Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, Slash kiteytti aika hyvin plussat ja miinukset noista GoGon saleista.

Pieniä vikoja laitteissa alkanu ilmetä tuolla Hermiassa.
Sali ollu auki vasta vajaa pari kuukautta ja nyt jo alkaa ne kumiremmit niissä painopakkalaitteissa jumittaa. Ja usein ne painopakkojen painovalintavivut jää jumiin tietyissä laitteissa.
Ylätaljassaki se remmi jotenki jumittaa joissain kohdissa vetoo, sen huomaa erityisesti lämmitellessä kevyemmillä painoilla. Crosstraineritki alkanu jo naksuttaa ja lonksua.

Kunnon pikalukotkin puuttuvat vielä, ainakin käyrätankoon sopivat. Saa pirusti taistella että saa ne lukot puristettua käyrätankoon paikalleen ja vielä enemmän ponnisteluja vaatii että saa ne irti.

Mutta joo, kumminki ihan perushyviä saleja. Ja sitä silmänruokaa miehille ;D

Noh, minähän en ole mies, ja kun nyt tuli jo etukäteen varoitus kehnoista tiloista ja persekyyläyksestä, niin taidan jatkossakin treenata ihan muualla.

Noh, minähän en ole mies, ja kun nyt tuli jo etukäteen varoitus kehnoista tiloista ja persekyyläyksestä, niin taidan jatkossakin treenata ihan muualla.

No hei, tänään olin Hermiassa ja ensimmäistä kertaa ikinä naiset (siis ei tosin kaikki) kyyläs minua, tulipahan sellanen lihakimpale -olo :D

Perseiden kyyläys on muutenkin varmaan tosi salikohtaista.

Kyllä, aivan varmasti.

Laitan tän nyt tähänkin, ku tuo "Saliarvostelut"-ketju on hiljanen ku jonkun reppanan sänky...

Kysymys!

Omalla salilla salityöntekijä kämmäsi, enkä päässyt äsken treenaamaan salille, koska ei ollut aikaa kortilla. Vituttaa aivan helvetisti. Vasta sunnuntaina pääsen omalle salilleni.

Aamulla olisi sitten tarkoitus mennä jollekin korvaavalle salille. Asun tässä Itä-Vantaalla. Tää Liikuntamylly olisi tässä melko lähelle, joten jos sinne menis. Ellei joku keksi ehdottaa jotain parempaa. Sellanen sali mihin pääsisi aamusta kertamaksulla. Olisin todella kiitollinen. Jos nyt menen tänne Liikuntamyllyyn, niin osaisko joku sanoa, että pääsekö sinne ihan kertamaksulla about 0900-1200 välillä? 3€ taitaa maksaa. Jos nyt joku viitsii kirjoittaa hiukan enemmänkin, niin minkäköhän laisia kokemuksia on edessä?

Kiitti paljon. Asia on tärkeä tämän hetkisen vitutuksen takia. Kofeiinia pumpattu, jotta salilla jaksais, mutta kotona tässä istutaa eikä veri kierrä päässä.

Joo, taitaa tuo GoGo olla ainoa paikka missä niitä persuksia kattellaan :)

Mä olen vähään tyytyväinen. En vaadi kuin muutaman tangon ja tarpeeksi irtorautaa. Jos treeniseuraa on, niin toivon, ettei ne olisi aivan elukoita.

Tämä vuodatukseni olisi voinut alkaa myös sanoilla "rakas Joulupukki".

Mä olen vähään tyytyväinen. En vaadi kuin muutaman tangon ja tarpeeksi irtorautaa. Jos treeniseuraa on, niin toivon, ettei ne olisi aivan elukoita.

Tämä vuodatukseni olisi voinut alkaa myös sanoilla "rakas Joulupukki".

Miten tää keskustelu lähti tähä persekyyläykseen? :o Ei tuolla gogolla mitään kuolaamista ja selkeetä kyyläystä ole. Ainakaan ei oo pistäny silmään.

Mutta joo, asiaan. Ei gogosta kannata maksaa jos tangot ja irtorauta riittää. Itekki maksan turhasta kun en ryhmätunneilla käy ja aika vähälle jää useimpien vemputuslaitteiden käyttökin.

Tää vaikuttaa mielenkiintoselta vaihtoehdolta: http://www.citysali.fi/

Aika jännä, kun tuo Citysali mainostaa, että voi käydä treenaamassa lähes mihin vuorokauden aikaan tahansa, mutta siis aukioloajat ovat:

MA-TO 7-22
PE 7-18.30
LA 10-16
SU 12-19.30

Jos pääsis oikeasti koska tahansa (ei nyt välttämättä yöllä), niin voisin oikeasti harkitakin tuota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle tulee tuosta Citysalista sivujen perusteella vähän epämääräinen fiilis - ei y-tunnusta, henkilökunnasta ei mitään tietoa, auki vain joskus ja jouluna. Vähän tuollainen starttirahaa kulutellen-paikka ensivaikutelman puolesta, mutta aika näyttää onko toi pystyssä vielä vuoden päästä.

Käykö kukaan Lassilan Kuntoklubilla? Onko arki-iltaisin ruuhkaa? Pirkkolan uimahallin sali on niin täynnä aina että tekee mieli vaihtaa salia. (Ja tuo on auki vain klo 20 asti..)

En ole syksyn jälkeen käynyt ko. salilla, mutta kun viimeiksi kävin oli siellä kyllä varsinkin ilta-aikaan hervoton ryysis. Kun ottaa huomioon salin pienet tilat oli siellä treenaaminen klo 17-19 aikaan ajoittain aika perseestä. Päiväsaikaan tietty ihan eri juttu. Onneksi kotihoodeille Kannelmäkeen avattiin uusi sali Kannel Gym lokakuussa 2011 ja siellä olen siitä lähtien hyvin viihtynyt.

Mulle tulee tuosta Citysalista sivujen perusteella vähän epämääräinen fiilis - ei y-tunnusta, henkilökunnasta ei mitään tietoa, auki vain joskus ja jouluna. Vähän tuollainen starttirahaa kulutellen-paikka ensivaikutelman puolesta, mutta aika näyttää onko toi pystyssä vielä vuoden päästä.
On juu epämääräinen, mutta samoissa tiloissa oli pitkään ShapeX.. En tiedä onko sama omistaja.

Haulla ei löynyt mitään tuoretta tietoa Sellon Elixia. Firma tarjoaisi hyvän diilin, alkaa pikku hiljaa kiinnostaa kun Käpylän kuntoklubi tuppaa vaan olemaan liian pieni.

Mikä on siis salin nykyinen tilanne? Onko kuinka pahasti ruuhkainen ja mihin aikaa pahimmat ruuhkaat osuu? Tarkoitus on treenata ennen koulua aina kun se on mahdollista, eli 7-10 välillä. Lisäksi treenattua tulisi vaihtelevasti 13-16 välillä. Tunneille ei taida olla asiaa, ellei varaa paikkaansa edellisenä päivänä?

Mites tuo laitepuoli? Yleinen ilmapiiri? Kaikki vinkit otetaan vastaan.

GB-gym Arabia, hyvä sali, edullinen kustannus, sopivasti laitteita joskin voimanosto-voimamies-kamat hiukan yliedustettuna. Jalkahauistaivas, siellä on puolenkymmentä jalankoukistuspenkkiä, kaikki erilaisia :)

Kävin katsomassa tuon Pirkkolan voimapuolen salin. Näytti kyllä ankealta paikalta. Menen jonnekin muualle.

En tiedä mikä sali tai kaupunki kyseessä, mutta ois ihan hienoa kuulla perusteluita ja pientä infoa laitevalikoimasta jos kerta on niin ankea ja perseestä. Vois jopa auttaa muita samaa salia harkitsevia kun saisvat tätä kautta tietoa et miks se on olevinaan niin huono, eli onko tilat huonot tai ahtaat/laitevalikoima perseestä/laitteiden kunto heikko, tms...

Back
Ylös Bottom