Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkohan Kokkolan AMK:lla omaa kuntosalia, missä opiskelijat voivat käydä treenaamassa ?
Katsoin, että urheilutalo maksaa 300e per vuosi ja muut salit ~600e mikä on niin järkyttävä hinta jo, että ennemmin siirryn tanssimaan balettia.

Onkohan Kallion uimahallin kuntosalikin suljettu näin kesällä? Olisko jotain muuta salisuositusta (kertamaksumahdollisuus) kävelymatkan päästä linjoilta?

Onkohan Kallion uimahallin kuntosalikin suljettu näin kesällä? Olisko jotain muuta salisuositusta (kertamaksumahdollisuus) kävelymatkan päästä linjoilta?

Kallion uimahallin sivuilla lukee "Halli suljettu 21.6.-29.7.", eli ensi maanantaina aukeaisi taas. Itse olen käynyt noilla seuduin vain SilverGymillä, jossa on kertamaksumahdollisuus. Ja tämä kertamaksu hyvitetään kuukausikortin hinnasta jos semmoisen aikoo myöhemmin hankkia.

Muutto olis tulossa Klaukkalaan. Suositelkaapa salia sieltäpäin?
Klaukkalassa on muutama hyvinvointikeskuksen tyylinen paikka, niiden lisäksi on Klaukkalan urheilukentän punttisali joka kaiketi on perinteinen, halpa vanhan liiton hikisali. :) http://www.pakkotoisto.com/saliarvostelut/55790-urheilukentaen-sali-klaukkala/

http://www.fit24.fi/klaukkala/2.html
Fit24:n kk-hinta sisältää aina myös ryhmäliikunnat ynnä muuta. Ei mave- eikä kyykkypaikkoja, Smith on. Vapaiden painojen kanssa temmeltämiselle melko vähän tilaa. Uudet älyavainlukijalla varustetut Technogymin laitteet. Tavallisia tallaajia enimmäkseen täällä käy.

http://www.liikuntakeskusbalanssi.fi/kuntosali.html
Balanssissa muistan nähneeni jo vähän isompaakin kävijää, vapaille painoille oma tilansa. Saunakin löytyy.

http://www.fitnesse.fi/
Tästä ei ole omia kokemuksia, mutta tokihan noihin muutenkin kannattaa käydä itse tutustumassa ennen sopimuksien rustaamista.

Sattuuko kukaan tietämään, että vieläkö Parolannummen sotkun salille pääsee siviilit sisään? Ainakin kolme vuotta sitten vielä pääsi ja muistaakseni oli vielä ilmainenkin. Itse salihan ei ainakaan silloin ollut kovin kummoinen, mutta eipä sitä muuta tarvitsekaan olla kuin kyykkyhäkki ja vapaita painoja. Tai jos tiedätte Hämeenlinnasta jotain vastaavia saleja, niin vinkkejä kaivataan. Mitkään uutuuttaan hohtavat "kuntoklubit" ei varsinaisesti kiinnosta niin hintojensa kuin liian "kliinisen" meiningin takia.

Olen juuri muuttanut Kallioon ja puntaroinut millä salilla alkaisin käymään. Vaihtoehtoina tällä hetkellä SilverGym, joka vaikuttaa hieman tarpeettoman kalliilta tai sitten Piritorin kupeessa oleva Fitness24seven, onko tästä jälkimmäisestä kenelläkään kokemuksia? Hinnat vaikuttavat ainakin olevan kohdillaan..

Koodi:
Olen juuri muuttanut Kallioon ja puntaroinut millä salilla alkaisin käymään. Vaihtoehtoina tällä hetkellä SilverGym, joka vaikuttaa hieman tarpeettoman kalliilta tai sitten Piritorin kupeessa oleva Fitness24seven, onko tästä jälkimmäisestä kenelläkään kokemuksia? Hinnat vaikuttavat ainakin olevan kohdillaan..
Piritorin sali on ainekin mulle riittänyt hyvin. Perältä löytyy kyykky häkki joka on aika harvoin käytössä. Penkki, vinopenkki irtopenkkejä neljä, irtopainoja riittävästi, käsipainoja johkin 35kg asti, smitti tanko ja perus taljat ja paljon muita kilkuttimia. Salilta Löytyy myös naisille oma puoli. Hintalaatusuhde mielestani kohdallaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainakin olevinani selasin koko ketjun läpi :david:

Hyviä saleja Lahdesta? Ja tosiaan, olen 160 cm kotitreenari mimmi, joka ei ole reidenojennuslaitteita kummempaa ennen salilla tehnyt.
Nyt muutto uuteen paikkaan, ja voisi kerrankin uskaltaa jonnekkin nöyränä vapaapainoja opettelemaan. Jokin sali missä bulkkisiat ja muut hulkit eivät nauraisi minua ulos? :nolo:

Ainakin olevinani selasin koko ketjun läpi :david:

