Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs salia oululaiset suosittelevat, kun tässä 2kk:n sisään ois tarkotus täältä kajaanista sinne muuttaa. Asunnosta ei oo vielä tarkemmin tietoa, että mistäpäin sen hommaan, mut varmaan jostakin 3km säteellä keskustasta.

Suosittelen heikinkadulla olevaa SATS:ia, mahtava sali ja porukka on mukavaa! :)

Heippa! Täällä uusi pakkislainen uskaltautui osallistumaan ekaa kertaa keskusteluun :) Mun pakkojäsenyysaika Elixiassa on loppumassa ja oon harkinnut salin vaihtoa. Vähän on alkanut kyllästyttää moni asia Elixiassa: 1. ruuhkaisuus (vaikken edes käy pahimpaan ruuhka-aikaan!) 2. huono panostus vapaisiin painoihin (esim. Aleksin Elixiassa, joka on mun lähin niitten keskus, on vain 1 kyykkyteline vapaalla tangolla ja 1 smith ja 2 penkkiä, jonka takia niissä usein jonoa ja saa jännittää, onko vapaana -> häiritsee treeniä) 3. tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät, jolloin entistä ruuhkaisempaa ja sali täynnä ympäriinsä haahuilevia ja maksavien asiakkaitten tiellä olevia urpoja 4. suuri määrä näyttäytyjiä eli lähinnä nuoria naisia tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja iltameikeissään ja merkkivaatteissaan, jotka keskittyvät salillakin vähintään yhtä paljon esittelemään itseään muille ekä ihailemaan itse itseään peilistä ja kohentelemaan ulkonäköään kuin itse treenaamiseen.

Elikkäs kysyisinkin nyt suosituksia Töölön lähistöllä olevista saleista. Mielellään saisi olla miesvaltainen sali käyttäjäkunnaltaan, kunhan löytyy silti pienenpiäkin painoja (treenaan mieluummin miesten parissa kuin naisten, sillä olen niin kova vertaamaan itseäni toisiin naisiin ja se on ahistavaa). Ja tosiaan sellainen mesta, jossa olisi panostettu vapaisiin painoihin ja olisi riittävästi suorituspisteitä, niin että ei tarttisi jonotella. Ja aukioloajat on tietysti myös yksi kriteeri: pääsy avainkortilla 24 h vuoden jokaisena päivänä ois kaikista optimaalisin vaihtoehto (itse haluan monina juhlapyhinäkin treenata). Kiitos jo etukäteen vastauksista!

oli nakojaan ollu jo joitain fit1-arvosteluja. lisaisin viela espoon keskuksen yksikon. taydellinen paikka siihen 20e/kk nahden, ainoat miinukset imo

ei kunnon leuanvetotankoa (tyytyminen smithiin jos edes on tilaa)
2 kyykkypaikkaa, eika ylimaarasia tankoja. harvat siella kyykkaa mut ois ihan kiva ettei omat treenit karsi ku tehaan hauiskaantoja hakissa/landmineja/ties mita t-soutuja nurkassa.
klassinen iltapaivaruuhka, koskaan joutunu yli 10min oottamaan kuitenkaan

paikalla on omasta takaa ihan jees valineetki. oliskohan ollu 4 vyota, 1 lisapainovyo, voimapyora, strapsejaki tais olla yks pari (mitka lie nostositeet onkaa suomeks)
ennemmin tanne 200e/vuosi kun kaupungin saleille, eiks seki nykyaa maksa jotain 140e tuntumaan vuodelta?

Heippa! Täällä uusi pakkislainen uskaltautui osallistumaan ekaa kertaa keskusteluun :) Mun pakkojäsenyysaika Elixiassa on loppumassa ja oon harkinnut salin vaihtoa. Vähän on alkanut kyllästyttää moni asia Elixiassa: 1. ruuhkaisuus (vaikken edes käy pahimpaan ruuhka-aikaan!) 2. huono panostus vapaisiin painoihin (esim. Aleksin Elixiassa, joka on mun lähin niitten keskus, on vain 1 kyykkyteline vapaalla tangolla ja 1 smith ja 2 penkkiä, jonka takia niissä usein jonoa ja saa jännittää, onko vapaana -> häiritsee treeniä) 3. tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät, jolloin entistä ruuhkaisempaa ja sali täynnä ympäriinsä haahuilevia ja maksavien asiakkaitten tiellä olevia urpoja 4. suuri määrä näyttäytyjiä eli lähinnä nuoria naisia tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja iltameikeissään ja merkkivaatteissaan, jotka keskittyvät salillakin vähintään yhtä paljon esittelemään itseään muille ekä ihailemaan itse itseään peilistä ja kohentelemaan ulkonäköään kuin itse treenaamiseen.

