus niin positiivista. Mun mielestä pääasia on, että se on aitoo...

Originally posted by Force
Sumppari..mitä helvettiä. Et voi olla tuota mieltä. Tottakai parempi heittäjä mukaan tiimiin. Haataiselta kuulostaminen on ainakin iso miinus.

Ehkäpä se oli vain kuittailua sille kenelle hän vastasi ja mukaili hänen "linjaansa".

no mutta kaikki julkisuushan on vain hyvästä.onhan seppo ollut joskus maailman paras keihäänheittäjä, elikkäs ihan kova äijä ja ansaitsee kunnioituksen.ei teitä ketään varmaan oikeasti kiinnosta mitä se haastatteluissa sanoo.valehtelette,prkl :evil:

Originally posted by ozzie
Ei mulla ole mitään Rätyä vastaan. Päinvastoin. Mutta yksi asia ihmetyttää: Täällä palstalla moni olisi valmis tappamaan pedofiilit. Kuten ehkä pitäisikin...Kuitenkin Rädyn maininta 15-vuotiaan saamisesta lähentelee pedofiliaa. Itseasiassa se on sitä. Ikäraja on Suomessa 16 vuotta. Olisi perkele sanonut, että kun saisi 16-vuotiasta...Mutta sattuuhan noita mokia.

Ei ollut ikäraja 16 silloin kun Seppo noin sanoi. Toisekseen 15-vuotiaalla ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa. Jos Suomessa säädettäisiin ikäraja huomenna 60-vuoteen, niin sä varmaan pitäisit sitten kaikkia palstalaisia pedofiileina? :D

Joukkueeseen ei tulisi päästä pelkästään tuloksen perusteella, vaan myös käytöksen. Mieluummin kisaan 80m heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Haataiselta, kuin 90metrin heittäjä joka näyttää ja kuulostaa Rädyltä

Mikäli mä mistään mitään ymmärrän niin Seppoa vitutti just näiden apurahojen ja muiden jakaminen edellämainituin perustein.

Originally posted by darvinisti
Ei ollut ikäraja 16 silloin kun Seppo noin sanoi. Toisekseen 15-vuotiaalla ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa. Jos Suomessa säädettäisiin ikäraja huomenna 60-vuoteen, niin sä varmaan pitäisit sitten kaikkia palstalaisia pedofiileina? :D

Huoh...Ei huvittaisi enää palata tähän threadiin, mutta kyllä se ikäraja nyt vaan oli 16v. Silloinkin. Oli jo 70-luvulla.

Olet profiilisi mukaan 23-vuotias. Sulle 15v. ei varmasti tunnu kovin nuorelta, mutta varmasti hänen vanhemmilleen ja Suomen oikeuslaitokselle.

Asia on hieman erilainen, jos kaksi 15-vuotiasta on keskenään, kuin jos toinen on yli kolmekymppinen iso karju.

Ikäraja 60 vuotta! Mielenkiintoinen ajatus. Me oltaisiin sitten koko pakkiksen porukka ja suurimman osan vanhemmatkin pedofiilejä. Se ei olisi enää minun pitämisestä kiinni, vaan Suomen laista:D

No laitetaan nyt tähän vielä, että en minä perkele ole hetkeäkään pitänyt Rätyä pedofiilina! Se lausunto kai vaan lispahti häneltä. Kannattaisi aina ajatella ensin? Mutta kuten alussa jo kirjoitin, olisi perkele sanonut 16....jne...

Originally posted by ozzie
Huoh...Ei huvittaisi enää palata tähän threadiin, mutta kyllä se ikäraja nyt vaan oli 16v. Silloinkin. Oli jo 70-luvulla.

Mulla on varmaan sitten jonkun toisen Suomen lakikirja (vuodelta 1981) kun siellä se ikäraja on 14 vuotta (ilmeisesti voimassa ainakin vuodesta 1971). Muuttui 1999.

15-vuotias on nuori. Sitä en ole kiistänytkään. Mutta kyse ei ole pedofiliasta.

Ikäraja 60 vuotta! Mielenkiintoinen ajatus. Me oltaisiin sitten koko pakkiksen porukka ja suurimman osan vanhemmatkin pedofiilejä. Se ei olisi enää minun pitämisestä kiinni, vaan Suomen laista:D

Suomen laissa ei ole termiä pedofiili. Sekoitat pedofilian lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, joka on Suomen laissa.

