Selkä rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veijari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs selässä on ollut nyt jotain kummaa kipua(joko venähtänyt pahasti tai sitten jotain mitä en edes voi kuvitella) joka estää tekemästä liikkeitä jotka aiheuttavat painetta selälle(nyt jo penkin jälkeen illalla tuntuu paskalta).'
Eli tarkoitus olisi lepuutella selkää niin kauan kuin tarvitsee, mutta treenata mahdollisimman monipuolisesti tällä välin. Kun ei voi tehdä mitään kyykyn/maven variaatiota eikä ainakaan normaalia penkkiä niin kannattaako edes voimailla vai vetää muutamanviikon bodaus jakso tähän väliin?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
veijari sanoi:
Elikkäs selässä on ollut nyt jotain kummaa kipua(joko venähtänyt pahasti tai sitten jotain mitä en edes voi kuvitella) joka estää tekemästä liikkeitä jotka aiheuttavat painetta selälle(nyt jo penkin jälkeen illalla tuntuu paskalta).'
Eli tarkoitus olisi lepuutella selkää niin kauan kuin tarvitsee, mutta treenata mahdollisimman monipuolisesti tällä välin. Kun ei voi tehdä mitään kyykyn/maven variaatiota eikä ainakaan normaalia penkkiä niin kannattaako edes voimailla vai vetää muutamanviikon bodaus jakso tähän väliin?

Käyppä tohtorissa ennen kuin aloitat edes suunnittelemaan mitään bodausta.
Terveydellä ei kannata pelleillä, ei varsinkaan selän kans...

hunter killer sanoi:
Käyppä tohtorissa ennen kuin aloitat edes suunnittelemaan mitään bodausta.
Terveydellä ei kannata pelleillä, ei varsinkaan selän kans...

Siis ihan yläkropan bodausta ajattelin. Ja tosiaan ei tässä nyt vielä tarttee tohtorille mennä niinkauan kuin tietää että se on lihaskipua ilmeisesti venähdys/revähdys, mutta sitten jos ei lepo auta niin tohtoriin(muutenkin kun meillä ei nää "lääkärit" oikein mitään diagnosoi oikein niin tuntuu turhalta mennä ennen kuin kaikki on kokeiltu).

mulla on ollu samanlaisia ongelmia...ja tota itellä ainaki on auttanu ku on venytellyt pirusti ja levänny tarpeeksi. kipua on vielä vähäsen ku johonki tiettyyn asentoo menee, mutta on huomattavasti jo lievittänyt, mut oon samalla päättäny lopettaa maven ja kyykyn, ne ei sovi mun selälle...menny jo 2 tai 3 kertaa paskaks ja nyt saa riittää.

Zone-sarja -42%
Juu no tämä on jo vanha threadi, mutta kerrottakoon nyt että kävin pariin otteeseen hieronnassa ja toinen niistä poisti kivut kerralla... Elikkäs ongelmana oli nilkasta asti lähtevät hermopään tukokset(nilkassa ei ilmeisesti kaikki kohdallaan kun tukisiteet repeilleet viimevuonna pariin otteeseen) Nyt on nilkka niin perkeleen kipeä ja mustelmilla mutta selkään ei enää satu niinkään! Bustedi: Kipu siis oli alaselässä

Mulla on tollasta samanlaista kipuilua, ja lääkäri totesi tänään että se saatta johtu minun lievästi vinosta selkärangasta tms. Jotain tollasta se selitti, eli ei pitäs kuiteskaa olla vaarallista.

Suositut

Back
Ylös Bottom