Hyviä saleja Lahdesta? Ja tosiaan, olen 160 cm kotitreenari mimmi, joka ei ole reidenojennuslaitteita kummempaa ennen salilla tehnyt.
Nyt muutto uuteen paikkaan, ja voisi kerrankin uskaltaa jonnekkin nöyränä vapaapainoja opettelemaan. Jokin sali missä bulkkisiat ja muut hulkit eivät nauraisi minua ulos? :nolo:

Forever. Suurin osa kävijöistä on ns. tavallisia treenaajia, joten ei tartte ottaa suorituspaineita. :)

Tietäskö joku hyvää "voimailu" salia Joutsa-Hartola suunnalta.. Toki olen valmis matkustaa jopa 50km, jos kunnon sali vaan löytyis..
Pitäis olla hyvät tangot ja painot, penkki, kyykky ja veto mahdollisuudet.. Painoja pitäis saada penkkiin 200kg ja kyykky/veto 300kg ainakin.. käsipainot ainakin sinne 60kg saakka jne jne.. Ehdotelkaas ihmiset hyviä vaihtoehtoja!! Parin vkon päästä pitäis jumpat siellä suunnalla aloittaa..

Koodi:
Piritorin sali on ainekin mulle riittänyt hyvin. Perältä löytyy kyykky häkki joka on aika harvoin käytössä. Penkki, vinopenkki irtopenkkejä neljä, irtopainoja riittävästi, käsipainoja johkin 35kg asti, smitti tanko ja perus taljat ja paljon muita kilkuttimia. Salilta Löytyy myös naisille oma puoli. Hintalaatusuhde mielestani kohdallaan.

Ja bonuksena pääsee vissii seuraamaan piritorin vakiasukkaiden kommelluksia alkulämpöjä ottaessa :)

Mites muuten pukkarit, löytyykö saunaa? Ja toimiiko mestan avainkortit oikeasti sormenjälkitunnistuksella? Jotenkin mulle on jääny sellainen käsitys ettei nuo tunnistimet olisi välttämättä kovin luotettavia aina.

Olis muutto tiedossa Kotkaan loppuviikosta ja tarvis uuden treenipaikan. Eli mistäs Kotkasta, mieluiten keskustan läheltä löytyisi sali mistä nyt löytyy kaikki tarvittava, eikä tarvitse olla mitään uusinta uutta.

Olis muutto tiedossa Kotkaan loppuviikosta ja tarvis uuden treenipaikan. Eli mistäs Kotkasta, mieluiten keskustan läheltä löytyisi sali mistä nyt löytyy kaikki tarvittava, eikä tarvitse olla mitään uusinta uutta.

mutias, riippuu ihan siitä, että miten paljon olet valmis pulittamaan?

Olen käynyt Kotkan joka salin kattomassa, ja käynyt kolmella aika vakituiseen, joten minulla on aika hyvä kuva vaihtoehdoista.

Jos haluat paljon vaihtoehtoja, niin kaupungin liikuntapaikkojen vuosikortti on hyvä, koska saat 230 eurolla rajattoman oikeuden neljään eri saliin. Mussalon salille, Karhuvuoren salille, sekä Karhulan ja Kotkan uimahalleihin. Tämä vuosikortti antaa sinulle myös oikeuden käydä maauimalassa(+uimahalli) ympäri vuoden rajattomasti. Kesällä ulkoallas, talvella sisäallas. Saunat aina lämpimiä.
Jos haluat todella hyvälle salille, niin joudut maksamaan noin 700 euroa. Hyväntuulen kuntoklubi lienee tämän hetken paras sali Kotkassa(sijaitsee keskustassa: kirkkokatu 30, Euromarketin yläkerta), Huuma joka on vähän kauempana jylpyllä, tulee hyvänä toisena.

Kannattaa käydä tutustumassa Kotkan(katariinan) uimahalliin ja karhuvuoren saliin ainakin ja sen perusteella päättää, otatko kaupungin salien jäsenyyden, vai haluatko pistää vähän enemmän ja käydä Hyväntuulen klubilla, jossa laitteet ovat todella hyviä, mutta maksaa enempi.

Luulen että tykästyt Hyväntuulen kuntoklubiin. Se on ihan sikahyvä, jos kukkaro antaa myöden.

Tervetuloa Kotkaan!
Itse käyn karhuvuoren salilla, ainakin toistaiseksi.(eli on kaupungin vuosikortti).

Kiitoksia vastauksesta!

Tuo 700 euroa on kyllä aika paha hinta näin opiskelijan kukkarolle, mutta tuo kaupungin vuosikortti kuulostaa hyvälle sillä asun aivan maauimalan vieressä.
Pitänee tässä alkavalla viikolla käydä tutustumassa noihin saleihin. Tuonne katariinan salillehan pääsee uimalipulla, mutta mitenkäs muissa toimitaan ensikertalaisena?

Kiitoksia vastauksesta!

Tuo 700 euroa on kyllä aika paha hinta näin opiskelijan kukkarolle, mutta tuo kaupungin vuosikortti kuulostaa hyvälle sillä asun aivan maauimalan vieressä.
Pitänee tässä alkavalla viikolla käydä tutustumassa noihin saleihin. Tuonne katariinan salillehan pääsee uimalipulla, mutta mitenkäs muissa toimitaan ensikertalaisena?

