Sen ja sen kaupungin salit tänne

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Missäs Helsingin/pk-seudun saleilla voisi testata reverse hyper -laitetta? Kaupungin saleilta ei varmaan löydy?

PTVGYM (Roihupelto) löytyy.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PTVGYM (Roihupelto) löytyy.

IMG_2980.jpg


Tuollainen.
 
Just näin. Kai sitä on vaikea kilpailla nykyään vanhoilla hinnoilla lähes puolet halvempia ketjusaleja vastaan. Paitsi jos nimessä on PTV tai loaded.........

Kai nyt Elixian voi laskea ketjusaliksi?

Valintoina vain yksi sali, ei perseenheilutustunteja, pääsy aina sisään, 12kk sitova, ei lastenhoitoa niin maksan 54€/kk versus PTV:n 47 €/kk.
 
Olisiko kellään suositella kuntosalia espoosta? Keilaniemen konkurssin jälkeen kokeiltu länsiväylän varrella olevat ketjusalit, ei oikein omaan mieleen.
 
Mistä itä-helsingistä (tai lähistöltä) löytyy sali, jossa on oikea hack-kyykky, tuettu t-kulma soutu ja sauna.

Ptv:llä vissiin löytyy kaksi ensimmäistä, mutta ei saunaa.
 
mitä salia suosittelisitte turun keskustan lähettyviltä? Mulla on elixian jäsenyys tällä hetkellä ja jatkan todennäköisesti myöskin sillä turussa, jos jollain on kokemuksia turun elixioista niin kuulen mielelläni, oon myös avoin vaihtamaan pois elixialta. Vapaita painoja lähinnä itsellä käytössä.
 
mitä salia suosittelisitte turun keskustan lähettyviltä? Mulla on elixian jäsenyys tällä hetkellä ja jatkan todennäköisesti myöskin sillä turussa, jos jollain on kokemuksia turun elixioista niin kuulen mielelläni, oon myös avoin vaihtamaan pois elixialta. Vapaita painoja lähinnä itsellä käytössä.
Fitness 24/7 on aika edullinen ja ainakin Yliopistonkadun salilla hyvät välineet vapailla painoilla harjoitteluunkin. Reilusti painoja ja erikoistankoja.
 
Back
Ylös Bottom