Minun mielestä Rädyn heitto oli hyvä. Puhe on kuitenkin vain puhetta. :kippis1:

Heitot olivat hyviä. Totta.

Puhutaan nyt sitten ihan laista sinällään ilman mitään viittauksia keneenkään.

Ilman kädessä olevaa lakikirjaa minä väitän, että yli18-vuotiaan ja alle 16-vuotiaan välinen seksuaalinen kanssakäyminen on kriminalisoitu. Sen sijaan kahden alle 16-vuotiaan ei ole.

Tuo 14v. on törkeän lapseen sekaantumisen raja tjsp. Jos elät siinä uskossa, että ikäraja on 14v, niin olepas poika varovainen...

Siis jumalauta!!! Ei missään maailman maassa ole laillista naida 14-vuotiaan kanssa. Ei varmasti ole. Sinnehän jo tehtäisiin teemamatkoja ja asiaa olisi puitu uutisissa ja lehdissä.....Ei ainakaan missään virallisesti tunnustetussa YK:n jäsenvaltiossa. Eikä kenenkään 'normaalin' aikuisenkaan mielestä. 14-vuotias on LAPSI, eikä 15 siitä paljon poikkea.

En sekoita mitään keskenään...En ole väittänytkään, että Suomen laissa olisi termi 'pedofiili', vaan puhutaan nimenomaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ei lakikirjassa puhuta koprofiliasta, zoofiliasta jne, eikä ilmeisesti muistakaan filioista. Niitähän riittää.

Eikö täältä pakkikselta nyt löytyisi joku oikeustieteilijä, joka voisi panna pisteen tälle väittelylle kertomalla faktaa tästä asiasta. Jos ei, niin täytyy selvittää asia itse.

Vähän nolottaisi lähteä kyselemään vanhoilta koulukavereilta, jotka ovat lukeneet lakia. Voisivat ehkä ihmetellä, että mistä kiinnostus...Mutta netistä varmasti löytyy...

Toivon, että saat joskus tyttölapsen ja sitten kun olet itse reilu nelikymppinen ja tyttö 15v, niin funtsaa uudestaan tätä (silloin ajateltuna) ammoin käytyä keskustelua. Saattaa oma tytär tuntua lapselta vielä....

En halua leimaantua mitenkään, mutta yleensä ottaa päähän yleinen munanleikkauskulttuuri mikä vallitsee netin keskustelupalstoilla, joten totean että esimerkiksi sellaisissa kehitysmaissa kuin Itävalta ja Saksa ikäraja on 14 vuotta. Eli 14-16 ikävuosien välillä homma on aika lailla maakohtaisesta sopimuksesta kiinni.

Originally posted by Dean Kuntz
En halua leimaantua mitenkään, mutta yleensä ottaa päähän yleinen munanleikkauskulttuuri mikä vallitsee netin keskustelupalstoilla, joten totean että esimerkiksi sellaisissa kehitysmaissa kuin Itävalta ja Saksa ikäraja on 14 vuotta. Eli 14-16 ikävuosien välillä homma on aika lailla maakohtaisesta sopimuksesta kiinni.

re.Mikä oli se maa jossa Räty 15v halusi?

Olisihan se toki kivaa kun jokainen meistäkin alkaisi kertomaan joka tilanteessa miltä nyt tuntuu ääneen. Illalla kaupassa heitän kassalle että "vittu sulla taas kesti noiden ostosten kanssa, anna nyt pkle oikein takaisin äläkä tunge sitä kuittia mun käteen niin että kolikot tippuu taas pkle "

re. Jos vituttaa jonkun paskahousun käytös esim mäkkärin jonossa, niin vittu mäkään ala puhumaan kauniita ja toivottelee hyvää kesää!
Psyyke hajoo jos pitää aina sanoa jotain perus lineja eikä ikinä mitä ajattelee. Oliko Räty töissä asiakaspalvelussa? saiko hän runoudesta liksaa? Jos sponssi sopparissa on kohta missä vaadittaisiin käytöstä jne. voitaisiin vedota että käytös kuuluu ammattiin.
Kattokaas suomalaisten mainetta ulkomailla!, lähinnä alkkiksina pidetään joten vittuun noi maan edustus läpät!
Heitti niinkuin pystyi, treenasi kovaa! nyt niitä hattuja ylös mitallittomat wannabe huippu-urheilijat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom