Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia vinkeistä, kyynerspäät menee muuten varmasti leveelle ainakin ylätaljassa. Ja varmasti myös jännitän olkapäitä huomaamatta kun teen selkää.
T-kulmiksesta en oikeen tykkää, kun joutuu roikkuun siinä tangossa usein epäluonnolliselta tuntuvalla tavalla, sen oikeen paikan löytäminen on ku mäkärää nussis, milli sivuun ja sen on silmäs.
Kyllä mä tosiaan saan nämä jeenit tuntumaan selässä ihan hyvin...mutta olkapäissä vielä paremmin. Which is not nice.
Enpä viiti yksikseen alkaa opettelemaan.. kyykky jne mulle on opetettu, mutta tota mavea ei näy kukaan oikeen tekevän.
Kokeilin parin vuoden tauon jälkeen ylätaljaa ja kyllä oli selkä semmosessa pumpissa ettei aikaisemmilla (leuat, mave, kulmasoutu) ole tuntunut samanlailla.
Miten muuten noissa ylätaljoissa on yleensä painoja kun täällä salilla on vain 90kg, ja itse vedin viimeisen sarjan 80 kg:lla. Siis jos minullakin loppuu painot niin miten tuommosella joku oikeasti vahva voisi edes treenata? 87kg+30kg:lla olen kutosen tehnyt leukoja vertailuksi.