Selästä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
Onkohan kellään ollut selässä kipuja, niin että kun liikuttaa käsiä, niin lapojen kohdalla tuntuu kipua aika pahasti. On ollu jo pääsiäisestä lähtien kai, kun tuli vähän penkkiä tehtyä äkkinäisesti.
Eli jos teen vaikka penkkiä, niin lapojen kohdalla tuntuu kipeälle

itellä oli treenaamisen alkuaikoina pistelevää kipua laajoillakin alueilla hartioissa ja yläselässä, mutta se oli sitä liikunnan ja venyttelyn puutetta vielä niinä aikoina.

Mulla oli tossa joku aika sitten lavan alta kanssa jotain jumissa. Kun aloin penkkiä vääntämään, niin jo lämmittelypainojen kanssa selässä tuntui painojen lasku totella inhottavalle, ja tottakai sitä piti yrittää sitten puolikovaa sarjaakin. Meinas huuto päästä, kun vihlas jostain lavan alta alas laskiessa.
Treeni loppu siihen ja paripäivää lepäilin ja venyttelin ja hierontaa emäntä koitti tarjoilla hartioihin ynnä yläselkään, niin sillä se siitä rauhottu....

Mulla kanssa tulee sellanen omitunen ja kipeäkin tunne tonne lavan alle. Joskus se tulee kun on tehny ylisuurilla painoilla olankohautusta. Lämmin suihku ja venyttely on mulla yleesä auttanu.

Kannattaa treenata sitä selkääkin niin ei mene penkkiä tehdessä paikat sieltä rikki niin helposti :hyper: :D

Ihan "normaaleja" jumeja ne on. Suosittelen lämpimästä kunnon hierojalla käyntiä, auttaa kummasti vaivaan.

Amerikan Jeesus sanoi:
Kannattaa treenata sitä selkääkin niin ei mene penkkiä tehdessä paikat sieltä rikki niin helposti :hyper: :D

Niimpä.... Tai sitten kannattas tehä sitä selkää vähemmän niin ei mene paikat rikki...

Bodymanni sanoi:
Niimpä.... Tai sitten kannattas tehä sitä selkää vähemmän niin ei mene paikat rikki...

Jotenkin musta vaan kuitenkin tuntuu että selkä menee kipeäksi sen takia koska sitä ei treenata ja se tuossa penkkiä tehdessä saattaa rasittua vähän tuolta lapojen kohdilta kun onhan ne vastakkaiset lihakset.

Eli jos on selkä hyvin treenattu niin ei pitäis kyllä mitenkään selän häiritä penkki suorituksia.

Ittu, mä en niiq selkää reenaa vaan penkkiä 5 kertaa viikossa niiq!!!??!!
:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom