Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan Kallion uimahallin kuntosalikin suljettu näin kesällä? Olisko jotain muuta salisuositusta (kertamaksumahdollisuus) kävelymatkan päästä linjoilta?
Klaukkalassa on muutama hyvinvointikeskuksen tyylinen paikka, niiden lisäksi on Klaukkalan urheilukentän punttisali joka kaiketi on perinteinen, halpa vanhan liiton hikisali. http://www.pakkotoisto.com/saliarvostelut/55790-urheilukentaen-sali-klaukkala/Muutto olis tulossa Klaukkalaan. Suositelkaapa salia sieltäpäin?
Piritorin sali on ainekin mulle riittänyt hyvin. Perältä löytyy kyykky häkki joka on aika harvoin käytössä. Penkki, vinopenkki irtopenkkejä neljä, irtopainoja riittävästi, käsipainoja johkin 35kg asti, smitti tanko ja perus taljat ja paljon muita kilkuttimia. Salilta Löytyy myös naisille oma puoli. Hintalaatusuhde mielestani kohdallaan.Olen juuri muuttanut Kallioon ja puntaroinut millä salilla alkaisin käymään. Vaihtoehtoina tällä hetkellä SilverGym, joka vaikuttaa hieman tarpeettoman kalliilta tai sitten Piritorin kupeessa oleva Fitness24seven, onko tästä jälkimmäisestä kenelläkään kokemuksia? Hinnat vaikuttavat ainakin olevan kohdillaan..
Ainakin olevinani selasin koko ketjun läpi
Hyviä saleja Lahdesta? Ja tosiaan, olen 160 cm kotitreenari mimmi, joka ei ole reidenojennuslaitteita kummempaa ennen salilla tehnyt.
Nyt muutto uuteen paikkaan, ja voisi kerrankin uskaltaa jonnekkin nöyränä vapaapainoja opettelemaan. Jokin sali missä bulkkisiat ja muut hulkit eivät nauraisi minua ulos?
Piritorin sali on ainekin mulle riittänyt hyvin. Perältä löytyy kyykky häkki joka on aika harvoin käytössä. Penkki, vinopenkki irtopenkkejä neljä, irtopainoja riittävästi, käsipainoja johkin 35kg asti, smitti tanko ja perus taljat ja paljon muita kilkuttimia. Salilta Löytyy myös naisille oma puoli. Hintalaatusuhde mielestani kohdallaan.Koodi:
Olis muutto tiedossa Kotkaan loppuviikosta ja tarvis uuden treenipaikan. Eli mistäs Kotkasta, mieluiten keskustan läheltä löytyisi sali mistä nyt löytyy kaikki tarvittava, eikä tarvitse olla mitään uusinta uutta.
Kiitoksia vastauksesta!
Tuo 700 euroa on kyllä aika paha hinta näin opiskelijan kukkarolle, mutta tuo kaupungin vuosikortti kuulostaa hyvälle sillä asun aivan maauimalan vieressä.
Pitänee tässä alkavalla viikolla käydä tutustumassa noihin saleihin. Tuonne katariinan salillehan pääsee uimalipulla, mutta mitenkäs muissa toimitaan ensikertalaisena?
Tietäskö joku hyvää "voimailu" salia Joutsa-Hartola suunnalta.. Toki olen valmis matkustaa jopa 50km, jos kunnon sali vaan löytyis..
Pitäis olla hyvät tangot ja painot, penkki, kyykky ja veto mahdollisuudet.. Painoja pitäis saada penkkiin 200kg ja kyykky/veto 300kg ainakin.. käsipainot ainakin sinne 60kg saakka jne jne.. Ehdotelkaas ihmiset hyviä vaihtoehtoja!! Parin vkon päästä pitäis jumpat siellä suunnalla aloittaa..