Elikkäs kysyisinkin nyt suosituksia Töölön lähistöllä olevista saleista. Mielellään saisi olla miesvaltainen sali käyttäjäkunnaltaan, kunhan löytyy silti pienenpiäkin painoja (treenaan mieluummin miesten parissa kuin naisten, sillä olen niin kova vertaamaan itseäni toisiin naisiin ja se on ahistavaa). Ja tosiaan sellainen mesta, jossa olisi panostettu vapaisiin painoihin ja olisi riittävästi suorituspisteitä, niin että ei tarttisi jonotella. Ja aukioloajat on tietysti myös yksi kriteeri: pääsy avainkortilla 24 h vuoden jokaisena päivänä ois kaikista optimaalisin vaihtoehto (itse haluan monina juhlapyhinäkin treenata). Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Käy vaikka tutustumassa Hot Gym, City Gym, Töölö Gym ja Fitness24seven. Eiköhän joku noista satu =)

Käy vaikka tutustumassa Hot Gym, City Gym, Töölö Gym ja Fitness24seven. Eiköhän joku noista satu =)

Kiitos vastauksesta! Juuh, täytyypä käydä tsekkaamassa - onkohan noissa mahdollisuutta päästä kerran ilmaiseksi koklaamaan? Ja onko sulla itsellä jostain noista hyviä kokemuksia? :)

Penan Punttis Temppeliaukion kirkon alla, sisäänmeno Oksasenkadun päästä. Kannattaa käydä ainakin katsomassa. Nettisivutkin löytyvät. Vanhanaikainen perussali, painot ei lopu heti kesken. Punttis on taatusti erilainen sali Helsingin keskustan tarjonnassa eikä hintakaan ole paha.

Penan Punttis Temppeliaukion kirkon alla, sisäänmeno Oksasenkadun päästä. Kannattaa käydä ainakin katsomassa. Nettisivutkin löytyvät. Vanhanaikainen perussali, painot ei lopu heti kesken. Punttis on taatusti erilainen sali Helsingin keskustan tarjonnassa eikä hintakaan ole paha.

Kuulostaa ja vaikuttaa myös nettisivujen perusteella mielenkiintoiselta paikalta! Pitääpä käydä tutustumassa. Siellä ei varmaan ainakaan pahemmin joudu näyttäytyjistä kärsimään, vaikuttaa sopivan miehiseltä salilta ;D Vaan onkohan siellä aerobisia laitteita ollenkaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos vastauksesta! Juuh, täytyypä käydä tsekkaamassa - onkohan noissa mahdollisuutta päästä kerran ilmaiseksi koklaamaan? Ja onko sulla itsellä jostain noista hyviä kokemuksia? :)

Itseasiassa ei ole kokemuksia, mutta näitä noin ylipäätänsä pidetään hyvinä keskustan "oikeina" saleina.

Itse jumitan muutamasta syystä siinä Fressillä.

Hyvähyvä :) Onko kovin ruuhkainen muuten?

Punttis ei ole erityisemmin ruuhkainen, vaikka onhan sielläkin omat kiireiset aikansa. Treenasin siellä noin viisi vuotta ja lopetin pari vuotta sitten koska muutin pois alueelta. Helsingin keskustan saleista ehdottomasti ainakin tutustumisen arvoinen. Ymmärrät salin erikoisuuden paremmin kun menet käymään siellä. Älä anna pitkän ja kostean käytävän pelottaa sinua pois. Kannattaa soittaa ensin. Penan päivystysajat saattavat olla joskus hieman vaikeaselkoisia. Sali on avainsali, eli avoinna asiakkaille 7 / 24. Sano Eerolta terveisiä.

Ittellä olis melko spesifi sali hakusessa stadista. Siellä pitäis olla:
-Mahdollisimman vähän kävijöitä
-Respa joka oikeasti valvois salin sääntöjä ja uskaltais jakaa porttareita, eikä pelkäis vaan kävijäkunnan laskua
-Uusi laitekanta jota huolletaan VÄLITTÖMÄSTI kun jotain hajoaa
-Kässäreitä väh. 65kg asti
-Hyvä ilmastointi
-aukiolo vähintään klo 7.00-22.00 vuoden jokaisena päivänä. (myös juhlapyhät yms)
-Sauna
-Niin paljon suorituspaikkoja erityisesti kässäreille ettei varmasti tarvi jonottaa
-Hyvät parkkipaikat

Ja älkää ehdottako Mayorssia tai GB-gymiä tähän väliin. Molemmat täyttyny niiden saaman julkisuuden takia urpoista.
Oikeastaan olis ihan sama mitä tällänen sali maksaa, pääasia vaan olis että tollanen löytyis!

Ittellä olis melko spesifi sali hakusessa stadista. Siellä pitäis olla:
-Mahdollisimman vähän kävijöitä
-Respa joka oikeasti valvois salin sääntöjä ja uskaltais jakaa porttareita, eikä pelkäis vaan kävijäkunnan laskua
-Uusi laitekanta jota huolletaan VÄLITTÖMÄSTI kun jotain hajoaa
-Kässäreitä väh. 65kg asti
-Hyvä ilmastointi
-aukiolo vähintään klo 7.00-22.00 vuoden jokaisena päivänä. (myös juhlapyhät yms)
-Sauna
-Niin paljon suorituspaikkoja erityisesti kässäreille ettei varmasti tarvi jonottaa
-Hyvät parkkipaikat

Hämeentien Silvergym saattaisi olla sun mieleen. Parkkipaikoista ei tosin ole meikäläisellä hajua.

Hämeentien Silvergym saattaisi olla sun mieleen. Parkkipaikoista ei tosin ole meikäläisellä hajua.

Kiitos ehdotuksesta. Toi ei sijainniltaan oikeen toimi, ja voisin kuvitella että maksuttomista autopaikoista on turha unelmoida. Lisäksi toi mesta ei ole jokaisena päivänä kortillakaan auki. (Fine, kiinni oleva oli Jussi, enkä mäkään sillon reenata välttämättä haluais, mutta esmes jouluna todellakin haluan.)

Edelliset 1,5v olen treenannut Variston Foreverillä, johon olen ollut kyllä kovin tyytyväinen. Parasta salissa on autohalli, josta yleensä aina löytyy tilaa, joten ei tarvitse käyttää aikaa parkkipaikan etsimiseen. Treeni- sekä pukutilat siistit, ja vapaita painoja riittävästi. Kyykkyhäkkejä kolme, joihin ei ole tarvinnut yleensä koskaan jonotella edes ruuhka-aikoina. Kävijäkunta on todella kirjavaa eläkeläisistä true-treenaajiin.

Nyt kuitenkin huomasin, että viime sunnuntaina on Pitäjänmäkeen avattu Fitness 24 Seven, joka sijoittuu aivan työmatkani varrelle. Kolmivuorotyötä tekevälle ihmiselle 24h auki oleva sali on aivan mielettömän hieno asia, ja kuukausikortin hinta 19,90€ verrattuna nykyiseen Foreverin 64,00€ kuukausimaksuun tekee erotuksena yhden etelänmatkan verran vuodessa. Kun tänään kävin tsekkaamassa uuden salin tilat, ei tarvinnut enää kauhean pitkään pohtia, kummassa paikassa tulen jatkossa käymään :)
Tilat niin ikään hyvin siistit ja vapaita painoja pitäisi löytyä riittävästi. Respan mukaan tilat on vielä vähän keskeneräiset, kun puuttuu peilit, osa painoista ja joitain viherkasveja. Ovat tulossa kuulemma pian. Miinuksena ehkä parkkitilan puute päiväsaikaan, sillä tienoolla on paljon yrityksiä ja kerrostaloja. Lähellä on kyllä Talin hallin parkkialue, joka on maksullinen arkisin klo 8-16, eli ilta-aikaan pitäisi tilaa löytyä.

Onko muita pakkislaisia kerennyt jo tänne?

Onko Arabianrannan Arabiumissa käyneitä? Löytyykö kyykkytelineitä, penkkejä ja kahvakuulia tarpeeksi vai onko pelkkiä laitteita?

Tere.
Onkohan kukaan käynyt Laukaan keskustan koulun salilla? Onko aamuisin ruuhkaa?
Palokka olisi ehkä toinen vaihtoehto. Kuinkas Palokan aamut?

Ainakin olevinani selasin koko ketjun läpi :david:

Hyviä saleja Lahdesta? Ja tosiaan, olen 160 cm kotitreenari mimmi, joka ei ole reidenojennuslaitteita kummempaa ennen salilla tehnyt.
Nyt muutto uuteen paikkaan, ja voisi kerrankin uskaltaa jonnekkin nöyränä vapaapainoja opettelemaan. Jokin sali missä bulkkisiat ja muut hulkit eivät nauraisi minua ulos? :nolo:

Ahtialan työväentalo (Sipurantie Arvonkatu 14) Sieltä löytyy sali joka on ilmainen ma,ti,to,pe klo 17:00-20:30. Muina aikoina ma-la 9:00-21:00 2e kerta! (voi olla että lauantaina aukes vasta klo12) Eli lähes ilmaista reenata! Sieltä löytyy vapaita painoja ja tankoja riittämiin ja kunnollinen nostolava! Siellä käy kaiken ikäisiä ja kokoisia, joten ei pitäisi olla mitään ulkonäkö/suorituspaineita :) Ja jos maksullisina aikoina käy niin melkein yksin saa reenata. Tuu kokeilemaa eihän se edes maksa mitään!

Katinkullissa kävästiin ihimetteleen salia. Ei jaksettu lähtee urheiluopistolle.

Totatota, ihan hauska sali. Varsinki HIT/HST vemputukselle varmaan ihan omiaan, kun laitteet on aika prännäreitä ja niitä on paljon, mutta vapaita painoja tuola ei ole nimeksikään. Kässärit loppuu kahteenkybään.

Ehkä seukilla kerralla käväsemmä urheiluopistolla. Vedin kyllä elämäni rääkeimmät crossari-intervallisessiot tänään tuola, ja se, että crossarissa on telkkari, on ihan helvetillisen luksusta. Unohtuu että oksettaa! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom