Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs salia oululaiset suosittelevat, kun tässä 2kk:n sisään ois tarkotus täältä kajaanista sinne muuttaa. Asunnosta ei oo vielä tarkemmin tietoa, että mistäpäin sen hommaan, mut varmaan jostakin 3km säteellä keskustasta.
Heippa! Täällä uusi pakkislainen uskaltautui osallistumaan ekaa kertaa keskusteluun Mun pakkojäsenyysaika Elixiassa on loppumassa ja oon harkinnut salin vaihtoa. Vähän on alkanut kyllästyttää moni asia Elixiassa: 1. ruuhkaisuus (vaikken edes käy pahimpaan ruuhka-aikaan!) 2. huono panostus vapaisiin painoihin (esim. Aleksin Elixiassa, joka on mun lähin niitten keskus, on vain 1 kyykkyteline vapaalla tangolla ja 1 smith ja 2 penkkiä, jonka takia niissä usein jonoa ja saa jännittää, onko vapaana -> häiritsee treeniä) 3. tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät, jolloin entistä ruuhkaisempaa ja sali täynnä ympäriinsä haahuilevia ja maksavien asiakkaitten tiellä olevia urpoja 4. suuri määrä näyttäytyjiä eli lähinnä nuoria naisia tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja iltameikeissään ja merkkivaatteissaan, jotka keskittyvät salillakin vähintään yhtä paljon esittelemään itseään muille ekä ihailemaan itse itseään peilistä ja kohentelemaan ulkonäköään kuin itse treenaamiseen.
Elikkäs kysyisinkin nyt suosituksia Töölön lähistöllä olevista saleista. Mielellään saisi olla miesvaltainen sali käyttäjäkunnaltaan, kunhan löytyy silti pienenpiäkin painoja (treenaan mieluummin miesten parissa kuin naisten, sillä olen niin kova vertaamaan itseäni toisiin naisiin ja se on ahistavaa). Ja tosiaan sellainen mesta, jossa olisi panostettu vapaisiin painoihin ja olisi riittävästi suorituspisteitä, niin että ei tarttisi jonotella. Ja aukioloajat on tietysti myös yksi kriteeri: pääsy avainkortilla 24 h vuoden jokaisena päivänä ois kaikista optimaalisin vaihtoehto (itse haluan monina juhlapyhinäkin treenata). Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Käy vaikka tutustumassa Hot Gym, City Gym, Töölö Gym ja Fitness24seven. Eiköhän joku noista satu =)
Penan Punttis Temppeliaukion kirkon alla, sisäänmeno Oksasenkadun päästä. Kannattaa käydä ainakin katsomassa. Nettisivutkin löytyvät. Vanhanaikainen perussali, painot ei lopu heti kesken. Punttis on taatusti erilainen sali Helsingin keskustan tarjonnassa eikä hintakaan ole paha.
2 soutulaitetta, pari pyörää ja uusi juoksumatto
Kiitos vastauksesta! Juuh, täytyypä käydä tsekkaamassa - onkohan noissa mahdollisuutta päästä kerran ilmaiseksi koklaamaan? Ja onko sulla itsellä jostain noista hyviä kokemuksia?
Hyvähyvä Onko kovin ruuhkainen muuten?
Ittellä olis melko spesifi sali hakusessa stadista. Siellä pitäis olla:
-Mahdollisimman vähän kävijöitä
-Respa joka oikeasti valvois salin sääntöjä ja uskaltais jakaa porttareita, eikä pelkäis vaan kävijäkunnan laskua
-Uusi laitekanta jota huolletaan VÄLITTÖMÄSTI kun jotain hajoaa
-Kässäreitä väh. 65kg asti
-Hyvä ilmastointi
-aukiolo vähintään klo 7.00-22.00 vuoden jokaisena päivänä. (myös juhlapyhät yms)
-Sauna
-Niin paljon suorituspaikkoja erityisesti kässäreille ettei varmasti tarvi jonottaa
-Hyvät parkkipaikat
Hämeentien Silvergym saattaisi olla sun mieleen. Parkkipaikoista ei tosin ole meikäläisellä hajua.
Ainakin olevinani selasin koko ketjun läpi
Hyviä saleja Lahdesta? Ja tosiaan, olen 160 cm kotitreenari mimmi, joka ei ole reidenojennuslaitteita kummempaa ennen salilla tehnyt.
Nyt muutto uuteen paikkaan, ja voisi kerrankin uskaltaa jonnekkin nöyränä vapaapainoja opettelemaan. Jokin sali missä bulkkisiat ja muut hulkit eivät nauraisi minua ulos?