Huumassa minulla oli jäsenyys aiemmin ja sain tutustumiskerralla reenata ilmaiseksi. Hyväntuulen klubilla annettiin esittelykierros, mutta sitten vaadittiinkin jo jäsenyyttä, joka on vuoden minimissään, kuten Huumassakin.
Huuma maksaa 60 euroa kuussa, muta sitoudut kokonaiseksi vuodeksi, eli kannattaa olla tarkkana...

uimahalliin ja muille kaupungin saleille pääsee aina myös kertamaksulla ja on vielä edullisempiakin vaihtoehtoja. Pelkkä liikuntapaikkojen kortti taisi olla 180 vuodessa, joka ei sisällytä uimahallia jne. Ja kuukausikorttejakin saa.
Itsellä on vuosikortti, joka tarkoittaa sitä että pääsee "ovikortilla" karhuvuoren salille esim pyhinäkin, vaikka jouluaattona. Se on auki AINA kortilla 7-22. Kun kortin ottaa ekaa kertaa, se maksaa 10 euroa extraa.

Kaupungin paikkoihin on vielä opiskelija-alennuksetkin, mutta ei muistaakseni siinä vuosikortissa. On mahdollista ostaa myös 6kk kortti.

Jos kerran asut uimahallin lähellä, niin suosittelenkin käymään siinä uimahallin aulassa ja pyytämässä sitä lappua, missä lukee ne kaikki hinnastot ja eri vaihtoehdot ja tutustumaan huolella. Kyllä mun mielest noi kaupungin salit on tosi edullinen vaihtoehto tänä päivänä, vaikka saleissa onkin vähän puutteita, kuten uimahallista puuttuu tärkeimmistä smith ja penkki... mutta jalkalaitteet ovat hyvät. Siksi kävinkin eri saleilla eri reenipäivinä. Aina kun ei tarvi penkkiä tai smithiä reeniin. Mielestäni kaupungin saleista karhuvuoren sali on paras.

Se katariina on kyllä loistava paikka kesällä ottaa aurinkoa ja rentoutua. Se kun on vähän sellainen kylpylämallinenkin.

Ainiin. Ehkä lisämaininnan arvoinen on Kotkan Liikuntakeskus Aittakorvessa. Se on aika kaukana kaupungista kyllä, mutta maksaa "vain" 360 euroa vuodessa ja siellä on mielestäni jotakuinkin parhaat laitteistot Kotkasta. Lähes samaa tasoa kuin Hyväntuulen kuntoklubilla. Ne ovat tosin vanhoja Davidin laitteita, mutta ketä haittaa "kulunut maali", jos kerran laitteet ovat hyviä ja toimii. Se on vähän "karumpi" paikka, mutta itse meinaan ainakin ottaa sinne jäsenyyden heti kun budjetti antaa sen verran myöten. Yhdessä vaiheessa kävin nimenomaan selkäreenit vetämässä siellä erikseen maksamalla. itse tosiaan tykkäsin etenkin selkä ja olkapäälaitteista, sekä tosi monipuolisesta tankovalikoimasta.

kaupungin kortilla on kieltämättä se ongelma, että jos olet kaupungissa, niin mistät penkki ja smith? Ellet sitten pääse esim bussikortilla aina sillon tällön karhuvuoren salille tekemään ne reenit. Toisaalta, jos sulla on bussimahdollisuus, niin Aittakorpi (Kotkan liikuntakeskus) olisi paras vaihtoehto. Suoraan yleisimmän bussireitin varrella (15 min välein menee busseja) ja laitteet ovat todella toimivia. Siellä kasvatetaan isoja latseja... ;)

Tietäskö joku hyvää "voimailu" salia Joutsa-Hartola suunnalta.. Toki olen valmis matkustaa jopa 50km, jos kunnon sali vaan löytyis..
Pitäis olla hyvät tangot ja painot, penkki, kyykky ja veto mahdollisuudet.. Painoja pitäis saada penkkiin 200kg ja kyykky/veto 300kg ainakin.. käsipainot ainakin sinne 60kg saakka jne jne.. Ehdotelkaas ihmiset hyviä vaihtoehtoja!! Parin vkon päästä pitäis jumpat siellä suunnalla aloittaa..

Muinoin Joutsan keskustassa oli kunnan sali, joka oli asukkaille ilmainen. Painoja muistaakseni oli riittävästi, käsipainot loppuu kyllä auttamatta kesken.

Tästä on jo tosin kuutisen vuotta aikaa, että on voinut moni asia muuttua. Itse tykkäsin tuolla käydä, ei ollut ruuhkaa.

Juujuu. Kävin tänään tossa katariinana salilla ja petyin kyllä pahasta. Täytynee käydä tuolla karhuvuoren salilla, koska nyt ainakin toistaiseksi on auto käytössä.
Ostetaanko se 6kk/ vuosikortti ainoastaan tuolta katariinasta vai saako kaikista saleista sen ostettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom